Als justitie vraagt om een ip adres dan kan FOK! dat afstaan. Geen idee of men dat in dit geval ook zal doen, want TS doet zelf niets crimineels.quote:d. Van elke bezoeker en bij elke posts wordt het ip-adres opgeslagen.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:23 schreef Aardappel2610 het volgende:
Eigenlijk is het jammer dat de politie niet kan vaststellen wie dit topic heeft geopend...Je zou je afvragen waarom mensen zo dom zijn dat ze zich inlaten met drugssmokkel. Dat staat gelijk aan moord...
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:23 schreef Aardappel2610 het volgende:
Eigenlijk is het jammer dat de politie niet kan vaststellen wie dit topic heeft geopend...Je zou je afvragen waarom mensen zo dom zijn dat ze zich inlaten met drugssmokkel. Dat staat gelijk aan moord...
Als ik van ieder vage bekende waarvan ik weet dat ze wel eens wat gedaan hebben wat niet volgens de wet is meld misdaad anoniem zou moeten gaan bellen zou ik me zelf daar niet goed over voelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:57 schreef TripleS het volgende:
[..]
Wat een naieve mensen slingeren er toch overal rond
Een kind hebben en dan als pa en mij drugs gaan smokkelen, wtfquote:Op maandag 19 maart 2012 20:01 schreef androidchick het volgende:
Nou, die Somaliėrs beginnen al anders tegen hem te doen dan eerst. Naar de politie heb ik overwogen; echter dan wordt hij wellicht alsnog opgepakt en daar heeft niemand (ze hebben ook een kind) baat bij.
Ja wij moeten brommen als we wat plantjes vervoeren en de witteboordcriminelen komen echt overal mee wegquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als ik van ieder vage bekende waarvan ik weet dat ze wel eens wat gedaan hebben wat niet volgens de wet is meld misdaad anoniem zou moeten gaan bellen zou ik me zelf daar niet goed over voelen.
Vooral als het zoals hier om zoiets onbenulligs als wat blaadjes van een plantje gaat, waarvan de overheden zelf de problemen veroorzaken door deze te verbieden.
De politie leest inderdaad mee op het internet....of ze er wat mee doen is een tweede.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een paranoide mensen slingeren er toch overal rond.
Jawel toch...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:23 schreef Aardappel2610 het volgende:
Mensen met kinderen en een uitkering, en dan drugs gaan smokkelen. Dan verdien je ook niet beter.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij het woord Somaliėr moeten er toch al alarmbellen gaan rinkelen toch.
Hee het gaat hier toch om Qat? Daar zitten lijkt mij niet dezelfde winstmarges op als bij coke en hero het geval is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:04 schreef Luxuria het volgende:
Als een Somaliėr je vraagt om zoiets te doen, weet je toch al dat het illegaal is.
En als je het dan al doet, ook nog zo dom zijn om het maar voor 200-800 euro te doen
Des te meer reden om het niet te doen, pakkans is net zo hoog maar je moet vaker een aflevering doen om hetzelfde te verdienenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hee het gaat hier toch om Qat? Daar zitten lijkt mij niet dezelfde winstmarges op als bij coke en hero het geval is.
De straffen zullen in de praktijk ook wel lager uitvallen als bij coke of hero. Toch blijft het beter om een verblijf in buitenlandse gevangenis faciliteiten te vermijden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Des te meer reden om het niet te doen, pakkans is net zo hoog maar je moet vaker een aflevering doen om hetzelfde te verdienen
Moet ook gezegd worden dat als je vanuit Nederland vliegt je ook een hogere kans hebt om eruit gepikt te worden, want Nederland en drugs. En terecht. Iemand eruit pikken louter en alleen om uiterlijke kenmerken (die niets te maken hebben met gemoedstoestanden) is daarentegen onterecht en dom (en eigenlijk offtopic ;p).quote:Op maandag 19 maart 2012 19:56 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt overigens wel degelijk. Ook douaniers hebben zo hun vooroordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |