Ahhh dat is wel jammer ja. Maar wel voor een goed doel!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Womda ik tot half 10 op -een- school zit, werken aan mijn toelating tot de academieEn ik moet de volgende ochtend fris en fruitig om 8:15 op school zijn.
Ik postte gewoon door het slotje heenquote:
Ja, maar het is wel jammer dat ik er dingen door misquote:Op maandag 19 maart 2012 20:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ahhh dat is wel jammer ja. Maar wel voor een goed doel!
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet alleen dan op za-ochtend wel een eindje rijden naar huize Priem![]()
Nee hoor; jij was laatstquote:Op maandag 19 maart 2012 20:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik postte gewoon door het slotje heen
[..]
Ja, maar het is wel jammer dat ik er dingen door misNog maar 3 keer.
Ja tuurlijk mag dat... maar gaat dat lukken zo vroeg dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:50 schreef Lindytje het volgende:
Ja Priem, vrijdagen ik zijn op vrijdag namelijk 10 jaar samen
Dus dan willen we er graag al zijn
Ik kar op za-ochtend heen en weer, heel misschien komtdan mee, als dat van jou mag
Zal wel moeten dan hequote:Op maandag 19 maart 2012 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mag dat... maar gaat dat lukken zo vroeg dan?
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Nou.. om 7u30 zal kapster hier zijn.. Die gaat krullen er in zetten en dan heb je een 20-tal minuutjes voor zij verder kan (dus kan er al wat gemake-upperd worden). Om 9u zal ze ongeveer klaar zijn; waarna jij een half uur hebt ongeveer (moar or less) om af te werken.
Maar... lukt dat nog? Of.... ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |