Niets mis met pauper zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Grote feestjesLekker staan tussen zwetende xtc-idioten
Dat is pas voor paupers.
you don´t sayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
Precies. Wanneer ik uitga wil ik esthetische jongemannen zien met een ontbloot bovenlichaam. Als je een leuke vriendin hebt dan heb je geen oog meer voor andere vrouwen, waarom zou je? Mannen die alleen maar naar vrouwen durven te kijken zijn gewoon onzeker in hun seksualiteit.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:56 schreef Tripelientje het volgende:
[..]![]()
De rest hier is gewoon bang en onzeker
Als jij en TS nu eens samen in een te kleine kast gaan zitten?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Precies. Wanneer ik uitga wil ik esthetische jongemannen zien met een ontbloot bovenlichaam. Als je een leuke vriendin hebt dan heb je geen oog meer voor andere vrouwen, waarom zou je? Mannen die alleen maar naar vrouwen durven te kijken zijn gewoon onzeker in hun seksualiteit.
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
Terechte klacht, een beetje man toont zijn pecs en deltoids.
Kast? Kleiner dan een zeecontainer krijg je mij niet in, vriend.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:04 schreef Eekhoorn_ het volgende:
[..]
Als jij en TS nu eens samen in een te kleine kast gaan zitten?
laat die mannen lekkker dik wezen. Des te meer jij opvalt. Lkkr middelpuntquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Precies. Wanneer ik uitga wil ik esthetische jongemannen zien met een ontbloot bovenlichaam. Als je een leuke vriendin hebt dan heb je geen oog meer voor andere vrouwen, waarom zou je? Mannen die alleen maar naar vrouwen durven te kijken zijn gewoon onzeker in hun seksualiteit.
Die Owen tochquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Deze Tweet gaat over de TS.twitter:Roomboterboy69 twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 00:11:24was ik ook maar een plattelander dan had ik een blond stekeltjeskapsel en zei ik de hele dag "eem huumbuum hoemhoepnboepn" reageer retweet
Volgens mij gaat hij over Ezechielk en Monopoly.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Deze Tweet gaat over de TS.twitter:Roomboterboy69 twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 00:11:24was ik ook maar een plattelander dan had ik een blond stekeltjeskapsel en zei ik de hele dag "eem huumbuum hoemhoepnboepn" reageer retweet
jij rapporteert dit weer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:17 schreef chroestjov het volgende:
wat een innoverende tweet zeg lig weer helemaal dubbel
Wat's gebeurd met HeteDipSaus dan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:17 schreef chroestjov het volgende:
wat een innoverende tweet zeg lig weer helemaal dubbel
die promoot Jermain dezer dagenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat's gebeurd met HeteDipSaus dan.
nee ik rapporteer niets, iedereen zoekt het maar uitquote:
in welk opzichtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat's gebeurd met HeteDipSaus dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |