fok! forum? Heeft ie daar ook al gesolliciteerd? Ik dacht alleen hier, bij FOK!forum.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:33 schreef napoleonfour het volgende:
Welkom op fok! forum. Laptop wordt zsm naar je door gestuurd.
groetjes,
Danny.
Is underground FOK! SwJ.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
fok! forum? Heeft ie daar ook al gesolliciteerd? Ik dacht alleen hier, bij FOK!forum.
Nou, ik kan meerdere tabs per browser gebruiken. Per forum 3000 euro beste Smeg.quote:
Maar als ik 'm kick staat ie nog steeds in één forum héquote:Op maandag 19 maart 2012 18:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, ik kan meerdere tabs per browser gebruiken. Per forum 3000 euro beste Smeg.
Beetje 13 in een dozijn maandje, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:38 schreef Crimyclown het volgende:
Hoe ziet je dertiende maand eruit als FOK! moderator.
"Gebruik de search" moet dan wel standaard in je clipboard staanquote:
Ik vraag me eerder af hoe die vakantiedagen besteedt worden. Het is niet alsof TS ooit buitenkomt.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:38 schreef Crimyclown het volgende:
Hoe ziet je dertiende maand eruit als FOK! moderator.
Dat besteed ik aan LAN-feestjes.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af hoe die vakantiedagen besteedt worden. Het is niet alsof TS ooit buitenkomt.
Een mens moet soms uitslapen he. Een halve dag per week.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:02 schreef Crimyclown het volgende:
CampZone duurt maar 3 dagen, nu die andere 22 nog verantwoorden.
Heb je Search al gebruikt?quote:
En waar zit dat laptopje met gebruiker dan...? Op een terrasje? In de bioscoop?quote:ik zal tussen 8 en 17 netjes achter mijn laptopje zitten.
Renesite is net een konijntjequote:Op maandag 19 maart 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Renesite en seks, geloof je 't zelf?
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Renesite en seks, geloof je 't zelf?
Zolang ik mijn werk uitvoer hequote:Op maandag 19 maart 2012 19:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En waar zit dat laptopje met gebruiker dan...? Op een terrasje? In de bioscoop?
dan snap je het principe interim nietquote:Op maandag 19 maart 2012 19:57 schreef leeell het volgende:
helaas we zoeken enkel capabele moderators.
En onbetaalbaarquote:Op maandag 19 maart 2012 20:16 schreef Angst het volgende:
[..]
dan snap je het principe interim niet
die zijn per definitie niet capabel
PM je gegevens even? Dan kom ik eens langsquote:Op maandag 19 maart 2012 20:50 schreef Fopje het volgende:
Ik heb geen forum voor je om te modden, maar ik wil je best een laptop geven en 3000 per maand geven. Met plezier.
Allemaal niet nodig joh, gewoon ff je bankrekening geven en dan laat ik het automatisch bijschrijven.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
PM je gegevens even? Dan kom ik eens langs!
Ik werk niet op hoereerbasis maar op contractbasisquote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Allemaal niet nodig joh, gewoon ff je bankrekening geven en dan laat ik het automatisch bijschrijven.
Geen fratsen bij Fopje.
Niet zo nauw kijken hoor,geld is geld...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk niet op hoereerbasis maar op contractbasis
Wij danken u voor de getoonde belangstelling en wensen u succes toe bij eventuele verdere sollicitaties.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk niet op hoereerbasis maar op contractbasis
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wij danken u voor de getoonde belangstelling en wensen u succes toe bij eventuele verdere sollicitaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |