Doen we dat.quote:
Ook niet langs Utrecht volgensmij! Maarja, ik kom treinend ook niet langs Anrhem, dus we kunnen ook niet samen treinen.quote:
Ik kom vanaf Amsterdam met de trein, wij kunnen samen treinen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook niet langs Utrecht volgensmij! Maarja, ik kom treinend ook niet langs Anrhem, dus we kunnen ook niet samen treinen.
Gezellig!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kom vanaf Amsterdam met de trein, wij kunnen samen treinen!
Ik kan ook het laatste stukje in die trein zitten, als jullie dat gezellig vindenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:26 schreef Mss het volgende:
Ik pak deze trein Bambi:
12:45 + Amsterdam Amstel 4 Utrecht Centraal Intercity (NS)
13:08 + Utrecht Centraal
13:39 + 's-Hertogenbosch
13:59 + Eindhoven
Sure, schuif maar bij!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kan ook het laatste stukje in die trein zitten, als jullie dat gezellig vinden
Check, die kan ik ook wel pakken. Dan reken ik half 1 de deur uit, anders zie ik mezelf er voor aan om de bus nog te missen en dan dus ook die trein.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:26 schreef Mss het volgende:
Ik pak deze trein Bambi:
12:45 + Amsterdam Amstel 4 Utrecht Centraal Intercity (NS)
13:08 + Utrecht Centraal
13:39 + 's-Hertogenbosch
13:59 + Eindhoven
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb weer even een maybe, als mijn lichaam niet opknapt kan ik helaas geen tripje naar eindhoven doen. Hou jullie tegen die tijd wel ff op de hoogte
nooohquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb weer even een maybe, als mijn lichaam niet opknapt kan ik helaas geen tripje naar eindhoven doen. Hou jullie tegen die tijd wel ff op de hoogte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |