abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109283316

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.
Let op: meld je daar wel aan met dezelfde username als die je op FOK! gebruikt.

O+ Meet O+
[Stapmeet 6 april] Ja alweer ja

De OP vind je hier O+

Kusjes. :*
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_109283353
Oeh, morgen misschien abseilen O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_109283356
Je hebt tenminste wel de lapo, tijn :P
pi_109283388
wat een kut tt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 19 maart 2012 @ 19:20:10 #5
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_109283417
Tijn de vuige lapohunter.

Hoe was Epica eigenlijk?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_109283439
quote:
6s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:18 schreef Barbusse het volgende:
Oeh, morgen misschien abseilen O+
Cool hoe hoog en waar van af?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_109283493
quote:
99s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijn de vuige lapohunter.

Hoe was Epica eigenlijk?
Epica was gaaf nieuwe album klinkt goed. :Y

Verder heb ik vandaag een enorme klote dag ik voel echt enorm depri vandaag. Fuck alles :r
14 SHADES OF GREY
pi_109283508
@ xfriendx: klopt. mijn Duitse maat wil niet terug. _O-
@ Barbusse: tof abseilen. hoe hoog?
Vorige week konden we dat ook kiezen, maar het werd een grottentocht en raften. geniale dag in de outdoor capital van Colombia.

Wanneer kom je langs?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 19 maart 2012 @ 19:22:35 #9
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_109283537
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Epica was gaaf nieuwe album klinkt goed. :Y

Verder heb ik vandaag een enorme klote dag ik voel echt enorm depri vandaag. Fuck alles :r
Spuug het er maar uit. ^O^
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_109283573
quote:
99s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Alweer? :N
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_109283739
quote:
99s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kort samengevat ik voel mij eenzaam of ik nergens bij hoor. Waarom leef ik eigenlijk. Heb ik leuk contact met een meisje wat mij onwijs veel moeite kost kom ik waarschijnlijk niet verder dan de friendzone. Het steekt toch wel als je een als je weinig ervaring hebt op een bepaalde leeftijd er iets mis met je moet zijn. Dat is er ook wel met mij maar dat maakt het niet minder erg als dat tegen je gezegd wordt.
14 SHADES OF GREY
pi_109283788
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is er ook wel met mij maar dat maakt het niet minder erg als dat tegen je gezegd wordt.
Wie zei dat dan tegen jou?
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_109283802
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Cool hoe hoog en waar van af?
Dingli Cliffs. Hoe hoog hangt af waar je gaat abseilen. Briljant mooie kliffen. Is alleen nog niet zeker dat we gaan...
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_109283861
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kort samengevat ik voel mij eenzaam of ik nergens bij hoor. Waarom leef ik eigenlijk. Heb ik leuk contact met een meisje wat mij onwijs veel moeite kost kom ik waarschijnlijk niet verder dan de friendzone. Het steekt toch wel als je een als je weinig ervaring hebt op een bepaalde leeftijd er iets mis met je moet zijn. Dat is er ook wel met mij maar dat maakt het niet minder erg als dat tegen je gezegd wordt.
Ik word al bijna depri als ik dat gemekker voor de 47566778e keer moet lezen.

Acties, verder helpt niks.

pi_109283901
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Even ter verdediging van tijn, hij onderneemt wel degelijk acties om er van gelukkiger te worden. Daten op paiq, speeddaten. Hij is definitely geen Benzin
pi_109283914
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:27 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Wie zei dat dan tegen jou?
Match op paiq. Ging er vooral om dat als je een bepaalde leeftijd hebt en nog geen ervaring op relatie gebied dan is er vast iets mis met je.

quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dingli Cliffs. Hoe hoog hangt af waar je gaat abseilen. Briljant mooie kliffen. Is alleen nog niet zeker dat we gaan...
Maak maar een foto voor ons :) als je gaat. En wat is het alternatief als de abseil trip niet door gaat?
14 SHADES OF GREY
pi_109283984
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan lees je het niet. En zoals je de laatste hebt kunnen lezen onderneem ik genoeg actie.
14 SHADES OF GREY
pi_109284000
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Even ter verdediging van tijn, hij onderneemt wel degelijk acties om er van gelukkiger te worden. Daten op paiq, speeddaten. Hij is definitely geen Benzin
Zolang je de onderliggende oorzaak niet wegneemt, hebben al die vervolgacties geen zin.

QED.

pi_109284097
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan lees je het niet. En zoals je de laatste hebt kunnen lezen onderneem ik genoeg actie.
nee dus.

Je aankomende date laten meegenieten van je misere is niet de manier.

Zij: "hoe waren je eerdere relaties"
Jij: "kort maar krachtig"

pi_109284122
trouwens heeeeeerlijk gesport *O*
Morgenmiddag even lekker skaten denk ik :P
pi_109284123
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

nee dus.

Je aankomende date laten meegenieten van je misere is niet de manier.

Zij: "hoe waren je eerdere relaties"
Jij: "kort maar krachtig"
Had mijn reactie wel kunnen zijn :')
pi_109284170
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Match op paiq. Ging er vooral om dat als je een bepaalde leeftijd hebt en nog geen ervaring op relatie gebied dan is er vast iets mis met je.

[..]

Maak maar een foto voor ons :) als je gaat. En wat is het alternatief als de abseil trip niet door gaat?

En het alternatief is bier drinken op het strand :')
pi_109284251
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Had mijn reactie wel kunnen zijn :')
niks mis mee. laat haar maar raden wat het betekent.

pi_109284293
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

niks mis mee. laat haar maar raden wat het betekent.
And suddenly you are "the brooding type" :7
pi_109284310
quote:
17s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En het alternatief is bier drinken op het strand :')
holy kanker, ziet er vet uit! _O_

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')