abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 maart 2012 @ 16:51:37 #151
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_109278160
quote:
12s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Want elke pedo zit daadwerkelijk aan kinderen.
Die kaart had je al gespeeld.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_109278161
quote:
12s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Want elke pedo zit daadwerkelijk aan kinderen.
Nee, maar zolang ze niks doen hebben ze toch ook niks te vrezen? (hoewel de gedachten nog steeds fout zijn)
pi_109278175
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:51 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee, maar zolang ze niks doen hebben ze toch ook niks te vrezen?
Op FOK! schijnbaar wel, want elke pedofiel moet maar neergeschoten worden.
Doet me denken aan landen als Saudi-Arabie en Iran.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_109278201
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Op FOK! schijnbaar wel, want elke pedofiel moet maar neergeschoten worden.
Doet me denken aan landen als Saudi-Arabie en Iran.
Deze gast heeft WEL iets gedaan. :|W
pi_109278218
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:51 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee, maar zolang ze niks doen hebben ze toch ook niks te vrezen? (hoewel de gedachten nog steeds fout zijn)
precies. eens. in dat geval vind ik t eerder heel sneu, maar toch ergens knap van ze, dat ze die gevoelens hebben maar er niet naar handelen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_109278243
Altijd lachen wel deze discussies op FOK!
pi_109278260
quote:
15s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:52 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Deze gast heeft WEL iets gedaan. :|W
ja klopt, en daar dient ie voor gestraf te worden. heel zwaar zelfs.

maar nu maak je wel het onderscheid tussen praktiserende pedofilie en pedofilie, eentje die je eerder niet maakte toen je stelde dat 'pedo's uit de samenleving moeten'
  maandag 19 maart 2012 @ 16:54:20 #158
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_109278261
Dit topic gaat over een pedo die wel iets heeft gedaan.
  maandag 19 maart 2012 @ 16:54:41 #159
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_109278273
Ik snap er werkelijk niks van, mensen die nog het een en ander willen goedpraten voor deze viezerik. Die Robert hoort gewoon opgeknopen te worden aan de hoogste boom.
  maandag 19 maart 2012 @ 16:55:38 #160
16715 Mylene
*schatje*
pi_109278299
quote:
'Wat ze eraan overhouden, niet te zeggen'

In de Amsterdamse zedenzaak belichten maandag een kinderarts, een kinderpsychiater en een kinderpsycholoog de lichamelijke en geestelijke gevolgen van seksueel misbruik voor jonge en zeer jonge kinderen.
Er is weinig literatuur van misbruik van zulke jonge kinderen bekend.

Dit stelde kinderarts Eleonora Landsmeer-Beker vanochtend als getuige-deskundige voor de rechtbank in het proces rond de Amsterdamse zedenzaak. Landsmeer heeft de dossiers bestudeerd van 38 kinderen, vijf meisjes en 33 jongens. Hun gemiddelde leeftijd ligt tussen de acht en twaalf maanden.

''Bij misbruik is vaak sprake van een machts- en leeftijdsverschil. Het gebeurt in het geheim en er is sprake van emotionele druk en geweld. 25 tot 35 procent van seksueel misbruik bij kinderen gebeurt onder de zeven jaar. Kinderen kunnen eet- en slikproblemen krijgen, buikpijn hebben, angsten voor verluieren, terugvallen in zindelijkheid. Oraal misbruik wordt als een erge vorm ervaren doordat kinderen denken dat ze stikken. Voor het kind is de penetratie ook zeker pijnlijk,'' zegt Landsmeer.

Wat de gevolgen voor deze kinderen zijn, is nog lastig te zeggen. Daarvoor is onderzoek nodig. ''Je kunt nu niet zeggen: dít houdt een kind eraan over,'' aldus Landsmeer. ''De klachten die kunnen ontstaan, zijn afhankelijk van allerlei zaken. Hoe zijn de ouders bijvoorbeeld betrokken bij hun kind en hoe kunnen zij hun kind steunen?'' Het bewuste geheugen heeft zich bij dergelijk jonge kinderen nog niet ontwikkeld.

Rechter Frans Bauduin constateerde dat op de beelden van het misbruik door Robert M. het hoorbaar was dat het kind soms huilde, soms krijste.

''Realiseert een gemiddelde volwassene het zich als een kind huilt?'' vroeg rechter Bauduin de kinderarts. Landsmeer: ''Een mens met een normaal geestelijk vermogen realiseert zich dat.''

Robert M. die zijn hoofd op zijn handen steunde, nam een slokje water, schreef wat op een blaadje en schoof dat naar zijn advocaat Tjalling van der Goot. Hij maakte een vertwijfeld gebaar met zijn handen.

De rechtbank heeft in de zedenzaak drie getuigen benoemd: naast deze kinderarts ook een kinderpsychiater en de bijzonder hoogleraar hulpverlening en preventie kindermishandeling aan de VU, professor Francien Lamers-Winkelman. Zij hebben zich gebogen over de fysieke en psychische gevolgen van het misbruik op zeer jonge kinderen.

Vandaag was de vierde zittingsdag van het proces tegen Robert M. en Richard van O. in de zedenzaak. Later op de dag zullen zeven kinddossiers achter gesloten deuren worden behandeld. Deskundigen van het Pieter Baan Centrum komen 30 maart aan het woord. (Marc Kruyswijk en Hanneloes Pen)
bron
pi_109278301
quote:
15s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:54 schreef Printerkabel het volgende:
Ik snap er werkelijk niks van, mensen die nog het een en ander willen goedpraten voor deze viezerik. Die Robert hoort gewoon opgeknopen te worden aan de hoogste boom.
Waar is die boom?
pi_109278347
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:54 schreef rosepetals het volgende:
Dit topic gaat over een pedo die wel iets heeft gedaan.
quote:
probeer schreef:

ja klopt, en daar dient ie voor gestraf te worden. heel zwaar zelfs.

maar nu maak je wel het onderscheid tussen praktiserende pedofilie en pedofilie, eentje die je eerder niet maakte toen je stelde dat 'pedo's uit de samenleving moeten'

(ok gaat niet op voor rosepetals, maar je snapt me hoop ik?)
pi_109278352
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:55 schreef Loppe het volgende:

[..]

Waar is die boom?
De hoogste levende boom ter wereld is ongeveer 115 meter hoog! Dat is nog veel hoger dan het Vrijheidsbeeld. Hij staat in een Amerikaans Natuurpark vlakbij Ukiah in California en is meer dan 1000 jaar oud.

Gratis tripje richting California nog voor Robert.
  maandag 19 maart 2012 @ 16:57:18 #164
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_109278368
quote:
Rechter Frans Bauduin constateerde dat op de beelden van het misbruik door Robert M. het hoorbaar was dat het kind soms huilde, soms krijste.
;(
pi_109278377
quote:
15s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:54 schreef Printerkabel het volgende:
ik / we proberen hier niets goed te praten wat die man gedaan heeft. absoluut niet.

maar nog steeds ben ik tegen de doodstraf, en tegen het veroordelen van alle pedo's nav de handelingen van robert m.

volgens mij heet dat eerder nuance, dan goedpraten.. maargoed, vind me maar raar omdat ik liever de letter van de wet volg en logisch denk, dan schreeuwen om moord en doodslag (wat jullie imo geen fucking haar beter maakt dan robert m. iets met het recht niet hebben om aan een ander te zitten, enzo)
pi_109278447
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

De hoogste levende boom ter wereld is ongeveer 115 meter hoog! Dat is nog veel hoger dan het Vrijheidsbeeld. Hij staat in een Amerikaans Natuurpark vlakbij Ukiah in California en is meer dan 1000 jaar oud.

Cool!
pi_109278494
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

fuck dat, spies zn hoofd dan op n stok op bv t binnenhof oid. iets zodat al die doodstraf-roepers hier er nog eens leuk naar kunnen kijken (en zich hopelijk afvragen waarom ze in godsnaam voor de doodstraf waren in alleen dit specifieke geval, want daar hoor ik ze bij een 'gewone' moord nooit over...)

(ja, nog steeds tegen de doodstraf.. maar ALS je t doet.. doe t dan goed)
  maandag 19 maart 2012 @ 17:02:34 #168
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_109278554
Denk eigenlijk dat de meeste ''doodstraf roepers'' meer hun woede uiten via deze woorden dan dat ze daadwerkelijk willen dat de doodstraf terug komt.
pi_109278617
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:02 schreef rosepetals het volgende:
Denk eigenlijk dat de meeste ''doodstraf roepers'' meer hun woede uiten via deze woorden dan dat ze daadwerkelijk willen dat de doodstraf terug komt.
laten we t hopen..

en ik snap t ook wel hoor, maar dat is niet iets wat ik via t internet van een ander kan zien; of ie echt voor de doodstraf voor robert m is, of emotie en woede uit dmv sterke kreten. kbedoel.. stel dat de/een rechter zijn persoonlijke woede op deze manier uit.. hek vd dam
  maandag 19 maart 2012 @ 17:06:00 #170
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_109278673
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:04 schreef probeer het volgende:

[..]

laten we t hopen..

en ik snap t ook wel hoor, maar dat is niet iets wat ik via t internet van een ander kan zien; of ie echt voor de doodstraf voor robert m is, of emotie en woede uit dmv sterke kreten.
Bij mij was het woede in ieder geval ;) Maar volgens mij had ik het over hopen op een zelfmoord.
  maandag 19 maart 2012 @ 17:06:46 #171
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109278701
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:06 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Bij mij was het woede in ieder geval ;) Maar volgens mij had ik het over hopen op een zelfmoord.
Is ook raar als die wel met zichzelf kan leven om eerlijk te zijn.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109278744
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:06 schreef rosepetals het volgende:

[..]

daar ben ik dan ook weer niet helemaal over uit.. t lijkt erop dat robert er alles aan doet om geen TBS te krijgen.. dus wellicht is die persoonlijke hel wel een mooie straf voor de rest van zn leven. al zou ik t idd ook wel prima vinden als ie zich op dag 1 zelf opknoopt oid.
  Admin maandag 19 maart 2012 @ 17:08:10 #173
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_109278749
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:55 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
:r
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 19 maart 2012 @ 17:08:42 #174
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_109278773
Kunnen we hem niet gewoon langzaam doodsteken.
pi_109278779
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:06 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Is ook raar als die wel met zichzelf kan leven om eerlijk te zijn.
denk helaas dat ie dat prima kan. bekentenis en 0 spijt, alleen maar denkend aan eigen hachje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')