True, wifey material deze chickquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens dit meisje, she cute
noh man die met kiwiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die met appel blijft nog het lekkerste
Joa.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog persoontjes die juni naar Jayz/kanye west gaan in Gelredome?
Die groene met die blauwe muts.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die deze shit dragen zonder enige andere bedekking zijn echt een godsgeschenk.
Elke jongeman van wie de balletjes reeds zijn ingedaald zou alle dames, zonder uitzondering, gewoon doen.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die deze shit dragen zonder enige andere bedekking zijn echt een godsgeschenk.
Neuh, alleen kansloos als ze er gewoon het figuur niet voor hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Jajong het volgende:
[..]@ vrouwen die leggings als broek dragen in 't openbaar en ze zijn niet aan 't hardlopen ofzo. Kansloze hoeren.
Nee. Per definitie kansloos. Als iets 'vieze hoer' uitstraalt is er bij lopen als een.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Neuh, alleen kansloos als ze er gewoon het figuur niet voor hebben.
Wel mee eens, alleen voor sportenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Jajong het volgende:
[..]@ vrouwen die leggings als broek dragen in 't openbaar en ze zijn niet aan 't hardlopen ofzo. Kansloze hoeren.
Nou, ik geniet er wel altijd van. M'n eigen vriendin zie ik er liever niet zo bijlopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee. Per definitie kansloos. Als iets 'vieze hoer' uitstraalt is er bij lopen als een.
Walks like a duck, talks like a duck............ Prolly a duck.
Ik dank Allah Mag ik dat zeggon? voor mocro chimeids die in een legging zonder iets erover op straat lopenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beste post van dit deel. Alle lekkere chicks moeten dit rocken in het openbaar, behalve je eventuele vriendin
.
Case and point. Next.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nou, ik geniet er wel altijd van. M'n eigen vriendin zie ik er liever niet zo bijlopen.
Ik zou Allah danken als hij die sahbe's neer zou schieten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat zeg ik.
[..]
Ik dank Allah Mag ik dat zeggon? voor mocro chimeids die alleen in een legging op straat lopen.
Eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Jajong het volgende:
Ze heeft amper kont jongen waar hebben we het nou over?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou, wat hoerig. Heerlijk
.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
Nee dat ziet er echt niet uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
Nee, een vadsige reet in een legging is lekker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft amper kont jongen waar hebben we het nou over?
Oud-Zuid swagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:46 schreef Jajong het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
5 huillachjes voor deze vrouw. Uggs met een legging. Lol.
I honestly couldn't care lessquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |