quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
4 of 4s?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:06 schreef fratsman het volgende:
Na een weekend priegelen, apps downloaden, spelen met de instellingen, etc. kan ik maar tot een conclusie komen; Wat een geweldig apparaat.Ik had 2 jaar geleden die beslissing al moeten nemen ipv te gaan kloten met die N97 mini.
Je kunt er zelfs mee bellen als je zou willenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
4s, en ik heb nog niet alle mogelijkheden ontdekt/geprobeerd.
Nee, echt?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:34 schreef Mercan het volgende:
[..]
Je kunt er zelfs mee bellen als je zou willen
Welke app?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:34 schreef Mercan het volgende:
[..]
Skype, forfone, rebtelquote:
Er belde net nog een vriend met de mededeling "Goh wat klink je ineens helder, ik versta je zo goed!"quote:Op maandag 19 maart 2012 17:34 schreef Mercan het volgende:
[..]
Beats by Dr. Drequote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef n8n het volgende:
iemand een protip voor goede in-ears? vraag het hier omdat ik er wel graag een remote en mic in heb zoals bij de standaard doppen en tegelijk wat meer comfort wil.
Moeten het vet dure zijn of cheap ass goede kwaliteit zijn?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef n8n het volgende:
iemand een protip voor goede in-ears? vraag het hier omdat ik er wel graag een remote en mic in heb zoals bij de standaard doppen en tegelijk wat meer comfort wil.
nooitquote:
30 - 80 range ongeveerquote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Moeten het vet dure zijn of cheap ass goede kwaliteit zijn?
Ik heb een paar van Philips van 20 euro en een paar van Beats by dr. Dre (ja echtquote:
Kwaliteit versus prijs vind ik belachelijk bij Beats. Die Philips hebben ook een mic? Dan hou ik het even ik gedachte en hobbel ik morgen ff langs de mediamarktquote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb een paar van Philips van 20 euro en een paar van Beats by dr. Dre (ja echt) en die Philips klinkt heerlijk.
Ja om te bellen als ik muziek luister en/of op de fiets zit. Ook handig icm Siri als ik even snel iets wil noteren of in mijn agenda wil zetten.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Kwaliteit versus prijs vind ik belachelijk bij Beats. Die Philips hebben ook een mic? Dan hou ik het even ik gedachte en hobbel ik morgen ff langs de mediamarkt
Standaard Apple in-ears lijken me niet verkeerd, weet je zeker dat die remote 100% compatible is en alles doet wat je wiltquote:Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja om te bellen als ik muziek luister en/of op de fiets zit. Ook handig icm Siri als ik even snel iets wil noteren of in mijn agenda wil zetten.
Zien er nog netjes en aardig solide uit ook, vind zulk draad wel prettig. Dankjequote:Op maandag 19 maart 2012 21:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De beste in hun prijsklasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |