SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2012 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zat er op te wachten dat aardappel hem zou sluiten
Moet toch mn stats een beetje boosten hequote:Op maandag 19 maart 2012 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zat er op te wachten dat aardappel hem zou sluiten
Wordt alleen maar slechter en slechter.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef Pixell het volgende:
Walking dead maar weer opgepaktseizoen2ep7 nu
Laatste twee afleveringen waren alweer een stuk beter. Tenminste weer eens wat actiequote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wordt alleen maar slechter en slechter.
En kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe je normaal kan quoten? Meerdere quotes in een post lukt me maar niet
Laatste 2 moet ik juist nog kijken, vond het zo bedroevend saai dat ik eigenlijk geen zin meer hadquote:Op maandag 19 maart 2012 20:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laatste twee afleveringen waren alweer een stuk beter. Tenminste weer eens wat actie
Ik ook, ik hoef die serie echt niet meer te zien. Het ging van fucking vet, naar verschrikkelijk kut.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Laatste 2 moet ik juist nog kijken, vond het zo bedroevend saai dat ik eigenlijk geen zin meer had
Even bij je instellingen kijken, daar kun je het ook uitzettenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wordt alleen maar slechter en slechter.
En kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe je normaal kan quoten? Meerdere quotes in een post lukt me maar niet
Eén van de beste series EVER.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef Michhas het volgende:
Hetzelfde had ik bij Breaking Bad, daar kón ik op een gegeven moment echt niet meer naar kijken. Shit wat werd ik daar depressief van, my god.
Nog maar twee wekenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:54 schreef Pixell het volgende:
Kan alleen niet wachten op GoT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben er ook mee gestopt. Ik vond het saai worden. En het verhaal was ook zo arbitrair. In principe zou echt alles kunnen gebeuren.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eén van de beste series EVER.
Ik snap echt niet dat je met die serie kan stoppen... serieus niet
Sorry hoor, maar met ep 1 en 2 had ik al moeite. Maar goed, misschien nog een kans gevenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 echt briljant, maar ik merkte tijdens seizoen 2 dat ik echt door moest bijten om te blijven kijkenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet jij je reet eens een keer goed wassenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet waar! Ik moest krabben vannochtend
Je weet juist constant niet waar het naartoe gaat. Dat vind ik de kracht van de serie, de meeste series zijn zo simpel dat je drie afleveringen van te voren al een "plottwist" voelt aankomen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee gestopt. Ik vond het saai worden. En het verhaal was ook zo arbitrair. In principe zou echt alles kunnen gebeuren.
Hoe verder je komt, hoe beter hij wordtquote:Op maandag 19 maart 2012 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met ep 1 en 2 had ik al moeite. Maar goed, misschien nog een kans geven
Zit Saul Goodman dan al in de serie? Nog net niet denk ik, die gast is pas een baasquote:Op dinsdag 20 maart 2012 06:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 echt briljant, maar ik merkte tijdens seizoen 2 dat ik echt door moest bijten om te blijven kijken
Het enige wat me nog bij is gebleven van seizoen 2 is dat stuk met die junkies en die pinautomaat, dat was echt hilarisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan moet jij je reet eens een keer goed wassen![]()
Nee, klinkt me niet bekendquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit Saul Goodman dan al in de serie? Nog net niet denk ik, die gast is pas een baasIs de onbedoelde komiek van de serie.
Skylar is in het begin wel irritant jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, klinkt me niet bekendIk heb tot aflevering 4 van seizoen 2 gekeken volgens mij...
Voornamelijk dat gezeur met die vrouw kwam me echt de strot uitMisschien moet ik het nog maar een keer proberen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:23 schreef Rossdale het volgende:
Ik krijg deze week trouwens echt een gruwelijke opperste-bovenbaas-toppiejoppie-überawesome kneiter van een dampende stampende game binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:23 schreef Rossdale het volgende:
Ik krijg deze week trouwens echt een gruwelijke opperste-bovenbaas-toppiejoppie-überawesome kneiter van een dampende stampende game binnenik snap het wel, ik ben bf3 ook helemaal zat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Even afwachten tot na de patch, of dat spawnrapen ook wat minder is. Het is nu gewoon niet leuk meer in Conquestquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik snap het wel, ik ben bf3 ook helemaal zat...
Aww, wordt arme Rossdale gespawnraped?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even afwachten tot na de patch, of dat spawnrapen ook wat minder is. Het is nu gewoon niet leuk meer in Conquest
En ik wil de game sowieso hebben voor de SP en de survivalmode
Maar jij durft het niet eens te spelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aww, wordt arme Rossdale gespawnraped?
Jij durft MW3 niet eens te spelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar jij durft het niet eens te spelen.
Soms, meestal andersom maar daar is ook geen hol aan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aww, wordt arme Rossdale gespawnraped?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij durft MW3 niet eens te spelen.
Een non-gamer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat ben jij dan voor een non-gamer?
Vaak maken we het er zelf ook wel een beetje naar natuurlijk, met vier of meer in een server win je al vrij makkelijk, als het andere team dan vol zit met jostis sta je na 2 minuten al op hun spawn..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Soms, meestal andersom maar daar is ook geen hol aan.
Expres slechter gaan spelen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vaak maken we het er zelf ook wel een beetje naar natuurlijk, met vier of meer in een server win je al vrij makkelijk, als het andere team dan vol zit met jostis sta je na 2 minuten al op hun spawn..
Zoek je een andere server blijft de helft van jouw team weer als idioten op jouw spawn staan ofzo..
Dat is toch voor jou niet van belang? 8 kg?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:42 schreef Bozz187 het volgende:
Wtf the fuck is deze!!!
Wat een kanker maatschappij leven we ook in, mag je opeens van de arbo niet meer dan 23kg tillen.
Fucking wijven-zooi
Huh? Dan mag ik mijn eigen schwanz niet meer optillen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:42 schreef Bozz187 het volgende:
Wtf the fuck is deze!!!
Wat een kanker maatschappij leven we ook in, mag je opeens van de arbo niet meer dan 23kg tillen.
Fucking wijven-zooi
Ha-ha, Michiel krijgt hem niet meer uit zichzelf naar bovenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Dan mag ik mijn eigen schwanz niet meer optillen?
Is toch al heel lang zo? Daarom zijn toen van die 25 kg zakken diervoeder, cement, zand etc allemaal veranderd naar kleinere verpakkingenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:42 schreef Bozz187 het volgende:
Wtf the fuck is deze!!!
Fucking wijven-zooi
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ha-ha, Michiel krijgt hem niet meer uit zichzelf naar boven
Volgens mij stond dat toch niet in de patch list? Jammer dat het altijd een tijdje duurt bij MS voordat ze het uitgevenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even afwachten tot na de patch, of dat spawnrapen ook wat minder is. Het is nu gewoon niet leuk meer in Conquest
En ik wil de game sowieso hebben voor de SP en de survivalmode
OMGquote:
Als heli's etc wat makelijker uit de lucht te knallen zijn en niet meer door tanks met guided shells gelocked kunnen worden, wordt bijvoorbeeld canals hopelijk weer wat speelbaarder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij stond dat toch niet in de patch list? Jammer dat het altijd een tijdje duurt bij MS voordat ze het uitgeven
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
Hmm true. Maar Metro hou je dan nog over, daar moeten ze de no go area iets verder weg zettenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als heli's etc wat makelijker uit de lucht te knallen zijn en niet meer door tanks met guided shells gelocked kunnen worden, wordt bijvoorbeeld canals hopelijk weer wat speelbaarder.
Ja daar kun je idd mee oefenenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:14 schreef KoningStoma het volgende:
'Terroristen spelen Call of Duty'
Wat
dat+35-45kgquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat is toch voor jou niet van belang? 8 kg?
Damn son, die zien er behoorlijk gehavend uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:49 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zusjes handy work![]()
Was wel schrikken, maar heeft gelukkig niks. Me pa was zelf bij de hulpverleningdas ook wel schrikken als je je eigen dochter uit een auto moet knippen...
Weet ik niet, was zijn fout, maakt me dan ook eerlijk gezegd weinig uit, die kerel had ook mijn zusje wat aan kunnen doen.....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Damn son, die zien er behoorlijk gehavend uit
Andere bestuurder ook in orde?
Holy crap, daar heeft ze behoorlijk haar best op gedaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:49 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Was wel schrikken, maar heeft gelukkig niks. Me pa was zelf bij de hulpverleningdas ook wel schrikken als je je eigen dochter uit een auto moet knippen...
Ach, zo te zien is het ook maar een duitserquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Weet ik niet, was zijn fout, maakt me dan ook eerlijk gezegd weinig uit, die kerel had ook mijn zusje wat aan kunnen doen.....![]()
Me zusje reed op een weg waar hij de auto er voor gooit en me zusje dus met 80km/h er vol in knalt.
Precies XDquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, zo te zien is het ook maar een duitser
Verkopen die shitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:53 schreef Rossdale het volgende:
Whehehe zojuist een jaar lang COD Elite gewonnen incl. alle DLC etc
meegedaan aan de actie van gamer.nl ofzo? Verkopen dus ! Krijg je nog wel rond de 50 euro voorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:53 schreef Rossdale het volgende:
Whehehe zojuist een jaar lang COD Elite gewonnen incl. alle DLC etc
Waarom doe je uberhaupt mee danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:06 schreef Rossdale het volgende:
Jep, codes verlopen ook direct vandaag trouwens. Dus anders had je nog takkesnel moeten zijn
Maar ben er wel blij mee, heb de game geruild tegen iets wat hier al een hele tijd in de kast ligt en alle DLC is gratis. Meer had ik ook niet voor de game over dus dat komt mooi uit
No moneys for activision/infinity ward
Omdat ik een code op facebook voorbij zag komen en ik blijkbaar de eerste wasquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom doe je uberhaupt mee dan? Nja je blijft een Nederlander he
dat 2de zou idd apart zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat ik een code op facebook voorbij zag komen en ik blijkbaar de eerste wasWas meer toeval, zat er niet echt op te azen ofzo
Ik zie de code zo ook? Dus hoef misschien niet eens te liken?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:07 schreef Rossdale het volgende:
Ze geven die codes nog weg via het facebook account van XGN trouwens voor de geinteresseerden. Als je die pagina liked (en morgen weer disliked) heb je vandaag nog 5 keer kans op een code
O ja zou best kunnen, weet ik veelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zie de code zo ook? Dus hoef misschien niet eens te liken?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, zo te zien is het ook maar een duitser
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom doe je uberhaupt mee dan? Nja je blijft een Nederlander he
Zo, gelukkg heeft ze niets!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:49 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een mooie auto!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:49 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
kon je ook wel is gelijk in hebben...quote:
Twingo = Twingo... Nuff saidquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:21 schreef KneusTeun het volgende:
Het was btw geen duitser, die twingo is een blacked out twingo van me zusje. (dus geen pruis)
Die ander (ik gok saab) was de klootviool die zijn auto ervoor zette.
maar had je pa dan niet terug de wagen in gemoeten en iemand anders knippen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:49 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
sterkte man....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
Mijn oom is vanmiddag overleden. Erg snel gegaan allemaal.
Gecondoleerd, altijd klote zoietsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
gecondoleerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
wrom? Hij is de hoogste pief daar, dus hij hoeft in principe helemaal niks te doen behalve in de gaten houden en aansturen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar had je pa dan niet terug de wagen in gemoeten en iemand anders knippen?
ja ivm rationeel denken enzo, normaal worden manschappen weg gestuurd als er familie bij betrokken is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wrom? Hij is de hoogste pief daar, dus hij hoeft in principe helemaal niks te doen behalve in de gaten houden en aansturen.
mijn pa heeft samen met collega's na een uitruk ook een keer een collega, die bij de eerste brand wel aanwezig was, uit een weiland gehaald nadat ie door een vrachtwagen geramd was en 100meter uit zijn auto geslingerd was... sta je daar iemand waar je net nog naast stond te blussen op te rapen en in een lijk zak weg te brengen..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja ivm rationeel denken enzo, normaal worden manschappen weg gestuurd als er familie bij betrokken is.
Ahquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
Ik dacht ook dat ik eindelijk voor een nieuwe telefoon mocht kijken, kijk ik deze week pas in 2013. Zo lang wil ik dus echt niet wachten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm mag tel abbo verlengen, maar weer eens rond gaan kijken
bij mij was het andersom, ik dacht 2013 was ie blijkbaar in jan dit jaar al afgelopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik eindelijk voor een nieuwe telefoon mocht kijken, kijk ik deze week pas in 2013. Zo lang wil ik dus echt niet wachten.
Ja ik had verwacht in juni of juli ofzo, maar schijnbaar kan het nu ook al bij vodafonequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik eindelijk voor een nieuwe telefoon mocht kijken, kijk ik deze week pas in 2013. Zo lang wil ik dus echt niet wachten.
Bij Hi mag je 3 maanden van tevoren verlengen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik had verwacht in juni of juli ofzo, maar schijnbaar kan het nu ook al bij vodafone
Ja ik heb ook vodafone, kan al paar maanden van te voren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik had verwacht in juni of juli ofzo, maar schijnbaar kan het nu ook al bij vodafone
15 maanden is ook een paar maanden... just sayingquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:32 schreef tliciouz het volgende:
J
[..]
Ja ik heb ook vodafone, kan al paar maanden van te voren.Daar heb ik alleen niets aan, is pas in Juni 2013
Maar dat weet je toch wel een beetje van te voren?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:32 schreef tliciouz het volgende:
J
[..]
Ja ik heb ook vodafone, kan al paar maanden van te voren.Daar heb ik alleen niets aan, is pas in Juni 2013
Minder Xbox, meer YouTube. Wel een tering bende maakt ie ervan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:31 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom heb ik dit nog nooit gezien? Het is al 4 jaar oud![]()
Meer youtube? Heb je enig idee hoeveel youtube filmpjes ik ooit heb bekeken dan? In 2009, toen dat nog bijgehouden werd waren dat er 20.000.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Minder Xbox, meer YouTube. Wel een tering bende maakt ie ervan.
Nee ik ging er echt van uit dat ik maar een jaar abonnement had genomenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch wel een beetje van te voren?
Niet genoeg dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Meer youtube? Heb je enig idee hoeveel youtube filmpjes ik ooit heb bekeken dan? In 2009, toen dat nog bijgehouden werd waren dat er 20.000.
Of nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze niet fake is dan ziet de S3 er wel smexy uit.
Sommige dingen moet je met 2 handen vasthouden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of nietAlleen ligt dat toch helemaal niet fijn in de hand, vind de galaxy s 2 ook al zo lomp.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je met 2 handen vasthouden.
Ja 22 maart of 22 mei, dat is nog ff wachtenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je met 2 handen vasthouden.
Valt mee dat Michhas hem niet maaktquote:
Denk eerder mei.. Jammer dat ze niet gewoon de specs officieel bekend maken. Dan weet ik of ik de One X moet nemen of de S3.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja 22 maart of 22 mei, dat is nog ff wachten
Not even a smile?quote:
Godver, als je dat ding in je broekzak hebt breekt hij bij een verkeerde beweging zo door midden...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou eerst een opmerking over een mond plaatsen maar laat ik maar verstandig zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Denk eerder mei.. Jammer dat ze niet gewoon de specs officieel bekend maken. Dan weet ik of ik de One X moet nemen of de S3.
[..]
Not even a smile?
Dat je dus 2 handen niet nodig hebt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou eerst een opmerking over een mond plaatsen maar laat ik maar verstandig zijn.
Mja die One X is maybe ook wel tofquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Denk eerder mei.. Jammer dat ze niet gewoon de specs officieel bekend maken. Dan weet ik of ik de One X moet nemen of de S3.
[..]
Not even a smile?
die Galaxy Note ziet er ook wel tof uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Godver, als je dat ding in je broekzak hebt breekt hij bij een verkeerde beweging zo door midden...
Ohhhh echt waar? Hahaha.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat je dus 2 handen niet nodig hebt?
4,7 is inderdaad wel te groot. 4,3 gaat net.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Godver, als je dat ding in je broekzak hebt breekt hij bij een verkeerde beweging zo door midden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
4,7 is inderdaad wel te groot. 4,3 gaat net.Puberjong dat je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
[..]
4,7 is inderdaad wel te groot. 4,3 gaat net.Het is niet de grootte die uitmaakt, maar wat je ermee doet zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaahaah
haaa
jaaa hahaha jaaa ja
Dat zal waarschijnlijk wel weer revolutionair zijn. Nieuwe achtergrond ofzo.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wacht op nieuwe iphone, als het wat is wordt het die, en anders houd ik me huidige wel.
Een iphone heb ik binnen 1 dag gesloopt, aangezien ik mijn htc nu al elke dag uit bed laat vallen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wacht op nieuwe iphone, als het wat is wordt het die, en anders houd ik me huidige wel.
Ja dat zal nu wel weer lang durenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef KneusTeun het volgende:
Nee hoe je hem gebruiktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is niet de grootte die uitmaakt, maar wat je ermee doet zeker?Jaaahaah
haaa
jaaa hahaha jaaa ja
[..]
4,7 is inderdaad wel te groot. 4,3 gaat net.4,3 cm? Heb je dan wel of geen pincet nodig om te plassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Denk juist niet, ik gok op eind september ofzo. http://buyersguide.macrumors.com/#iPhonequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat zal nu wel weer lang duren
[..]
Nee hoe je hem gebruikt
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
4,3 cm? Heb je dan wel of geen pincet nodig om te plassen?
Teef alsjeblieftquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
Haha jongen bij loverboys, typische gamer. Wat game je dan? Ja COD.Waarom moet ik bij hem aan stoma denken, sorry.
doel je nou op dit :quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Denk juist niet, ik gok op eind september ofzo. http://buyersguide.macrumors.com/#iPhone
Neem aan dat ze de 4s niet als een daadwerkelijke nieuwe fone zien.
Als hij battlefield had gezegd had ik nog aan jou moeten denken.quote:
Verkeerde gequote.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
doel je nou op dit :
03/05: Enhanced Smart Cover with Rear Protection for iPad 3? Glass-Backed iPhone 5 in the Works?
?
Nou bedankt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als hij battlefield had gezegd had ik nog aan jou moeten denken.
Nee, puur op de teller van dagen since release.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
doel je nou op dit :
03/05: Enhanced Smart Cover with Rear Protection for iPad 3? Glass-Backed iPhone 5 in the Works?
?
Huh, hij kent dr een paar maandjes en vraagt verkering op tv?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als hij battlefield had gezegd had ik nog aan jou moeten denken.
Ja, wij kennen elkaar een paar maandjes via internet, wanneer vraag je mij verkering via fok?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Huh, hij kent dr een paar maandjes en vraagt verkering op tv?
ah dit :quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, puur op de teller van dagen since release.
Hangt er dus vanaf, kun je het zonder handen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, wij kennen elkaar een paar maandjes via internet, wanneer vraag je mij verkering via fok?
Ik heb je al 2x een pm gestuurd hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, wij kennen elkaar een paar maandjes via internet, wanneer vraag je mij verkering via fok?
Ja, die pincet kan ik ook wel met mijn mond vastpakken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hangt er dus vanaf, kun je het zonder handen?
veel spuug en geen tanden?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, die pincet kan ik ook wel met mijn mond vastpakken.
al een tijdje nietquote:
Ja dan kan ik net zo goed oh oh cherso aan zetten, of die klets die nu op RTL5 op isquote:
wss kan ze goed kokenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ie nog durft te zeggen mijn mooie vrouwDomme kut.
Nja of ze is ergens anders goed inquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja of ze is ergens anders goed in
Hmm hangt er vanaf waar je wet wordquote:
Ik geef het een halve minuut.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voordat ze hier komt.
Of gewoon vaker neuken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gewoon onderkant opensnijden, dan is ie goed strak.
Is jouw nooit verteld dat de tril functie van een Htc niet bedoeld is voor bed gebruik, dit ondanks die krengen zo hard trillen <insert drums here>.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een iphone heb ik binnen 1 dag gesloopt, aangezien ik mijn htc nu al elke dag uit bed laat vallen.
Tversity? Windows Media Center?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:03 schreef Pixell het volgende:
Hoe heet dat streaming programmaatje ook alweer waarmee ik hd films naar de xbox kan streamen?
Kan niet op de naam komen
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm hangt er vanaf waar je wet word
jaja nu kap ik
Die komt er toch nietquote:
Anders gewoon er op stappenquote:
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:38 schreef Pixell het volgende:
Zo, tv'tje verplaatst naar de slaapkamer, netwerk-kabeltjes gelegd, nieuwe switch gekocht! Nu moet het toch lukken
Al had ik eigenlijk een iets betere switch moeten kopen, deze doet maar 100mbps
Ja ooit wel tversity gebruikt, werkte eigenlijk perfect! Maar moet zeggen dat microsoft gewoon lui is/was met hun codecs. Al heb ik het een tijdje niet echt bijgehouden dus weet niet hou het nu zitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor, opzich werkt het wel. Je kan ook nog : http://www.ps3mediaserver.org/ proberen
(dont worry, werkt ook op xbox 360)
Ja MS wou geen media player er van maken ofzo, stomquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:42 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja ooit wel tversity gebruikt, werkte eigenlijk perfect! Maar moet zeggen dat microsoft gewoon lui is/was met hun codecs. Al heb ik het een tijdje niet echt bijgehouden dus weet niet hou het nu zit
Ja, je kan zelfs alle mkv's streamen als je windows 7 op je pc hebt staan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:05 schreef Pixell het volgende:
Tversity! dat was em...
Kan je tegenwoordig ook x264 met WMC streamen ?
Serviio werkt ook als een tietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor, opzich werkt het wel. Je kan ook nog : http://www.ps3mediaserver.org/ proberen
(dont worry, werkt ook op xbox 360)
Do not wantquote:
Nederland op de vijfde plek. Vind ik leuk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel berekend.
http://www.oecd.org/docum(...)1306_1_1_1_1,00.html
Vrijwel alle MW2 wapens zitten in die DLCquote:
Hmm dat werkte gister niet echt bij mij, kon alleen me avi bestandjes afspelen van axxo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, je kan zelfs alle mkv's streamen als je windows 7 op je pc hebt staan.
Nope, maybe Tauch.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:02 schreef Michhas het volgende:
Pringles, heb je het album van Labrinth al gecheckt? Is het wat?
Alle kleuren van de regenboog?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:36 schreef Fsmxi het volgende:
Blegh, moest vanmorgen toch partij kotsen man
Morgen weer leeuwarden - zaltbommelquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:36 schreef Bozz187 het volgende:
morgen om 7 uur weer richten die neuzen stad
![]()
![]()
beter dan zevenaar - a'damquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Morgen weer leeuwarden - zaltbommel
Goede keeper, maar ik heb geen verstand van voetbal.quote:
Hoezo?quote:
Ja wat doe je dan hier?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Goede keeper, maar ik heb geen verstand van voetbal.
En nu?quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:05 schreef Bozz187 het volgende:
Vule kanker ns ookbaltijd, rijdt er geen treinen naar a'dam !!!!!!
weet je wat wle grappig is, jij wekrte bij de keurslagen, EN NU MOET JE ZELF OP KUERIN KOMEEN HAHAAAAAHHAHGAHAI XD xD _o- ha ha haquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:58 schreef Bozz187 het volgende:
Gelukkig, net ff gebelt met a'dam het is geen probleem als ik wat later ben en dus kan ik gewoon keuren vandaag
slechte garpje, is goed uitgewerkt want ik moest lachenquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
weet je wat wle grappig is, jij wekrte bij de keurslagen, EN NU MOET JE ZELF OP KUERIN KOMEEN HAHAAAAAHHAHGAHAI XD xD _o- ha ha ha
Succes vandaag man!quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:58 schreef Bozz187 het volgende:
Gelukkig, net ff gebelt met a'dam het is geen probleem als ik wat later ben en dus kan ik gewoon keuren vandaag
Als je een keer in de drie maanden een uurtje speelt, zoals ik, blijft hij leukquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:57 schreef Rossdale het volgende:
Awww yeah, vanmiddag eerst lekker nok op de bank in de tuin en tegen de tijd dat de zon wegtrekt MW3 eens opstarten vanavondKijken hoeveel minuten het duurt voordat ik hem kotsbeu ben
Even snel Pierre en Stef RPG'en en dan gaan we weer vrolijk aan de BF3 gok ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je een keer in de drie maanden een uurtje speelt, zoals ik, blijft hij leuk
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even snel Pierre en Stef RPG'en en dan gaan we weer vrolijk aan de BF3 gok ik
Succes met die RPG's ben al een maand bezig met die 50 multikillsquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even snel Pierre en Stef RPG'en en dan gaan we weer vrolijk aan de BF3 gok ik
Dingen doen geen damagequote:Op donderdag 22 maart 2012 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Lukt dat niet makkelijk met headquarters? Gewoon een RPG naar binnen rammen als ze aan het cappen zijn
Dat was toch morgen?!quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:58 schreef Bozz187 het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
Zeker nasty, maar wel overduidelijk een splatterbonus
Wacht maar tot forza horizon "where everything can and will fly to the horizon":')quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:19 schreef KoningStoma het volgende:
Dat mis ik nou in games zoals Forza.
Alle dametjes weer in de rokjes en korte broekjes, het was weer feest op school vandaag!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:35 schreef Michhas het volgende:
Godmiljaar, wat word ik geil van dit weer.
Mooi toch? Misbruik van makenquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:59 schreef Cliffy het volgende:
Tering, Hi wil me wel heel graag terug als klant
No way... fucked up manquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:03 schreef Bozz187 het volgende:
Helaas pindakaas, over een half jaar weer proberen. Kwam kracht te kort.
ja was wel te verwachten, met 2,5 weken sporten.quote:
Nou.. lekker dan...quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja was wel te verwachten, met 2,5 weken sporten.
Alleen zo jammer dat die voorlichter dan doodleuk zegt op het einde " had dan gebelt man, dan kon je het verzetten!"
Ja wist ik veel dat je dat kon doen.
Das wlel zuur jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja was wel te verwachten, met 2,5 weken sporten.
Alleen zo jammer dat die voorlichter dan doodleuk zegt op het einde " had dan gebelt man, dan kon je het verzetten!"
Ja wist ik veel dat je dat kon doen.
Haha hoezo datquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:59 schreef Cliffy het volgende:
Tering, Hi wil me wel heel graag terug als klant
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:03 schreef Bozz187 het volgende:
Helaas pindakaas, over een half jaar weer proberen. Kwam kracht te kort.
Mjah paar jaar geleden abo gehad bij Hi, zit nu bij Vodafone, abo zonder datalimiet nog, bevalt me wel en m'n HTC Desire doet het ook nog prima maar over 3,5 maand verloopt mijn abo dus sinds vorige week is Hi me aan het bellen, vaak laten lopen maar vandaag maar weer eens opgenomen. Sim only aangeboden gekregen e.d. maar dat is vaak met bar weinig MBs. Nu hebben ze weer iets nieuws waar je dus zelf je abo kan samenstellen qua internet en belminuten en dan kan je er een telefoon bij "leasen". Paupermobieltjes kosten niks extra dus misschien dat ff checken en dan m'n Desire blijven gebruikenquote:
op de piekkracht, van je benen, armen, schouders en rugquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]Waar werd je op getest dan?
[..]
Mjah paar jaar geleden abo gehad bij Hi, zit nu bij Vodafone, abo zonder datalimiet nog, bevalt me wel en m'n HTC Desire doet het ook nog prima maar over 3,5 maand verloopt mijn abo dus sinds vorige week is Hi me aan het bellen, vaak laten lopen maar vandaag maar weer eens opgenomen. Sim only aangeboden gekregen e.d. maar dat is vaak met bar weinig MBs. Nu hebben ze weer iets nieuws waar je dus zelf je abo kan samenstellen qua internet en belminuten en dan kan je er een telefoon bij "leasen". Paupermobieltjes kosten niks extra dus misschien dat ff checken en dan m'n Desire blijven gebruiken
Dan maar BF3quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou.. lekker dan...
Hmm kom net thuis en geen MW3 op de matKut PostNL
Ik wacht ook nog steeds op Skyrim..quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou.. lekker dan...
Hmm kom net thuis en geen MW3 op de matKut PostNL
Ik heb skyrim nog liggen, maar kom weer is niet door eerste stuk heen....quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op Skyrim..Die heeft iemand anders nu in zijn xbox zitten zeker
Zou niet weten wat ik moet gaan doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef Bozz187 het volgende:
Waarom is er niemand online, alleen michhas en die is toch altijd away
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik moet gaan doen.
hoi leroyquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef Bozz187 het volgende:
Waarom is er niemand online, alleen michhas en die is toch altijd away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |