quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ja ik heb het over ons potje..
Ik had het afgelopen week zo ongelooflijk druk dat ik echt probeerde 1 woord per 72 uur te leggen, maar dit weekend heb ik daarin jammerlijk gefaaldMaar ik weet ook niet wat er nu gebeurt, als jij wint vind ik dat ook prima, uitsluiting kan ik ook wel begrijpen...
Wat mij betreft heeft Ran in elk geval gewonnen. Resign of niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef RanTheMan het volgende:
grr.. deel 4 moet dit zijn...![]()
En ff voor WordFeud de laatste post, waar hij nog even op moet reageren:
[..]
Ook weer opgelost.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:59 schreef DoeNutz het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft Ran in elk geval gewonnen. Resign of niet.
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:41 schreef D. het volgende:
Ik wacht nog ff op de eindstand tot ik besluit mee te doen
Doenutz vindt dat jij hebt gewonnen. Dus dat heb ik overgenomen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef RanTheMan het volgende:
grr.. deel 4 moet dit zijn...![]()
En ff voor WordFeud de laatste post, waar hij nog even op moet reageren:
[..]
Ga ik geen gebruik van maken. Ran heeft gewonnenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:02 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Doenutz vindt dat jij hebt gewonnen. Dus dat heb ik overgenomen.
Wat mij betreft heeft hij nog wel het recht om de partij over te spalen (op een neutraal veld)
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:30 schreef DoeNutz het volgende:
[..]
Ga ik geen gebruik van maken. Ran heeft gewonnen
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ja ik heb het over ons potje..
Ik had het afgelopen week zo ongelooflijk druk dat ik echt probeerde 1 woord per 72 uur te leggen, maar dit weekend heb ik daarin jammerlijk gefaaldMaar ik weet ook niet wat er nu gebeurt, als jij wint vind ik dat ook prima, uitsluiting kan ik ook wel begrijpen...
sympathiek, dank je welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:30 schreef DoeNutz het volgende:
[..]
Ga ik geen gebruik van maken. Ran heeft gewonnen
Same herequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:13 schreef svk1985 het volgende:
svk-skatespeare 469-456 (pot 40), spannend tot het eind
ilonaaa. laat al 66 uur niks meer horen :S
hier 45 uur inmiddelsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:13 schreef svk1985 het volgende:
ilonaaa. laat al 66 uur niks meer horen :S
invite gestuurd (pot 81)quote:
Ik mis ineens mijn score tegen JoPiDoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef WordFreud het volgende:
Standen van Maart bijgewerkt.
De uitslagen van Ilona zijn verwijderd.
Elzass heeft de gele trui (weer).
Ondergetekende heeft de eindsprint ingezet. De Joop Zoetemelk trofee lijkt haalbaar.![]()
Houdt iedereen in de gaten of alle scores (goed) zijn verwerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen matches gestart en moet dus enkel nog tegen Skate Match 43
[ Bericht 5% gewijzigd door crv op 20-03-2012 22:53:35 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik dacht in ene ik mis 2 punten in het overzicht. Maar dat komt natuurlijk doordat ik van Ilonaaa. had gewonnen. Wel logisch natuurlijk, maar toch ook jammer dat ik die pot wel had gewonnen maar niet meeteltquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ilonaaa heeft ook bij mij geresigned
veel plezierquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:48 schreef WordFreud het volgende:
Peaceman is van de 2e plaats verdrongen![]()
Volgende update over enkele dagen. De jury is even in de Ardennen.
overigens kunnen we blijkbaar nog gelijk eindigen toch ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:48 schreef WordFreud het volgende:
Peaceman is van de 2e plaats verdrongen![]()
Volgende update over enkele dagen. De jury is even in de Ardennen.
Nee, dat mocht je willen, dan telt het doelsaldo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
overigens kunnen we blijkbaar nog gelijk eindigen toch ?
Wat telt dan ? onderling resultaat ?
Ik zie ernstig op tegen mijn laatste potquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:05 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Nee, dat mocht je willen, dan telt het doelsaldo.![]()
(Heb ik ook al eens gemeld toen ik er zelf nog geen belang bij had)
Mijn twee laatste partijen lopen. Ik heb hoop goede hoop op 2x winst.
Nu maar hopen dat Skatespeare "zijn sportieve plicht" doet.
OK, Bedankt voor het melden en sterktequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef Louboutin het volgende:
Sorry, door een aantal gebeurtenissen met familie en mijn gezondheid ben ik dit helemaal vergeten.
Succes iedereen
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:11 schreef djeep_64 het volgende:
Het zou leuk zijn als Maringo en Woordbakkertje ook weer mee gingen doen!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
*kucht
Maar, gezien de huidige stand doe ik zeker mee
Lijkt me top! Dan doen we dat in ieder geval op dezelfde manier als jijquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:57 schreef WordFreud het volgende:
PaarsBeestje en Skatespearehebben aangeboden volgende maand(en) de scores bij te houden.
Dank daarvoor. Zal ik volgend weekend de nieuwe sheet voor april maken of wiullen jullie dat al zelf doen? Ik hoor het wel ...
Lijkt me een goed plan idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Lijkt me top! Dan doen we dat in ieder geval op dezelfde manier als jij
woordbakker ? Maringo ?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:23 schreef Thomas B. het volgende:
1. svk1985 - svk1985
2. FSTEO-tomtomaat
3. PBwfeud - PaarsBeestje
4. Faithy-Miranda - charmed_angel
5. ziggyziggyziggy
6. Vonkie87 - Crohnjurist
7. Djeep_64
8. Judith_1973 - judith_73
9. Litso - picodealion
10. Randau81 - RanTheMan
11. patrique89- PatriQue89
12. Elisabed - AnneX
13. DoeNutz - DoeNutz
14. Elzass - crv
15. D.8. - D
16. Peace1111 - peaceman
17. EvertK - WordFreud
18. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
19. Wbr!! - SuperWeber
20. Skatespeare - Thomas B.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:40 schreef WordFreud het volgende:
Nog 19 partijen staan open:
• Elzass: 1
• Skates: 3
• svk: 1
• Miranda: 5
• PB: 2
• Michel: 6
• Doenutz: 5
• Randau: 3
• Wbr: 1
• TanteJ: 5
• Jopido: 4
• Litso: 2
Of zijn er uitslagen nog niet gemeld of verwerkt?
Ben nu met doenutz en skate bezigquote:Op zondag 25 maart 2012 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Shit mijn gespeelde games zijn opeens weg.... Ik weet nou niet of mijn tegenstander het heeft doorgegeven
Ik ben het zelf eigenlijk vergeten
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:13 schreef Maringo het volgende:
Bij deze
1. svk1985 - svk1985
2. FSTEO-tomtomaat
3. PBwfeud - PaarsBeestje
4. Faithy-Miranda - charmed_angel
5. ziggyziggyziggy
6. Vonkie87 - Crohnjurist
7. Djeep_64
8. Judith_1973 - judith_73
9. Litso - picodealion
10. patrique89- PatriQue89
11. Elisabed - AnneX
12. DoeNutz - DoeNutz
13. Elzass - crv
14. D.8. - D
15. Peace1111 - peaceman
16. EvertK - WordFreud
17. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
18. Wbr!! - SuperWeber
19. Skatespeare - Thomas B.
20. MaringoDC - Maringo
Als iemand nou een PM of DM had gestuurd, dan wist ik eerder dat de lijst er al was en jullie wilde dat ik mee zou doen
van mij klopt, ik moet nog tegen skatequote:Op zondag 25 maart 2012 20:40 schreef WordFreud het volgende:
klinkt kinkyquote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ben nu met doenutz en skate bezig
jammer, succesquote:Op zondag 25 maart 2012 10:23 schreef OA het volgende:
Ik doe komende maand niet mee. Ik weet nu al dat ik weinig tijd zal hebben, o.a. vanwege vakantie.
In mei hoop ik wel weer mee te doen, dus ik blijf het topic volgen
Druk eh, ik deed niet voor niks deze maand niet meequote:
is ook niet makkelijk, Elisabed/Anne, is al in volle training voor de volgende ronde. Zij is de cavendish van het pelotonquote:Op zondag 25 maart 2012 22:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Druk eh, ik deed niet voor niks deze maand niet mee
De groene trui zal ik iig niet gaan halen komende maand, want de eerste week is nog een best drukke week
Als ze maar geen Erik Zabel wordquote:Op zondag 25 maart 2012 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
is ook niet makkelijk, Elisabed/Anne, is al in volle training voor de volgende ronde. Zij is de cavendish van het peloton
quote:
Ik ben met alle wedstrijden bezigquote:Op zondag 25 maart 2012 20:40 schreef WordFreud het volgende:
Hup Skate !!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef crv het volgende:
invite gestuurd naar Skate voor mijn laatste pot![]()
43 Skatespeare - Elzass
quote:
we hebben een partijdige spelleiderquote:
1. svk1985 - svk1985quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:03 schreef DoeNutz het volgende:
Moet mij wegens onverwacht tijdsgebrek uit de april compo schrijven. Ik heb alle lopende potjes voor Maart uitgespeeld, maar kom helaas niet meer toe aan nieuwe potjes!
Ik kom een glaasje drinkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:42 schreef crv het volgende:
offtopic: de buit van gister[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontopic: Pot met skatespeare is een real thriller.
Hij staat er goed voor. tussenstand 372-407 in skates voordeel 2 tiles in the bag
Als je skate blijft aanmoedigen ben je niet welkomquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ik kom een glaasje drinken![]()
Via je nummerbord moet je te vinden zijn ...![]()
(hup, hup, skate)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |