Niemand hoort bezit te zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 16:28 schreef iamredleader het volgende:
Met dit soort weer hoor je in de tuin bezit te zijn
Overigens zul je het vast met me eens zijn: jij bent het bezit van je kinderenquote:
Da's redelijk accuraatquote:Op maandag 19 maart 2012 16:35 schreef Mark het volgende:
Ooit een mooie quote gelezen:
Een vader is een man die in zijn portemonnee foto's van zijn kinderen heeft, waar vroeger zijn geld zat
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:41 schreef Mark het volgende:
Mocht ik ooit een dikke prijs in de loterij winnen, dan kan ik me waarschijnlijk prima thuis vermaken en geen dag mijn werk missen.
Kom dus maar op met de centen en het experiment
Ik denk wel dat ik een soort van vrijwilligerswerk oid zou gaan doen. Of wat meer ouderdingen op school.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Dat zou Peace ook doen. Ik niet... ik zou blijven werken.
Ik zou dan denk ik heel leuk vrijwilligerswerk gaan doen ofzoquote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Dat zou Peace ook doen. Ik niet... ik zou blijven werken.
Ik merk dus dat die ouderdingen op school steeds minder worden naarmate het kind ouder. Tenminste, ik heb al een hele tijd niets meer voor school hoeven/kunnen doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik een soort van vrijwilligerswerk oid zou gaan doen. Of wat meer ouderdingen op school.
Ja maar over een jaar mag je alweer toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik merk dus dat die ouderdingen op school steeds minder worden naarmate het kind ouder. Tenminste, ik heb al een hele tijd niets meer voor school hoeven/kunnen doen.
Yeps, dat is waar. Hoe het op die school gaat, weet ik eigenlijk niet. Is een andere school dan de school waar Twan naartoe gaat.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar over een jaar mag je alweer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |