Ik vraag me af wat voor vrienden je hebt als ze met je computer gaan kloten. De vrienden die op mijn pc gaan doen dat meestal even om hun mail te checken. Ik zie er niet zoveel kwaad in. En ach, alles wat ze eventueel verkloten is in 90% van de gevallen weer makkelijk te herstellen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen dingen gaan verkloten.
Mensen die even "iets handigs" downloaden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor vrienden je hebt als ze met je computer gaan kloten. De vrienden die op mijn pc gaan doen dat meestal even om hun mail te checken. Ik zie er niet zoveel kwaad in. En ach, alles wat ze eventueel verkloten is in 90% van de gevallen weer makkelijk te herstellen.
Ach daarom heb ik ook twee accounts op mijn pc, zodat er nooit vreemde zaken geïnstalleerd kunnen worden. Ook niet door mezelf als ik onopmerkzaam ben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die even "iets handigs" downloaden.
"kijk dit is een handig programmatje, niet groot of zwaar ofzo, heb hem al geinstalleerd."
Ophoeren met die shit.
Oh god.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die even "iets handigs" downloaden.
"kijk dit is een handig programmatje, niet groot of zwaar ofzo, heb hem al geinstalleerd."
Ophoeren met die shit.
Hun probleem toch? Snap t probleem niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Oh god.
Ze hebben bij mij thuis allemaal een standaardaccount. Binnenkort een servertje aansluiten zodat ze op alle computers kunnen en ik alles centraal kan beheren.
Vroeger liet ik ze gaan onder het principe dat het hun eigen PC is, maar ze verzieken toch iedere keer weer alles.
Het is altijd de schuld van de beheerder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hun probleem toch? Snap t probleem niet.
Is toch hun pc? Of heb je het nou over je werk, dat is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de beheerder.
Nee, thuis.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch hun pc? Of heb je het nou over je werk, dat is een ander verhaal natuurlijk.
Ze komen altijd met vragen en weet ik veel wat, en als er wat fout gaat is het mijn schuld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan snap ik je al helemaal niet
Heb je het nou over familie/vriend(in)/huisgenoten?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ze komen altijd met vragen en weet ik veel wat, en als er wat fout gaat is het mijn schuld.
Heerlijk die rust tegenwoordig.
Geen toolbars meer, geen rotzooi
Ja?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je het nou over familie/vriend(in)/huisgenoten?
Als in, kies er een.quote:
Oh zo, het gaat hier om familie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als in, kies er een.
Persoonlijk (maar dat ben ik) had ik ze duidelijk gemaakt dat hun computer hun zaak is. Als ze hem vernaggelen is het ook hun probleem, ik ben malle pietje niet.
Wel vooraf even je geschiedenis wissen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:02 schreef cerror het volgende:
Vriendin en m'n mattie mogen erop. Geen probleem.
Tja, je moet er maar tijd en zin voor hebben denk ik dan...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Oh zo, het gaat hier om familie.
Ze klikken altijd maar wat, halen de éne trojan naar het andere binnen. Dus heb ik het maar anders aangepakt...
Dat wel uiteraard.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Wel vooraf even je geschiedenis wissen, natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |