Moet er wel wat zijn. En tegenwoordig gaan veel vacatures via uitzendbureaus. De sollicitaties die nu nog openstaan heb ik ook niet als eigen vacature gevonden. Die gaan echt alleen via meerdere uitzendbureaus. 1 daarvan is ook weer bij een overheidsinstelling, die zijn tot een bepaald functieniveau ook verplicht om dit via (meestal) 3 uzb's te laten lopen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:40 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien heb je hier wat aan: Mijn pa is sinds kort manager van zijn afdeling (niet heel groot hoor). Hij krijgt alleen maar personeelsaanbiedingen via brunel, dosign enzovoort. Hij waardeert juist persoonlijke sollicitaties. En dat vind ik niet zo gek. Want die detachering/uitzendbureau's willen maar 1 ding, zo veel mogelijk mensen wegzetten voor zo veel mogelijk uren.
Dus, lekker veel brieven sturen!
djeez..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef problematiQue het volgende:
God's wegen zijn ondoorgrondelijk: Kerkbestuur beroofd van collectegeld
Kerken zijn zo verschrikkelijk hypocriet.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:55 schreef taxibabe het volgende:
Ik weet het niet, natuurlijk een overval is per definitie fout uiteraard. Maar kerken gebruiken volgens mij het collectegeld ook voor het helpen van de minderbedeelden, waaronder financiële steun bij de voedselbanken. (en ja, er lopen ook mensen bij de voedselbank buiten hun schuld om, die er echt niks aan konden doen dat ze in die situatie zijn beland).
Of om misbruikslachtoffers af te kopen, homo's te laten castreren, campagnes tegen condooms te voeren of om pedopriesters te verbergen. Jammer dat je bij dat soort instanties niet kan aangeven waar je het voor geeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:55 schreef taxibabe het volgende:
Ik weet het niet, natuurlijk een overval is per definitie fout uiteraard. Maar kerken gebruiken volgens mij het collectegeld ook voor het helpen van de minderbedeelden, waaronder financiële steun bij de voedselbanken. (en ja, er lopen ook mensen bij de voedselbank buiten hun schuld om, die er echt niks aan konden doen dat ze in die situatie zijn beland).
Vijfdeedrie.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:39 schreef problematiQue het volgende:
6 x 4.5, de verhouding van de sensor, Alsof 5Dmk3 zo lekker van de tong rolt
Mwoah, mooie repo met geestelijken met schaamrode kop na een veroordeling is genoegquote:Op maandag 19 maart 2012 22:21 schreef problematiQue het volgende:
Jongens, laten we er morgen ook eentje beroven, kopen we er lekker drie D800's van, ieder eentje.
Jup! solid works moest ik atijd mee werken en was echt een ramp.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
Pfff. 3d technisch tekenen. Knettergek word je na verloop van tijd.
Doe ik de hele dag, geen probleem hier.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
Pfff. 3d technisch tekenen. Knettergek word je na verloop van tijd.
Ik teken nu 3D met microstation. Dat is pas kut. Gelukkig binnenkort nieuwe baanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup! solid works moest ik atijd mee werken en was echt een ramp.ik werkte daarvoor al met maya en max.
Minuutje stilte graag.quote:Goedemiddag ***,
Wij hebben een prijsopgave ontvangen van Canon.
De reparatiekosten van uw camera bedragen ¤ 530,48.
Type :
Canon EOS 20D
Defect omschrijving :
Defect
Te vervangen onderdelen :
1 x MIRROR BOX ASS'Y
1 x SHUTTER ASS'Y
Correctie codes :
Cleaning: Body(parts)
Replacement: Aperture/Shutter/Optical Unit(parts)
Replacement: Mirror mechanism
Adjustment: Complete
Arbeidstijd : 156 min
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |