quote:Mag ook gewoon perzik uit blik zijn hoor.
Op donderdag 25 juli 2002 12:44 schreef shmoopy het volgende:[..]
Geen buitenlands fruit op mijn karbo.
quote:IK dachttnehet neit, ik wlil wel een krabonaadne vnavond
Op donderdag 25 juli 2002 12:23 schreef shmoopy het volgende:
Misschien een beetje raar van mij, hoor,
maar het valt me op dat het vandaag best weer een typische dag voor een karbonaadje is.Ben ik de enige?
quote:Ik hep haar gisterun de URL naar jouw kabonaade topik gemeelt en plots stonden ergisterun 2 kabonaadjesbij ons op taful
Op donderdag 25 juli 2002 12:20 schreef kikkerlikker het volgende:
he das leuk wist ze van karbonade dag of was et toeval
quote:Nou Kikkerlikker, ik heb je advies opgevolgd, en ik moet zeggen... Het was net een karbonade hoor!!!
Op woensdag 24 juli 2002 19:06 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
he een zalm je ben toch vegetarier een vis is ook maar een dier maar zelf wete he ik heb een tip als je bij et ete van de zalm je oge dicht doeten dan fataseren dat et een
karbo
is meschien heb je dan nog een beetje er idee dat je der een eet he he eet smakelijk hoor
Oh ja, en vissen eten is minder erg want vissen kunnen niet denken heb ik wel eens gehoord. Die hebben maar een geheugen van 2 seconden of zo.
Koeien en schapen en varkens zijn veel liever dan vissen!
Oh ja, en mijn katten heb ik wel karbonades gegeven, die liggen nu nog uit te puffen, zo lekker vonden ze het!
quote:ja maar dat mag want in de natuur eten katte ook varkes he he maar dat van dat geheuge van twee seconde weet ik niet zo je heb bevoorbeelt vijvers waar een hoop gaste visse nou en als een hoop gaste dan bevoobeelt op karpers visse met een aard appel als aas dan ken je der veel meer vange met bevoorbeld mais en als der een hoop gaste op karpers visse met mais dan ken je der vele meer vange met aard appel dat komt omdat die karpers dan denke he een aard appel daar trap ik niet meer in of in et tweede voor beeld he mais daar trap ik neit meer in en dat heb ik niet zelf verzonne et staat in alle boeken dus karpesr hebben lange termijn geheugen en een karper is een vis dus der zijn visse met geheugen maar goed da tis mijn mening en bovendien als ie een maal dood is herinnerd ie zich der toch niks meer van lol he he he
Op donderdag 25 juli 2002 12:48 schreef Ole het volgende:[..]
Oh ja, en mijn katten heb ik wel karbonades gegeven
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 13:24 schreef kikkerlikker het volgende:ja maar dat mag want in de natuur eten katte ook varkes he he maar dat van dat geheuge van twee seconde weet ik niet zo je heb bevoorbeelt vijvers waar een hoop gaste visse nou en als een hoop gaste dan bevoobeelt op karpers visse met een aard appel als aas dan ken je der veel meer vange met bevoorbeld mais en als der een hoop gaste op karpers visse met mais dan ken je der vele meer vange met aard appel dat komt omdat die karpers dan denke he een aard appel daar trap ik niet meer in of in et tweede voor beeld he mais daar trap ik neit meer in en dat heb ik niet zelf verzonne et staat in alle boeken dus karpesr hebben lange termijn geheugen en een karper is een vis dus der zijn visse met geheugen maar goed da tis mijn mening en bovendien als ie een maal dood is herinnerd ie zich der toch niks meer van lol he he he
Je bent geniaal Kikkerlikker!
quote:Interessant verhaal, Kikkerlikker! Waar ik echter meer in geinteresseerd ben, omdat ik nooit met aardappels en mais vis: Geldt dit ook voor kunstvoer van Unica en kunstvoer van Nutrica? En geldt het ook voor andere vissen?
Op donderdag 25 juli 2002 13:24 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
ja maar dat mag want in de natuur eten katte ook varkes he he maar dat van dat geheuge van twee seconde weet ik niet zo je heb bevoorbeelt vijvers waar een hoop gaste visse nou en als een hoop gaste dan bevoobeelt op karpers visse met een aard appel als aas dan ken je der veel meer vange met bevoorbeld mais en als der een hoop gaste op karpers visse met mais dan ken je der vele meer vange met aard appel dat komt omdat die karpers dan denke he een aard appel daar trap ik niet meer in of in et tweede voor beeld he mais daar trap ik neit meer in en dat heb ik niet zelf verzonne et staat in alle boeken dus karpesr hebben lange termijn geheugen en een karper is een vis dus der zijn visse met geheugen maar goed da tis mijn mening en bovendien als ie een maal dood is herinnerd ie zich der toch niks meer van lol he he he
En heb je nou nooit karpers die denken: Ja, dit is weer zo'n sukkel met een aardappel, maar misschien probeert ie me nu om de tuin te leiden met dat mais, laat ik toch maar die aardappel pakken? Terwijl je dus toch die aardappel heb, snap je ?
En wat raad je aan als je (stiekem) met 2 hengels vist, beide keren hetzelfde aas, of afwisselen?
Heb je meer tips?
quote:Totaal off-topic, het gaat hier over kabonaadjes!
Op donderdag 25 juli 2002 14:47 schreef Joker1977 het volgende:--- lap tekst over vissen en aas ---
quote:ik zou wel een karbonade lusten
Op donderdag 25 juli 2002 14:47 schreef Joker1977 het volgende:
Geldt dit ook voor kunstvoer van Unica en kunstvoer van Nutrica?
geen idee nooit gebruikd maar als de geur verschild of als de smaak verschild of als de vorm verschild of als de kleur verschild ken het nut hebben
quote:nou ik moet zegge ik verlang best nnaar een karbonade maar goed dat is mijn mening
en:
En geldt het ook voor andere vissen?
ja ze hebben een keer een proef gedaan met snoeke en hoe ze raegere op natuurlek aas en kunst aas en et bleek dat ze na een paar keer gevange te zijn aan kunst aas dat ze na een tijdje minder gauw kunst aas pakke
quote:men wat ziou ik graga een karbonaed ete nou
en:
En heb je nou nooit karpers die denken: Ja, dit is weer zo'n sukkel?
nee karpers vinde mij 733+ ![]()
quote:IK WIL EEN KARBONADE!!!!!!
en:
En wat raad je aan als je (stiekem) met 2 hengels vist, beide keren hetzelfde aas, of afwisselen?
ik zou met vier hengels gaan visse dan ken je hetzelfde aas gebruike en afwissele tegelijk ![]()
quote:ja neem een karbonade mee
en:
Heb je meer tips?
quote:Ik zou vanafond ok liefer een carbonaad hebben alseen bal gehak maar dat is mein mening
Op donderdag 25 juli 2002 15:41 schreef BobRooney het volgende:
Karbonde lus ik vnanfand weel
quote:eigeilik wil ik elek avond wel kerbonaadejes lol
Op donderdag 25 juli 2002 16:13 schreef thecrook het volgende:[..]
Ik zou vanafond ok liefer een carbonaad hebben alseen bal gehak maar dat is mein mening
whe he he
quote:Djie man, dat heb ik dus nooit geweten!! en ik maar denken dat vissen dom zijn!! en nu blijken ze ineens toch wel slim te zijn.. Nou ja, dan ga ik voortaan ook maar geen vis meer eten
Op donderdag 25 juli 2002 13:24 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
ja maar dat mag want in de natuur eten katte ook varkes he he maar dat van dat geheuge van twee seconde weet ik niet zo je heb bevoorbeelt vijvers waar een hoop gaste visse nou en als een hoop gaste dan bevoobeelt op karpers visse met een aard appel als aas dan ken je der veel meer vange met bevoorbeld mais en als der een hoop gaste op karpers visse met mais dan ken je der vele meer vange met aard appel dat komt omdat die karpers dan denke he een aard appel daar trap ik niet meer in of in et tweede voor beeld he mais daar trap ik neit meer in en dat heb ik niet zelf verzonne et staat in alle boeken dus karpesr hebben lange termijn geheugen en een karper is een vis dus der zijn visse met geheugen maar goed da tis mijn mening en bovendien als ie een maal dood is herinnerd ie zich der toch niks meer van lol he he he
Maar dan hoop ik maar, dat slablaadjes en spinazieblaadjes en appels en zo ook niets voelen.. Ik denk dan maar, dat het bij ons ook pijn doet als je een haar eruit trekt, of een nagel of zo!
Die kunnen immers niet praten, en misschien hebben die ook wel heel veel pijn als ze geplukt worden toch?
quote:zo beter..
Op vrijdag 26 juli 2002 02:51 schreef fatima het volgende:
quote:Dat ziet er best lekker uit.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:51 schreef fatima het volgende:
http://www.studiolo.org/Mona/images/MonaPigga2.jpg
quote:Dank u! Ik heb vandaag 3 keer apk gezien en dacht bij mijzelf,fatima kind dit loopt helemaal uit de hand.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:56 schreef APK het volgende:[..]
Dat ziet er best lekker uit.
Maar ja, dat is mijn mening
quote:Oeh, da's meer dan ik heb gezien, elke keer als ik in de spiegel kijk is dat ding onmiddelijk beslagen.
Op vrijdag 26 juli 2002 03:10 schreef fatima het volgende:[..]
Dank u! Ik heb vandaag 3 keer apk gezien en dacht bij mijzelf,fatima kind dit loopt helemaal uit de hand.
Karbonaadjes, in dunne reepjes, zijn ook lekker op een pizza trouwens.
quote:Ik ben niet zo dol op de smaak Sjaak.
Op vrijdag 26 juli 2002 03:20 schreef APK het volgende:[..]
Oeh, da's meer dan ik heb gezien, elke keer als ik in de spiegel kijk is dat ding onmiddelijk beslagen.
Karbonaadjes, in dunne reepjes, zijn ook lekker op een pizza trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |