Ahhh dat is wel jammer ja. Maar wel voor een goed doel!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Womda ik tot half 10 op -een- school zit, werken aan mijn toelating tot de academieEn ik moet de volgende ochtend fris en fruitig om 8:15 op school zijn.
Ik postte gewoon door het slotje heenquote:
Ja, maar het is wel jammer dat ik er dingen door misquote:Op maandag 19 maart 2012 20:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ahhh dat is wel jammer ja. Maar wel voor een goed doel!
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet alleen dan op za-ochtend wel een eindje rijden naar huize Priem![]()
Nee hoor; jij was laatstquote:Op maandag 19 maart 2012 20:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik postte gewoon door het slotje heen
[..]
Ja, maar het is wel jammer dat ik er dingen door misNog maar 3 keer.
Ja tuurlijk mag dat... maar gaat dat lukken zo vroeg dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:50 schreef Lindytje het volgende:
Ja Priem, vrijdagen ik zijn op vrijdag namelijk 10 jaar samen
Dus dan willen we er graag al zijn
Ik kar op za-ochtend heen en weer, heel misschien komtdan mee, als dat van jou mag
Zal wel moeten dan hequote:Op maandag 19 maart 2012 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mag dat... maar gaat dat lukken zo vroeg dan?
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Nou.. om 7u30 zal kapster hier zijn.. Die gaat krullen er in zetten en dan heb je een 20-tal minuutjes voor zij verder kan (dus kan er al wat gemake-upperd worden). Om 9u zal ze ongeveer klaar zijn; waarna jij een half uur hebt ongeveer (moar or less) om af te werken.
Maar... lukt dat nog? Of.... ?quote:
Verrassingsvakantie voor jullie twee?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Incantrix het volgende:
Pfff, ik begin nu toch wel een beetje vakantiestress te krijgen zeg.. Ik moet voor 3 mensen shizzle inpakken zonder dat mijn liefjon erachter komt.. Dus ben nu de hele tijd de schone was aan het 'afromen', maar daardoor heb ik totaal geen overzicht wat ik nu wel en niet heb ingepaktstraks heeft Stef bij opa en oma acht broeken en maar 1 t-shirt ofzo
Maar natuurlijkquote:
Wow dat lijkt me moeilijkquote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Incantrix het volgende:
Pfff, ik begin nu toch wel een beetje vakantiestress te krijgen zeg.. Ik moet voor 3 mensen shizzle inpakken zonder dat mijn liefjon erachter komt.. Dus ben nu de hele tijd de schone was aan het 'afromen', maar daardoor heb ik totaal geen overzicht wat ik nu wel en niet heb ingepaktstraks heeft Stef bij opa en oma acht broeken en maar 1 t-shirt ofzo
Spannendquote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef princess-a het volgende:
Lin ik heb denk ik iets voor jou!Ga je even pm'en!
Yup, we vliegen vrijdag voor een lang weekend naar Berlijn en mijn liefje heeft geen fucking clou dat we weggaanquote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Verrassingsvakantie voor jullie twee?
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup, we vliegen vrijdag voor een lang weekend naar Berlijn en mijn liefje heeft geen fucking clou dat we weggaan
Unf, dat gaat ook nog wel gebeuren want ik heb zijn favoriete robot-shirt ingepakt, maar ik ben heel goed in stoïcijns "whut? Naaaahhh, ik snap er níks van! Mijn zwarte panty is ook al een week kwijt!" doenen daarbij zijn we nog wel eens wat kwijt in de was, dus dan valt het niet zo op. Hoop ik
![]()
Als hij maar niet ineens bedenkt dat hij de stapel lege verhuisdozen op zolder wil verplaatsen, want dan komt hij mijn afgeroomde was-stash met splinternieuwe tandenborstels tegen die zich daarachter bevind
Heb je de PM? 2 keer een heel verhaal getikt, verzonden, en dan krijg ik een leeg veldquote:
Robot-shirtquote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup, we vliegen vrijdag voor een lang weekend naar Berlijn en mijn liefje heeft geen fucking clou dat we weggaan
Unf, dat gaat ook nog wel gebeuren want ik heb zijn favoriete robot-shirt ingepakt, maar ik ben heel goed in stoïcijns "whut? Naaaahhh, ik snap er níks van! Mijn zwarte panty is ook al een week kwijt!" doenen daarbij zijn we nog wel eens wat kwijt in de was, dus dan valt het niet zo op. Hoop ik
![]()
Als hij maar niet ineens bedenkt dat hij de stapel lege verhuisdozen op zolder wil verplaatsen, want dan komt hij mijn afgeroomde was-stash met splinternieuwe tandenborstels tegen die zich daarachter bevind
Ik heb niks nog...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je de PM? 2 keer een heel verhaal getikt, verzonden, en dan krijg ik een leeg veld
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Wel supercool, ik heb printable inpakpapier gevonden waar in binaire code 'I love you' op staatheb een Berlijn-reisgidsje gekocht om ergens vrijdag te geven voor we op het vliegtuig stappen, alleen maar om dat inpakpapier te kunnen gebruiken
Hij zit de laatste tijd niet zo lekker in zijn vel, de klap van Gabriël komt bij hem wat later ofzo. En sinds hij in april jarig is vond ik dit wel een goed cadeauquote:
Disney helpt niet om hem rustig te houden?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij zit de laatste tijd niet zo lekker in zijn vel, de klap van Gabriël komt bij hem wat later ofzo. En sinds hij in april jarig is vond ik dit wel een goed cadeau
Mandy, met een twee-jarige om je heen duurt alles wat je doet ongeveer 4x langer als wanneer je alleen bent
Het liefst pas als we bij zijn ouders zijn, maar ik weet niet of zijn structuur en duidelijkheid dat aankunnenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Gelukkig is het nog maar voor even. Wanneer wil je het hem eigenlijk gaan vertellen?
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het liefst pas als we bij zijn ouders zijn, maar ik weet niet of zijn structuur en duidelijkheid dat aankunnen
Jah, maar dan moet ik wel alle teringzooi eerst van de zolder en eerste verdieping naar beneden slepen, dus dan moet ik al hebben uitgezocht wat er in de tassen moet. Beneden is de enige tv en le kid laat ik nog niet alleen terwijl ik lang boven moet zijn, want dan is ineens mijn vaatwasser of mijn kat kapotquote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Disney helpt niet om hem rustig te houden?
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef Lindytje het volgende:
P-a, stuur anders een mail op *mijnvoornaam*.*mijnachternaam*@gmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |