SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja je riep?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef Ethanolic het volgende:
Racistische TT
* Ethanolic rapporteren doet.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
When It Comes To Latino MC's There's None Bigga,
Now Who's Gonna Tell Me That I Cant Say Nigga?
Nigga Nigga Nigga Nigga Nigga Bitch Hoe,
Cuz Some Chicks Is Bitches, And Some Chicks Is Hoes
Fat Joe.
Sowieso hebben Puerto Ricans en Dominicans ook die pass.
Belgen, helaas, niet.![]()
Hehe, ben ik zojuist een note rijker geworden?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nee kwam hem alleen centraal zetten.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, ben ik zojuist een note rijker geworden?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Kan je dan niet meteen die hoofdletter en komma in de TT voegenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee kwam hem alleen centraal zetten..
![]()
oquote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee kwam hem alleen centraal zetten.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Gekke patje, die neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben geen neger.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Gekke patje, die neger.Is Samuel L JacksonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen![]()
Als Fatquote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
When It Comes To Latino MC's There's None Bigga,
Now Who's Gonna Tell Me That I Cant Say Nigga?
Nigga Nigga Nigga Nigga Nigga Bitch Hoe,
Cuz Some Chicks Is Bitches, And Some Chicks Is Hoes
Fat Joe.
Sowieso hebben Puerto Ricans en Dominicans ook die pass.
Belgen, helaas, niet.Joe
het mag mag ik het ook!
graag verwijderen![]()
Een of andere revolutionair waar Patje populair mee doet.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Beter toon je respect vriend. Als die man er niet was geweest dan had je niet de vrijheid die je nu wel hebt.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Een of andere revolutionair waar Patje populair mee doet.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Blanken die neger/nigga zeggen om lollig te doen.
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.full stops and exclamation marks![]()
Neuh.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beter toon je respect vriend. Als die man er niet was geweest dan had je niet de vrijheid die je nu wel hebt.Neger wat?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nigga, ga je zondag mee R&B sundayquote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.![]()
![]()
![]()
Taboe op een woord met geweld afstraffen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.
graag verwijderen![]()
Krio. Tell 'em.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: