Dat is volgens mij al een behoorlijk oude foto.quote:
TLFG tijdperk nog, zat net wat fotomappen op te ruimen en kwam hem toen tegenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al een behoorlijk oude foto.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:17 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die niet Dave Murray als held hebben.
Ik liep met St Patrick's Day tegen een kerel aan waarvan ik dacht dat jij het was. Maar ja, was niet zo. Toen heb ik hem omver gebeukt omdat ik boos was dat hij jou niet was!quote:
Liep hij ook een halve tel achter op de rest? Dan was het die van ons.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik liep met St Patrick's Day tegen een kerel aan waarvan ik dacht dat jij het was. Maar ja, was niet zo. Toen heb ik hem omver gebeukt omdat ik boos was dat hij jou niet was!.
Hij beweerde bassist te zijn in een punkbank, alsof dat geloofwaardig is.
Geen idee. Ik vond hem iig erg irritant. Met name omdat hij Dribbel niet wasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Liep hij ook een halve tel achter op de rest? Dan was het die van ons.
Dan is het die van ons geweest.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vond hem iig erg irritant. Met name omdat hij Dribbel niet was.
alle iron maiden gitaristen zijn wel helden, op jannis naquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Meer Steve Harris in mijn geval natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |