Seri?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ja. Wel met UK stekker - dus hier in nl moet je een verloopstekker gebruiken. Net zoals de camera... het lijkt erop dat ze wat UK spul hier dumpen
Ja.. kan m ook zelf houden.. heb er dan 2. dan kom ik er wel uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:14 schreef Piger het volgende:
[..]
om morgen wakker te worden na een zware hunt
betalen via credtitcard of paypal doet t hemquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:16 schreef ErkendFokker het volgende:
Wat een kut tijming weer trouwens, ben zo blut als een zwerver
Kom mijn wc poetsen, krijg je 5 euro!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:16 schreef ErkendFokker het volgende:
Wat een kut tijming weer trouwens, ben zo blut als een zwerver
Dingen kopen als je er geen geld voor hebt lijkt me geen slim planquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:16 schreef Piger het volgende:
[..]
betalen via credtitcard of paypal doet t hem
Heeft ie de verzendkosten in iedergeval alquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:16 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Kom mijn wc poetsen, krijg je 5 euro!
Ze verkopen heel vaak UK spul. Niet voor niks dat ze al standaard in iedere box zo'n stekker mikken. Mij maakt het weinig uit overigens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ja. Wel met UK stekker - dus hier in nl moet je een verloopstekker gebruiken. Net zoals de camera... het lijkt erop dat ze wat UK spul hier dumpen
zijn probleem. Het geld is er waarschijnlijk wel, alleen een paar dagen/weken te laatquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dingen kopen als je er geen geld voor hebt lijkt me geen slim plan
Mis je nog 1 euroquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft ie de verzendkosten in iedergeval al
Ben dr blij van. lekker relax zoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:18 schreef Che_ het volgende:
Weinig hunters of veel producten? Loopt niet echt
Moet eerst betaling afronden nu ipv dat ze reserveren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:18 schreef Che_ het volgende:
Ik heb er 3 gekocht, gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:18 schreef Paxcon het volgende:
Ik vraag me echt af hoeveel mensen nu zon ding gekocht hebben....
death knight is in opkomstquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:18 schreef Che_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |