45 euro nogwat.. incl verzendkostenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:22 schreef Downstar het volgende:
Voorhoeveel was die wakeup light eigenlijk weggegaan?
Was met de vorige 'hunt' ook alquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:22 schreef tralalala het volgende:
Verwachte levertijd staat erbij vermeld zie ik nu.![]()
Cursor over vrachtwagentje bewegen
shiiiiiiit had ik het nu toch maar gedaan.. Prijs is zo 120 geloof ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:23 schreef JamFlava het volgende:
[..]
45 euro nogwat.. incl verzendkosten
Veel goedkoperquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
shiiiiiiit had ik het nu toch maar gedaan.. Prijs is zo 120 geloof ik
Ja dat krijg je als mensen teveel zeuren dat het te snel gaat. Nu hebben ze van alles veel te veel ingekocht.quote:
129 euro waardquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:23 schreef JamFlava het volgende:
[..]
45 euro nogwat.. incl verzendkosten
Klopt...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:24 schreef apenkont het volgende:
Wou net iets testkopen maar kreeg een error, waarschijnlijk omdat ie uitverkocht raakte, toen ik inlogde voor ideal. En nu moet ik 5 minuten wachten tot ik een weer iets kan kopen omdat ik met deze account al in het betalingproces zit volgens ibood
Super maatregelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:24 schreef apenkont het volgende:
Wou net iets testkopen maar kreeg een error, waarschijnlijk omdat ie uitverkocht raakte, toen ik inlogde voor ideal. En nu moet ik 5 minuten wachten tot ik een weer iets kan kopen omdat ik met deze account al in het betalingproces zit volgens ibood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |