abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5144774
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 12:44 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Geen buitenlands fruit op mijn karbo.

Mag ook gewoon perzik uit blik zijn hoor. . En dan lekker insmeren met een mengseltje van ketjap en ketchup en dan grillen. .
Niet uniek en zeker geen sneeuwvlok!
pi_5144775
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 12:23 schreef shmoopy het volgende:
Misschien een beetje raar van mij, hoor,
maar het valt me op dat het vandaag best weer een typische dag voor een karbonaadje is.

Ben ik de enige?

IK dachttnehet neit, ik wlil wel een krabonaadne vnavond
pi_5144791
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 12:20 schreef kikkerlikker het volgende:

he das leuk wist ze van karbonade dag of was et toeval

Ik hep haar gisterun de URL naar jouw kabonaade topik gemeelt en plots stonden ergisterun 2 kabonaadjesbij ons op taful
  Moderator / Miss SHO donderdag 25 juli 2002 @ 12:48:54 #54
22592 crew  Ole
pi_5144793
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 19:06 schreef kikkerlikker het volgende:

[..]

he een zalm je ben toch vegetarier een vis is ook maar een dier maar zelf wete he ik heb een tip als je bij et ete van de zalm je oge dicht doeten dan fataseren dat et een karbo is meschien heb je dan nog een beetje er idee dat je der een eet he he eet smakelijk hoor

Nou Kikkerlikker, ik heb je advies opgevolgd, en ik moet zeggen... Het was net een karbonade hoor!!!

Oh ja, en vissen eten is minder erg want vissen kunnen niet denken heb ik wel eens gehoord. Die hebben maar een geheugen van 2 seconden of zo.
Koeien en schapen en varkens zijn veel liever dan vissen!

Oh ja, en mijn katten heb ik wel karbonades gegeven, die liggen nu nog uit te puffen, zo lekker vonden ze het!

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 25 juli 2002 @ 13:24:04 #56
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_5145208
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 12:48 schreef Ole het volgende:

[..]

Oh ja, en mijn katten heb ik wel karbonades gegeven

ja maar dat mag want in de natuur eten katte ook varkes he he maar dat van dat geheuge van twee seconde weet ik niet zo je heb bevoorbeelt vijvers waar een hoop gaste visse nou en als een hoop gaste dan bevoobeelt op karpers visse met een aard appel als aas dan ken je der veel meer vange met bevoorbeld mais en als der een hoop gaste op karpers visse met mais dan ken je der vele meer vange met aard appel dat komt omdat die karpers dan denke he een aard appel daar trap ik niet meer in of in et tweede voor beeld he mais daar trap ik neit meer in en dat heb ik niet zelf verzonne et staat in alle boeken dus karpesr hebben lange termijn geheugen en een karper is een vis dus der zijn visse met geheugen maar goed da tis mijn mening en bovendien als ie een maal dood is herinnerd ie zich der toch niks meer van lol he he he
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_5145870
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 13:24 schreef kikkerlikker het volgende:

ja maar dat mag want in de natuur eten katte ook varkes he he maar dat van dat geheuge van twee seconde weet ik niet zo je heb bevoorbeelt vijvers waar een hoop gaste visse nou en als een hoop gaste dan bevoobeelt op karpers visse met een aard appel als aas dan ken je der veel meer vange met bevoorbeld mais en als der een hoop gaste op karpers visse met mais dan ken je der vele meer vange met aard appel dat komt omdat die karpers dan denke he een aard appel daar trap ik niet meer in of in et tweede voor beeld he mais daar trap ik neit meer in en dat heb ik niet zelf verzonne et staat in alle boeken dus karpesr hebben lange termijn geheugen en een karper is een vis dus der zijn visse met geheugen maar goed da tis mijn mening en bovendien als ie een maal dood is herinnerd ie zich der toch niks meer van lol he he he

Je bent geniaal Kikkerlikker!

pi_5146198
Eigenluk baal ki als eenstekker want ik hep vanavond een gehaktbal op minj bord, ook wel lekkur maar dat is mijn mening
  donderdag 25 juli 2002 @ 14:47:42 #59
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_5146268
quote:

[..]

Interessant verhaal, Kikkerlikker! Waar ik echter meer in geinteresseerd ben, omdat ik nooit met aardappels en mais vis: Geldt dit ook voor kunstvoer van Unica en kunstvoer van Nutrica? En geldt het ook voor andere vissen?

En heb je nou nooit karpers die denken: Ja, dit is weer zo'n sukkel met een aardappel, maar misschien probeert ie me nu om de tuin te leiden met dat mais, laat ik toch maar die aardappel pakken? Terwijl je dus toch die aardappel heb, snap je ?

En wat raad je aan als je (stiekem) met 2 hengels vist, beide keren hetzelfde aas, of afwisselen?

Heb je meer tips?

Weer helemaal terug in de Übercrew
pi_5146302
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 14:47 schreef Joker1977 het volgende:

--- lap tekst over vissen en aas ---

Totaal off-topic, het gaat hier over kabonaadjes!
  donderdag 25 juli 2002 @ 15:20:56 #61
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_5146629
hm maar ik zla probere on tpoic te blijven
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 14:47 schreef Joker1977 het volgende:
Geldt dit ook voor kunstvoer van Unica en kunstvoer van Nutrica?
ik zou wel een karbonade lusten

geen idee nooit gebruikd maar als de geur verschild of als de smaak verschild of als de vorm verschild of als de kleur verschild ken het nut hebben

quote:
en:
En geldt het ook voor andere vissen?
nou ik moet zegge ik verlang best nnaar een karbonade maar goed dat is mijn mening

ja ze hebben een keer een proef gedaan met snoeke en hoe ze raegere op natuurlek aas en kunst aas en et bleek dat ze na een paar keer gevange te zijn aan kunst aas dat ze na een tijdje minder gauw kunst aas pakke

quote:
en:
En heb je nou nooit karpers die denken: Ja, dit is weer zo'n sukkel?
men wat ziou ik graga een karbonaed ete nou

nee karpers vinde mij 733+

quote:
en:
En wat raad je aan als je (stiekem) met 2 hengels vist, beide keren hetzelfde aas, of afwisselen?
IK WIL EEN KARBONADE!!!!!!

ik zou met vier hengels gaan visse dan ken je hetzelfde aas gebruike en afwissele tegelijk

quote:
en:
Heb je meer tips?
ja neem een karbonade mee
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_5146882
Karbonde lus ik vnanfand weel
pi_5147211
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 15:41 schreef BobRooney het volgende:
Karbonde lus ik vnanfand weel
Ik zou vanafond ok liefer een carbonaad hebben alseen bal gehak maar dat is mein mening
pi_5147418
*boodschappenlijstje maakt*

- karbonades

Trouwste user 2022 donderdag 25 juli 2002 @ 16:40:32 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_5147515
Jezus wat heb ik zin in een karbonade.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5147736
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 16:13 schreef thecrook het volgende:

[..]

Ik zou vanafond ok liefer een carbonaad hebben alseen bal gehak maar dat is mein mening

eigeilik wil ik elek avond wel kerbonaadejes lol

whe he he

donderdag 25 juli 2002 @ 17:18:24 #67
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_5147890
*. Gat in lucht springt. *.

*. Verlangt. *. .

Haalt gelijk bij rechter.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 26 juli 2002 @ 02:40:06 #68
22592 crew  Ole
pi_5153851
quote:

[..]

Djie man, dat heb ik dus nooit geweten!! en ik maar denken dat vissen dom zijn!! en nu blijken ze ineens toch wel slim te zijn.. Nou ja, dan ga ik voortaan ook maar geen vis meer eten

Maar dan hoop ik maar, dat slablaadjes en spinazieblaadjes en appels en zo ook niets voelen.. Ik denk dan maar, dat het bij ons ook pijn doet als je een haar eruit trekt, of een nagel of zo!

Die kunnen immers niet praten, en misschien hebben die ook wel heel veel pijn als ze geplukt worden toch?

Moderator / Miss SHO vrijdag 26 juli 2002 @ 02:54:15 #70
22592 crew  Ole
pi_5153966
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:51 schreef fatima het volgende:

zo beter..
  vrijdag 26 juli 2002 @ 02:56:04 #71
6941 APK
Factual, I think.
pi_5153986
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:51 schreef fatima het volgende:
http://www.studiolo.org/Mona/images/MonaPigga2.jpg

Dat ziet er best lekker uit.
Maar ja, dat is mijn mening
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5154045
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:54 schreef Ole het volgende:

[..]

zo beter..

Mag nog wel wat groter.
pi_5154137
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 02:56 schreef APK het volgende:

[..]

Dat ziet er best lekker uit.
Maar ja, dat is mijn mening

Dank u! Ik heb vandaag 3 keer apk gezien en dacht bij mijzelf,fatima kind dit loopt helemaal uit de hand.
  vrijdag 26 juli 2002 @ 03:20:11 #74
6941 APK
Factual, I think.
pi_5154218
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 03:10 schreef fatima het volgende:

[..]

Dank u! Ik heb vandaag 3 keer apk gezien en dacht bij mijzelf,fatima kind dit loopt helemaal uit de hand.

Oeh, da's meer dan ik heb gezien, elke keer als ik in de spiegel kijk is dat ding onmiddelijk beslagen.

Karbonaadjes, in dunne reepjes, zijn ook lekker op een pizza trouwens.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5154318
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 03:20 schreef APK het volgende:

[..]

Oeh, da's meer dan ik heb gezien, elke keer als ik in de spiegel kijk is dat ding onmiddelijk beslagen.

Karbonaadjes, in dunne reepjes, zijn ook lekker op een pizza trouwens.

Ik ben niet zo dol op de smaak Sjaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')