quote:dan ken je ze niet goed klaar make want dan vond je ze wel okee
Op woensdag 24 juli 2002 12:44 schreef Kreator het volgende:
karbonades zijn maar gore lappen vlees
quote:Ontopic graag!
Op woensdag 24 juli 2002 12:44 schreef Kreator het volgende:
karbonades zijn maar gore lappen vlees ik heb dan ook liever een bbiefstukkie ofzo mara goed dat si mnij menig!
[Dit bericht is gewijzigd door Calella op 24-07-2002 12:49]
quote:shmoopy ikke vin dat je nara een karabonade smaakt mara goed dat si mnij menig!
Op woensdag 24 juli 2002 12:46 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ontopic graag!
quote:ik wel vier he he nee altijd eentje maar als jij eerst gezegt
Op woensdag 24 juli 2002 12:50 schreef BobRooney het volgende:
ik kna nu wel 3 krabornaadjes op
quote:jaaaaaaaaaaaaa en darrna de botjes af kluive hmmmmmmmmm
Op woensdag 24 juli 2002 12:53 schreef deGVR het volgende:
doe mij mara twee karbonaadjes met een broodje er tussen...
*duimpje doet*
quote:ja ik vind dat 24 julie een feest dag moet worre dan word het karbonade dag dan krijgdt iedereen voortana vrij en ete hun de hele dag karbonaden overal barbques hoi hoi he he
Op woensdag 24 juli 2002 12:57 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind dit gewoon een dag bij uitstek voor een karbonade.
Goed idee kikkerlikker!*duimpje doet*
quote:je mag als vegetatier best naar een echte karbonade verlange zo lang je em neit op eet ben je der nog steets een maar goed dat is mijn mening en jij ook een fijne karbo dag gewensd
Op woensdag 24 juli 2002 13:20 schreef Ole het volgende:
Ik ben vegetariër. Bestaan er ook vegetarische karbonaadjes? Dan zou ik er ook wel eentje lusten!
quote:Oh ja, zo had ik er niet over nagedacht! Bedankt hoor! Ik ga zeker genieten van deze dag!
Op woensdag 24 juli 2002 13:28 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
je mag als vegetatier best naar een echte karbonade verlange zo lang je em neit op eet ben je der nog steets een maar goed dat is mijn mening en jij ook een fijne karbo dag gewensd
Ik kan natuurlijk ook mijn katten trakteren op een karbonade.. Die zullen dat wel lekker vinden!
quote:ja dat hoor ik wel meer vandaag ik heb een idee je ken der een zootje kopen en dan vanavond op ete yeaaaaaaaaaaah
Op woensdag 24 juli 2002 13:41 schreef Ripley het volgende:
Ik zou wel een karbonaadje lusten zeg.
quote:Misschien krijgen we wel groepskorting
Op woensdag 24 juli 2002 13:52 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
ja dat hoor ik wel meer vandaag ik heb een idee je ken der een zootje kopen en dan vanavond op ete yeaaaaaaaaaaah
quote:wat een lekker ding echt om op te ete he he he
Op woensdag 24 juli 2002 14:08 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
quote:*meldt.
Op woensdag 24 juli 2002 18:50 schreef kikkerlikker het volgende:
okeeeee alle gaste dei vandaag karbonade gegete hebbe hiero melden
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 18:58 schreef dwerg het volgende:[..]
dope
wtjes, aa
dappelen, appelmoes en schijfjes komkomme
.
quote:*meldt af.. eet vanavond zalm en frietjes
Op woensdag 24 juli 2002 19:02 schreef kikkerlikker het volgende:
nu tot nu toe dus
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 19:03 schreef Ole het volgende:[..]
*meldt af.. eet vanavond zalm en frietjes
Ik zou er eigelik nu ook best weer 1 luste he he
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 11:46 schreef thecrook het volgende:
mein vriendin hat gisteren twee kabonaadjes gekochten gebraade.....ze ware weer heerlik maar datis mijn meningIk zou er eigelik nu ook best weer 1 luste he he
Ben ik de enige?
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 12:23 schreef shmoopy het volgende:
Misschien een beetje raar van mij, hoor,
maar het valt me op dat het vandaag best weer een typische dag voor een karbonaadje is.Ben ik de enige?
Ik weet niet hoe het zit met je moderator-aspiraties?
Mijn stem heb je iig.
quote:Karbonades met perzik!
Op donderdag 25 juli 2002 12:36 schreef shmoopy het volgende:
Ik zou nog een stapje verder willen gaan kikkelikker en een voorstel doen voor een karbonade-forum!Ik weet niet hoe het zit met je moderator-aspiraties?
Mijn stem heb je iig.
quote:Geen buitenlands fruit op mijn karbo.
Op donderdag 25 juli 2002 12:40 schreef KRT het volgende:[..]
Karbonades met perzik!
.
quote:nou dat lijkt me wel wat maar dan is et zeker een tijdelik forum zl aols het feest dagen forum en als ik heel eerlijk ben ken je berichte over karbonade week ook in et feest dage forum doen en dan et feest dagen forum ook tijdens karbonade week open doen maar een apart karbo forum lijkt me ook wel wat hoor
Op donderdag 25 juli 2002 12:36 schreef shmoopy het volgende:
Ik zou nog een stapje verder willen gaan kikkelikker en een voorstel doen voor een karbonade-forum!Ik weet niet hoe het zit met je moderator-aspiraties?
Mijn stem heb je iig.
quote:Mag ook gewoon perzik uit blik zijn hoor.
Op donderdag 25 juli 2002 12:44 schreef shmoopy het volgende:[..]
Geen buitenlands fruit op mijn karbo.
quote:IK dachttnehet neit, ik wlil wel een krabonaadne vnavond
Op donderdag 25 juli 2002 12:23 schreef shmoopy het volgende:
Misschien een beetje raar van mij, hoor,
maar het valt me op dat het vandaag best weer een typische dag voor een karbonaadje is.Ben ik de enige?
quote:Ik hep haar gisterun de URL naar jouw kabonaade topik gemeelt en plots stonden ergisterun 2 kabonaadjesbij ons op taful
Op donderdag 25 juli 2002 12:20 schreef kikkerlikker het volgende:
he das leuk wist ze van karbonade dag of was et toeval
quote:Nou Kikkerlikker, ik heb je advies opgevolgd, en ik moet zeggen... Het was net een karbonade hoor!!!
Op woensdag 24 juli 2002 19:06 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
he een zalm je ben toch vegetarier een vis is ook maar een dier maar zelf wete he ik heb een tip als je bij et ete van de zalm je oge dicht doeten dan fataseren dat et een
karbo
is meschien heb je dan nog een beetje er idee dat je der een eet he he eet smakelijk hoor
Oh ja, en vissen eten is minder erg want vissen kunnen niet denken heb ik wel eens gehoord. Die hebben maar een geheugen van 2 seconden of zo.
Koeien en schapen en varkens zijn veel liever dan vissen!
Oh ja, en mijn katten heb ik wel karbonades gegeven, die liggen nu nog uit te puffen, zo lekker vonden ze het!
quote:ja maar dat mag want in de natuur eten katte ook varkes he he maar dat van dat geheuge van twee seconde weet ik niet zo je heb bevoorbeelt vijvers waar een hoop gaste visse nou en als een hoop gaste dan bevoobeelt op karpers visse met een aard appel als aas dan ken je der veel meer vange met bevoorbeld mais en als der een hoop gaste op karpers visse met mais dan ken je der vele meer vange met aard appel dat komt omdat die karpers dan denke he een aard appel daar trap ik niet meer in of in et tweede voor beeld he mais daar trap ik neit meer in en dat heb ik niet zelf verzonne et staat in alle boeken dus karpesr hebben lange termijn geheugen en een karper is een vis dus der zijn visse met geheugen maar goed da tis mijn mening en bovendien als ie een maal dood is herinnerd ie zich der toch niks meer van lol he he he
Op donderdag 25 juli 2002 12:48 schreef Ole het volgende:[..]
Oh ja, en mijn katten heb ik wel karbonades gegeven
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 13:24 schreef kikkerlikker het volgende:ja maar dat mag want in de natuur eten katte ook varkes he he maar dat van dat geheuge van twee seconde weet ik niet zo je heb bevoorbeelt vijvers waar een hoop gaste visse nou en als een hoop gaste dan bevoobeelt op karpers visse met een aard appel als aas dan ken je der veel meer vange met bevoorbeld mais en als der een hoop gaste op karpers visse met mais dan ken je der vele meer vange met aard appel dat komt omdat die karpers dan denke he een aard appel daar trap ik niet meer in of in et tweede voor beeld he mais daar trap ik neit meer in en dat heb ik niet zelf verzonne et staat in alle boeken dus karpesr hebben lange termijn geheugen en een karper is een vis dus der zijn visse met geheugen maar goed da tis mijn mening en bovendien als ie een maal dood is herinnerd ie zich der toch niks meer van lol he he he
Je bent geniaal Kikkerlikker!
quote:Interessant verhaal, Kikkerlikker! Waar ik echter meer in geinteresseerd ben, omdat ik nooit met aardappels en mais vis: Geldt dit ook voor kunstvoer van Unica en kunstvoer van Nutrica? En geldt het ook voor andere vissen?
Op donderdag 25 juli 2002 13:24 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
ja maar dat mag want in de natuur eten katte ook varkes he he maar dat van dat geheuge van twee seconde weet ik niet zo je heb bevoorbeelt vijvers waar een hoop gaste visse nou en als een hoop gaste dan bevoobeelt op karpers visse met een aard appel als aas dan ken je der veel meer vange met bevoorbeld mais en als der een hoop gaste op karpers visse met mais dan ken je der vele meer vange met aard appel dat komt omdat die karpers dan denke he een aard appel daar trap ik niet meer in of in et tweede voor beeld he mais daar trap ik neit meer in en dat heb ik niet zelf verzonne et staat in alle boeken dus karpesr hebben lange termijn geheugen en een karper is een vis dus der zijn visse met geheugen maar goed da tis mijn mening en bovendien als ie een maal dood is herinnerd ie zich der toch niks meer van lol he he he
En heb je nou nooit karpers die denken: Ja, dit is weer zo'n sukkel met een aardappel, maar misschien probeert ie me nu om de tuin te leiden met dat mais, laat ik toch maar die aardappel pakken? Terwijl je dus toch die aardappel heb, snap je ?
En wat raad je aan als je (stiekem) met 2 hengels vist, beide keren hetzelfde aas, of afwisselen?
Heb je meer tips?
quote:Totaal off-topic, het gaat hier over kabonaadjes!
Op donderdag 25 juli 2002 14:47 schreef Joker1977 het volgende:--- lap tekst over vissen en aas ---
quote:ik zou wel een karbonade lusten
Op donderdag 25 juli 2002 14:47 schreef Joker1977 het volgende:
Geldt dit ook voor kunstvoer van Unica en kunstvoer van Nutrica?
geen idee nooit gebruikd maar als de geur verschild of als de smaak verschild of als de vorm verschild of als de kleur verschild ken het nut hebben
quote:nou ik moet zegge ik verlang best nnaar een karbonade maar goed dat is mijn mening
en:
En geldt het ook voor andere vissen?
ja ze hebben een keer een proef gedaan met snoeke en hoe ze raegere op natuurlek aas en kunst aas en et bleek dat ze na een paar keer gevange te zijn aan kunst aas dat ze na een tijdje minder gauw kunst aas pakke
quote:men wat ziou ik graga een karbonaed ete nou
en:
En heb je nou nooit karpers die denken: Ja, dit is weer zo'n sukkel?
nee karpers vinde mij 733+
quote:IK WIL EEN KARBONADE!!!!!!
en:
En wat raad je aan als je (stiekem) met 2 hengels vist, beide keren hetzelfde aas, of afwisselen?
ik zou met vier hengels gaan visse dan ken je hetzelfde aas gebruike en afwissele tegelijk
quote:ja neem een karbonade mee
en:
Heb je meer tips?
quote:Ik zou vanafond ok liefer een carbonaad hebben alseen bal gehak maar dat is mein mening
Op donderdag 25 juli 2002 15:41 schreef BobRooney het volgende:
Karbonde lus ik vnanfand weel
quote:eigeilik wil ik elek avond wel kerbonaadejes lol
Op donderdag 25 juli 2002 16:13 schreef thecrook het volgende:[..]
Ik zou vanafond ok liefer een carbonaad hebben alseen bal gehak maar dat is mein mening
whe he he
quote:Djie man, dat heb ik dus nooit geweten!! en ik maar denken dat vissen dom zijn!! en nu blijken ze ineens toch wel slim te zijn.. Nou ja, dan ga ik voortaan ook maar geen vis meer eten
Op donderdag 25 juli 2002 13:24 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
ja maar dat mag want in de natuur eten katte ook varkes he he maar dat van dat geheuge van twee seconde weet ik niet zo je heb bevoorbeelt vijvers waar een hoop gaste visse nou en als een hoop gaste dan bevoobeelt op karpers visse met een aard appel als aas dan ken je der veel meer vange met bevoorbeld mais en als der een hoop gaste op karpers visse met mais dan ken je der vele meer vange met aard appel dat komt omdat die karpers dan denke he een aard appel daar trap ik niet meer in of in et tweede voor beeld he mais daar trap ik neit meer in en dat heb ik niet zelf verzonne et staat in alle boeken dus karpesr hebben lange termijn geheugen en een karper is een vis dus der zijn visse met geheugen maar goed da tis mijn mening en bovendien als ie een maal dood is herinnerd ie zich der toch niks meer van lol he he he
Maar dan hoop ik maar, dat slablaadjes en spinazieblaadjes en appels en zo ook niets voelen.. Ik denk dan maar, dat het bij ons ook pijn doet als je een haar eruit trekt, of een nagel of zo!
Die kunnen immers niet praten, en misschien hebben die ook wel heel veel pijn als ze geplukt worden toch?
quote:zo beter..
Op vrijdag 26 juli 2002 02:51 schreef fatima het volgende:
quote:Dat ziet er best lekker uit.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:51 schreef fatima het volgende:
http://www.studiolo.org/Mona/images/MonaPigga2.jpg
quote:Dank u! Ik heb vandaag 3 keer apk gezien en dacht bij mijzelf,fatima kind dit loopt helemaal uit de hand.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:56 schreef APK het volgende:[..]
Dat ziet er best lekker uit.
Maar ja, dat is mijn mening
quote:Oeh, da's meer dan ik heb gezien, elke keer als ik in de spiegel kijk is dat ding onmiddelijk beslagen.
Op vrijdag 26 juli 2002 03:10 schreef fatima het volgende:[..]
Dank u! Ik heb vandaag 3 keer apk gezien en dacht bij mijzelf,fatima kind dit loopt helemaal uit de hand.
Karbonaadjes, in dunne reepjes, zijn ook lekker op een pizza trouwens.
quote:Ik ben niet zo dol op de smaak Sjaak.
Op vrijdag 26 juli 2002 03:20 schreef APK het volgende:[..]
Oeh, da's meer dan ik heb gezien, elke keer als ik in de spiegel kijk is dat ding onmiddelijk beslagen.
Karbonaadjes, in dunne reepjes, zijn ook lekker op een pizza trouwens.
Ik heb de bon nog.
quote:anders kneed je er toch een nepkarbo van?
Op vrijdag 26 juli 2002 09:53 schreef shmoopy het volgende:
Kun je vlees ruilen eigenlijk?Ik heb de bon nog.
maar FYI: 't is geen karbonadedag meer, dus je kunt er ook gerust ballen van draaien.
quote:Een lekkre karbonaatje naturlijk!
Op vrijdag 26 juli 2002 10:11 schreef bixister het volgende:
hebben jullie eigenlijk nog wat gekregen voor karbonadedag?
Vanafond uit eten, ik hopo dat ze in dat restauwrant ook karbo's hebben
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 12:20 schreef Bolletje... het volgende:
Vrijdag =Visdag
quote:Ik pleit hier voor een ban voor de betreffende users wegens het opzettelijk verpesten van het enige echte karbonade topic, maar dat is mijn mening
Op vrijdag 26 juli 2002 12:34 schreef Muurbloempje het volgende:
Ik hou meer van rundvlees (draadjesvlees) en kip maar ik heb net schouderkarbonades gekocht, ook best lekker hoorMJAMMIE...
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 13:55 schreef BobRooney het volgende:Ik hebbe een geod idee in de ideeenbus gedanna voor een karobnaade automaat ozou ediaal zijn he als je een ueuro in de automaat gooid en je krijge er een krabonaadje op een stokje uit ofzo whe he he
Strak plan BobRoenie maar dta is mein mening
Ik hep er wel 3 op!
Wel rara trouwes dat die Kikkelrikker opeesn niet mere in dit topik komt!
Pak ik ook een lekker biertje erbij... maar goed dta si mijn menig
quote:Bier si oko lekker, maar past neit in een karbotopic. Maar dat si mein mening
Op woensdag 31 juli 2002 16:24 schreef Oom_Agent het volgende:Pak ik ook een lekker biertje erbij... maar goed dta si mijn menig
quote:ja vandaga is het were karbodag en verdeint dit topik inderdaat een schop maar dta is mijn mening whehe
Op woensdag 07 augustus 2002 15:33 schreef BobRooney het volgende:
*schop*gvd wat heb ik trek in eek kranobaadje
quote:Ik heb nu eigenlijk wel zin in een karbonade
Op donderdag 08 augustus 2002 09:19 schreef Beaker het volgende:
Hoe waren de karbo's gisteren?? De mijne geweldig!!
en als tussendoortjes karbonoaadjes whe he he
quote:Ik heb ene vorstel gedaan hier op de zaak: een cupasoup aparat met krabobanadjes soep erin....leikt me erg lekker maar dta is mijn mening
Op donderdag 08 augustus 2002 09:23 schreef BobRooney het volgende:
krabenaaadje met ontbijt
krabenaadje met middag eten
karbernaadje met avond etenen als tussendoortjes karbonoaadjes whe he he
quote:Niet dta ik weet, beginne jullie maar
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:17 schreef BobRooney het volgende:
is er eal een kraboinaade liejed
quote:Warom niet, in prinsiepe zou het eigelijk iedre dag karnobade dag moeten zijn, maar dta i smijn mening
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:25 schreef Beaker het volgende:
Kna je op vijdrag ook karbo's etne?
quote:turkliijk Beaker ik heet hetliefst op vrjeidag kranppoaadjes met ptaatartjes dat is echt heerlijk
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:25 schreef Beaker het volgende:
Kna je op vijdrag ook karbo's etne?
maar dasm meijn mening
quote:Hrt Karbonaadje lied
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:20 schreef thecrook het volgende:[..]
Niet dta ik weet, beginne jullie maar
ik weet enffe niet whe he he
quote:Karbobanaadjemelk uit je moeders tiet!
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:32 schreef BobRooney het volgende:Hrt Karbonaadje lied
ik weet enffe niet whe he he
quote:hwe bah whe he he
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:33 schreef thecrook het volgende:[..]
Karbobanaadjemelk uit je moeders tiet!
quote:Das lekkre!! Kabro piza
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:34 schreef Conflict het volgende:
Hee, da's toeval....Ik gooi er net een pizza karbonade in
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:34 schreef Conflict het volgende:
Hee, da's toeval....Ik gooi er net een pizza karbonade in
quote:Hey dara zeg je me wat, messchien kan je dara wel heel vele geld mee verdiene
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:40 schreef Beaker het volgende:
Zau er ook een kabro besletlijn zijn? Dta is hadnig, asl je trek heb in een kabro!! ff belle en bestelle!!
quote:Ik medl me aan asl medewkrer, vna de kabro lijn!!
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:45 schreef thecrook het volgende:[..]
Hey dara zeg je me wat, messchien kan je dara wel heel vele geld mee verdiene
quote:iwk wil nu wel een krabonaadje belslette
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:40 schreef Beaker het volgende:
Zau er ook een kabro besletlijn zijn? Dta is hadnig, asl je trek heb in een kabro!! ff belle en bestelle!!
quote:Ik luts er ook wle eenjte!!
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:51 schreef BobRooney het volgende:[..]
iwk wil nu wel een krabonaadje belslette
quote:Dta is heel verveledn, adners beslet je daar een karbo!!
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:56 schreef thecrook het volgende:
Ik vint het raar dta Chinese en Italiaanse restaurans geen karbonadadsjes op het menu hebbe staan, maat dta is mij mening
quote:gewoon de kranbolein belle 0900-lekkerekrabonadjes
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:04 schreef Beaker het volgende:[..]
Dta is heel verveledn, adners beslet je daar een karbo!!
quote:Dta is een geod iede! Ga glijk bellne!
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:06 schreef BobRooney het volgende:[..]
gewoon de kranbolein belle 0900-lekkerekrabonadjes
quote:whe he he!! Ja dta is luek!! Wli die kopnen wel is zine!!
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:18 schreef BobRooney het volgende:
whe he he zit je bijde chieneese reastuarant ga je kranbonaadjes bestelle moet je je vorostelle hoe die hcineeze kijke he he he hallo ik zit bij peking gardnens en ik wil krabonaadje s bij me nasie whe he h e
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:20 schreef Beaker het volgende:[..]
whe he he!! Ja dta is luek!! Wli die kopnen wel is zine!!
mishsien willen die hcihneeze ook wel een kranbonaadje
metneee een protie extra besletten voor ze
quote:Wli u krabonaatje mte sambal bij?? Whe he he!!
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:22 schreef BobRooney het volgende:[..]
mishsien willen die hcihneeze ook wel een kranbonaadje
metneee een protie extra besletten voor ze
quote:De karnboaandjes emergeny line is er ok
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:30 schreef Beaker het volgende:[..]
Wli u krabonaatje mte sambal bij?? Whe he he!!
0900-kraboemergency
SNEL IK MEOT 3 KRBANOODJES HET IS EEN NODGEVAL!!
quote:Beslet voor mji ook gekijl, adners red ik hte neit!!
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:39 schreef BobRooney het volgende:[..]
De karnboaandjes emergeny line is er ok
0900-kraboemergency
SNEL IK MEOT 3 KRBANOODJES HET IS EEN NODGEVAL!!
quote:de kranobaadjes komen eranaa whe he he he
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:47 schreef Beaker het volgende:[..]
Beslet voor mji ook gekijl, adners red ik hte neit!!
quote:Mmmmm.....dsa egr aargid vna je!! Volgedne rodne is vna mij!!
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:59 schreef BobRooney het volgende:[..]
de kranobaadjes komen eranaa whe he he he
quote:daara houde ike je naa
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:02 schreef Beaker het volgende:[..]
Mmmmm.....dsa egr aargid vna je!! Volgedne rodne is vna mij!!
quote:Optiefen!
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:42 schreef Nicksuls het volgende:
Wat is een karbonade?
quote:Ik deo mte je mee!! mmmmm....een lekkre karbo na zo'n durk weerkend is nooit mis!!
Op maandag 12 augustus 2002 09:52 schreef BobRooney het volgende:
ik weet da ethe vroeg is mar ik zou wel ene klrabonaade lussten
quote:ikew wel
Op maandag 12 augustus 2002 10:29 schreef Beaker het volgende:
Heetf er dan neimadn meer terk in een krabonaatje??
quote:Das kicke!! Toch ngo eimand die er een wil!!
Op maandag 12 augustus 2002 10:30 schreef BobRooney het volgende:[..]
ikew wel
Gebruik na het eten van een Karbonade een servet voor het ontvetten van de vingers.
Dat typt wat foutlozer.
Mara goed dat si mnij menig!
Koel topic dit!
Hoe laat gaat de slagerswonkel eik open?
quote:Heir was de slagerwonkel om negen uru vanmorge al open, mara ik lach al voor de deur te wachte in een slapazak. Stel je voro datde karbrobanaadjes uitverkocht zoude zijn, dat zou naturlijk zonde zihn, maar dta is mijn mening
Op maandag 12 augustus 2002 11:13 schreef Yorgos het volgende:
Tip Van De DagGebruik na het eten van een Karbonade een servet voor het ontvetten van de vingers.
Dat typt wat foutlozer.
Mara goed dat si mnij menig!
Koel topic dit!
Hoe laat gaat de slagerswonkel eik open?
quote:[serieus] Test hier je kans om impotent te worden
Op maandag 12 augustus 2002 10:56 schreef Beaker het volgende:
Ik dekn dat ik dat ook maar deo!! Tis ook zo verdaaird lekkre....het wekrt asl een sigraret....egr verlavends!! maar goed das mijn mening!!
mkjsien moet k wat minder kranbonaadjes eten
quote:Midner krabo's eten??!!
Op maandag 12 augustus 2002 11:28 schreef BobRooney het volgende:[..]
[serieus] Test hier je kans om impotent te worden
mkjsien moet k wat minder kranbonaadjes eten
quote:ja...of mrere sprotten dna kan ikg egeowoon klekker krabondaadjes blijven eten
Op maandag 12 augustus 2002 11:32 schreef Beaker het volgende:[..]
Midner krabo's eten??!!
Ik meot er neit aan dekne!! maargoed das mein meing!!
quote:Ik zou karbabanaades gaan roken asl ik jou was maar dta ismijn mening
Op maandag 12 augustus 2002 11:34 schreef BobRooney het volgende:ja...of mrere sprotten dna kan ikg egeowoon klekker krabondaadjes blijven eten
quote:JAAAAAH!! Eeen krabojoint!! Dta is appard!! Wei deot er mee??
Op maandag 12 augustus 2002 11:35 schreef thecrook het volgende:[..]
Ik zou karbabanaades gaan roken asl ik jou was maar dta ismijn mening
quote:Ik wacht nog even
Op maandag 12 augustus 2002 11:37 schreef Beaker het volgende:JAAAAAH!! Eeen krabojoint!! Dta is appard!! Wei deot er mee??
quote:Das jammre!! Was er ned eenjte aan hte probeeren!!
Op maandag 12 augustus 2002 11:39 schreef thecrook het volgende:[..]
Ik wacht nog even
..... ...... Tis bets te deon!! Maar goed das mein menig!!
quote:roke is neit cool
Op maandag 12 augustus 2002 11:35 schreef thecrook het volgende:[..]
Ik zou karbabanaades gaan roken asl ik jou was maar dta ismijn mening
quote:Kikkelrikker heeft in Ierladn natuurlijk anders vlees te ete gekrgene en is zwaar afgekikt van de karbinaadadjes natuurlijk, maar goed dta denk ik zlef natuurleik
Op maandag 12 augustus 2002 15:55 schreef Beaker het volgende:
MMMM......JAAAH!! kna haats neit wagten!!
Zeg....zuo kikkerlikker afgekikt zein vna kraboos? Hoor hem er neit meer ovre!! Das dubieus zau je zo zegnen!! Maar geod dat is mein mening!!
quote:zulenw ff speerwerpe eerlijk zegge hoevre jegegeooid heb
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:05 schreef Beaker het volgende:
Bets rara misgien, maar heb nuo tog zoon trek in krabonnatje!!
http://games.alentus.com/games/makai/games/speartoss.asp?id=
quote:Ik deo liefer aan karbonadgooie maar dta is mein mening whehehe
Op dinsdag 13 augustus 2002 13:33 schreef BobRooney het volgende:zulenw ff speerwerpe eerlijk zegge hoevre jegegeooid heb
wei het vetstre sgooid wint een krabonadjkehttp://games.alentus.com/games/makai/games/speartoss.asp?id=
quote:'t is gehaktdag hoor.
Op woensdag 14 augustus 2002 10:15 schreef Beaker het volgende:
HOERA HOERA!!![]()
Hte is weer krabonade dag!! Gefleciteerd karbomakkers!!
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 10:15 schreef Beaker het volgende:
HOERA HOERA!!![]()
Hte is weer krabonade dag!! Gefleciteerd karbomakkers!!
quote:Optiefen!
Op woensdag 14 augustus 2002 10:23 schreef bixister het volgende:'t is gehaktdag hoor.
quote:HA!!
Op woensdag 14 augustus 2002 11:17 schreef thecrook het volgende:
Optiefen!
Ik wil even mijn beklag doen over mijn moeder.
Ik had me zo verheugd op een heerlijke karbo op deze karbo-dag,
en nu komt ze langs en trakteert op chinees!
quote:Asl je even een par paginas terugkijkt in dti topik kan je leze dat we ervoor pleite dta Chinese en Italaainse retsaurans ook karbo's op het menu meoten gaan zette.
Op woensdag 14 augustus 2002 12:15 schreef shmoopy het volgende:
Ah, mooi, dit topic zocht ik al.Ik wil even mijn beklag doen over mijn moeder.
Ik had me zo verheugd op een heerlijke karbo op deze karbo-dag,
Messchien moeten we dti dus wel gan doorzette, maar dta is mijn mening
quote:im mag egen krabo's meer etenvan deo doker
Op woensdag 14 augustus 2002 13:08 schreef Beaker het volgende:
HAHAHA!! Een kraboonaatje met sambal bei??!! Das lekkre!! Maar goed dta is naarulijk mein mening!!
quote:he dat is kanibalisme een chinees is ook maar een mens he he en gehakt is ook best lekker maar goed dat is mijn mening
Op woensdag 14 augustus 2002 12:15 schreef shmoopy het volgende:Ik had me zo verheugd op een heerlijke karbo op deze karbo-dag,
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 13:30 schreef BobRooney het volgende:[..]
im mag egen krabo's meer etenvan deo doker
quote:Dta is moi kut mar dat is mein mening
Op woensdag 14 augustus 2002 13:30 schreef BobRooney het volgende:im mag egen krabo's meer etenvan deo doker
quote:whe he he he
Op woensdag 14 augustus 2002 13:38 schreef Beaker het volgende:[..]
Damn....das egr!! Waarom neit??!!
gneitje
krabo's 5-ever!!!
quote:whe he he
Op woensdag 14 augustus 2002 13:58 schreef thecrook het volgende:[..]
Dta is moi kut mar dat is mein mening
Ik doe gek,
ik ga nu naar de slager en haal wat karbo's,
of het nou karbo-dag is of niet.
En laat de buren maar kletsen.
quote:Keik, dta is nou de intselling die de egte karbofanaat siert!
Op donderdag 15 augustus 2002 10:58 schreef shmoopy het volgende:Ik doe gek,
of het nou karbo-dag is of niet.
quote:En so is het maar net!!
Op donderdag 15 augustus 2002 10:58 schreef shmoopy het volgende:
Mooi dat ze bij die chinees dus geen karbonaadjes hadden, he?Ik doe gek,
of het nou karbo-dag is of niet.En laat de buren maar kletsen.
quote:Tis voor mijn altijt krabo dag!!
Op donderdag 15 augustus 2002 11:55 schreef thecrook het volgende:
Is hte alwer bijna karbodag?
schijnt beter te zijn dan heroine
quote:Dat gelof ik neit, dan wil ik foot's zien als beweis!
Op donderdag 15 augustus 2002 12:19 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ik wil jullie blij maken met het nieuws dat er nu ook een karbo-infuus op de markt is. 24 uur per dag aan de karboschijnt beter te zijn dan heroine
eet smaklijk iedereen
Was egt een hele teid gelede, maar dta ismijn mening
Niks geen blokjes kaas, chips of aanverwante rotzooi ... Krabonate!
quote:Tuurlijk ken dat hire niet klote nieuwbie!
Op zondag 3 november 2002 13:26 schreef jackson het volgende:
*2 besteld* of kan dat hier niet?
quote:'t was vandaag kabodag hoor!
Op maandag 11 november 2002 23:57 schreef popolon het volgende:
't was vanavond weer zover.
quote:
Op donderdag 14 november 2002 09:10 schreef Beaker het volgende:
Ik hbe girsteren de kekkelste kabronaat op sinds teiden!!
quote:ikke
Op vrijdag 15 november 2002 09:29 schreef Beaker het volgende:
Baekre is net wakker en heb nu al tlerk in een kabronatje!!Wei doet er mee??
quote:Jaaaaaah......lekker!!
Op vrijdag 15 november 2002 10:17 schreef BobRooney het volgende:
krabonaadjes met koffie!!
quote:barkonaadje met kkiffie smaak lekkr hoor
Op vrijdag 15 november 2002 10:38 schreef Beaker het volgende:[..]
Jaaaaaah......lekker!!
quote:zoude ze wel meote hebbe
Op vrijdag 15 november 2002 12:17 schreef Beaker het volgende:
Ga soo stadtne en etne bij de Mac zauden ze dara een kobraatjebugrer hebben? Bets lekkre whe he he!!
quote:Mek Donals heb geen kraboburgesr zij dat meissie van de Mekdrijf net tege me toen ik het vroeg.
Op vrijdag 15 november 2002 12:17 schreef Beaker het volgende:
Ga soo stadtne en etne bij de Mac zauden ze dara een kobraatjebugrer hebben? Bets lekkre whe he he!!
quote:Ja!! Dara ben ik nu ok ahcter.....
Op zaterdag 16 november 2002 17:09 schreef thecrook het volgende:[..]
Mek Donals heb geen kraboburgesr zij dat meissie van de Mekdrijf net tege me toen ik het vroeg.
Karbonades:
quote:Niet sjip sijn!! Sateesnitsels zijn ook lekker......,maar inderdaat niet so lekkre als een kraddonaatje!!
Op maandag 18 november 2002 19:59 schreef thecrook het volgende:
Slaager was al digt, hep dus bij gebrek an krabonaadjes een satéschneitsel moeten eten
quote:* slurpt mee * Mjammie........ Lekkerrrrrrrr!!
Op dinsdag 19 november 2002 10:01 schreef PPL het volgende:
Hmmm... thuis liggen drie karbo's te wachten.
Die ga ik vanavond lekker met brood en chili-saus oppeuzelen.
Lekker kruiden met chili poeder en een snufje zout.
Eerst aanbraden in pan, dan lekker gaar laten worden.
*slurp*
quote:Kansloos topic geworden
Op woensdag 20 november 2002 09:38 schreef Beaker het volgende:
JAAAAA HOORRRRRRRRRRRR!!!!! Tis weer kradobnatje dag.......mmmmmm......Iek ga der weer vor vamdag, lekker smulen!!!
quote:Welnee!! De anhouder wind....JOEPIE!! Lang leffe de krabonaden!!
Op zaterdag 23 november 2002 16:59 schreef thecrook het volgende:[..]
Kansloos topic geworden
quote:Doe mij nu mara ene biertje met een krbabnaboodje whehehe
Op zaterdag 23 november 2002 17:40 schreef Beaker het volgende:Welnee!! De anhouder wind....JOEPIE!! Lang leffe de krabonaden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |