Diefstal van maagdelijkheid wellicht.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daarom zal de straf ook wel wat hoger uitvallen dan de straf van een simpele diefstal, jezus....
oow dus zolang je t zelf maar niet hoeft te doen..quote:Op maandag 19 maart 2012 16:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Of laat hem executeren.
Igg niet rond laten lopen.
Van mij mag hij levenslang vast. Ik geloof dat zo iemand altijd een risico blijft voor de maatschappij.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Doodstraf slaat ook nergens op en is een impuls reactie. Wel moet er zeker voor gezorgd worden dat deze zieke geest zoiets nooit meer kan doen. En dan heb ik het niet over een paar jaar gevangenisstraf dus van mij mag de straf ook wel wat omhoog bij dit soort walgelijke misdaden waar in Nederland veel te laag voor gestraft wordt.
Kim jong ill zal zich omdraaien in zijn graf.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hem heb mogen lezen voordat hij kansloos werd weggemodereerd.
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:31 schreef probeer het volgende:
[..]
oow dus zolang je t zelf maar niet hoeft te doen..
Daarom ja. En dat kost wel meer.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van mij mag hij levenslang vast. Ik geloof dat zo iemand altijd een risico blijft voor de maatschappij.
ben ik helemaal met je eens. geen gevangenisstraf kan hoog genoeg zijn, maar omdat die dus in NL vrij laag uitvalt (want niet achter elkaar uitzitten van strafbare feiten) hoop ik van harte dat ie levenslang TBS krijgt zonder kans op verlof of vrijlating. (niet dat dat als strafmaat opgegeven kan worden, levenslang TBS.. maar het lijkt me dat met zon geest, je er toch nooit meer uit komt)quote:Op maandag 19 maart 2012 16:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Doodstraf slaat ook nergens op en is een impuls reactie. Wel moet er zeker voor gezorgd worden dat deze zieke geest zoiets nooit meer kan doen. En dan heb ik het niet over een paar jaar gevangenisstraf dus van mij mag de straf ook wel wat omhoog bij dit soort walgelijke misdaden waar in Nederland veel te laag voor gestraft wordt.
En zijn/haar naasten dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Een kind van 19 dagen herinnert zich dit later echt niet meer hoor.
leg me je standpunt dan aub ns uit. je bent tegen de doodstraf, maar voor als t heel erg is? of sowieso voor de doodstraf? of alleen in dit specifieke geval? wat? hoe? enlighten me, zodat ik misschien je reacties niet meer als emotioneel en stupide onzin bestempel.quote:
k heb wel kinderen en ben het niet met haar eens...quote:Op maandag 19 maart 2012 16:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als dat ineens een excuus is om in een schreeuwende tokkie te veranderen hoef ik ze ook nog even niet.
Ik denk dat zij het erger voelen dan dat kind van 19 dagen ja. Allebei is gewoon misselijk.quote:
Een trauma levert het sowieso op. Een ernstig trauma.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:34 schreef probeer het volgende:
[..]
leg me je standpunt dan aub ns uit. je bent tegen de doodstraf, maar voor als t heel erg is?
Hopelijk. Maar je groeit alsnog wel op wetende dat je bent misbruikt. Althans, ik denk niet dat zoiets voor altijd verzwegen zal/kan worden.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen in dit geval? of gewoon sowieso voor de doodstraf?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja.
Dit is gewoon heel erg.
Je kan mij dom vinden, het kan mij niks schelen.
Nu heb je het over bewust herinneren. In het onderbewuste kan dit wel doorwerken.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Misdaden die van het ziekelijke niveau zijn als dit....ja, doodstrafquote:Op maandag 19 maart 2012 16:37 schreef probeer het volgende:
[..]
alleen in dit geval? of gewoon sowieso voor de doodstraf?
in t 2e geval vind ik je niet dom hoor, en in t 1e geval.. tsja eerder hypocriet dan dom
Daarom is 't maar goed dat mensen zoals jij geen rechter zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Misdaden die van het ziekelijke niveau zijn als dit....ja, doodstraf
Een 8 maanden oude baby had geen verschil gemaakt, dan zou ik dit nog steeds roepen.
ja nee ok. ik ben sowieso altijd in elk geval tegen de doodstraf, maar kan prima respect opbrengen voor iemand die daar wel voor is. zolang t maar niet die selectieve onzin is van 'laten we voor robert een uitzondering maken'.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Misdaden die van het ziekelijke niveau zijn als dit....ja, doodstraf
Een 8 maanden oude baby had geen verschil gemaakt, dan zou ik dit nog steeds roepen.
Wil geen pedo's in samenleving.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom is 't maar goed dat mensen zoals jij geen rechter zijn.
Ik wil geen homo's in samenleving dus laten we die gelijk ook maar opknopenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wil geen pedo's in samenleving.
Wordt voor gek verklaard.
Moeten ze een meme van maken.
Hier op fok doen ze sowieso altijd een beetje gek over pedo'squote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wil geen pedo's in samenleving.
Wordt voor gek verklaard.
Moeten ze een meme van maken.
Nu zit je appels met peren te vergelijken.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil geen homo's in samenleving dus laten we die gelijk ook maar opknopen
rechter Skillstorm zou zich dan toch gewoon aan de wet moeten houden hoor, en kan echt geen doodstraf opleggen als deze er niet in staat. Hij zou hooguit mee kunnen gaan in de mediaheisa en 'ooh wat ziek' en de ouders spreekrecht toekennen op basis van een nog niet geldende wet.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom is 't maar goed dat mensen zoals jij geen rechter zijn.
Vind jij.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nu zit je appels met peren te vergelijken.
Dat sloeg nergens op.
Homo's doen (over het algemeen) niemand kwaad.
Hele stomme opmerking. Je denkt serieus dat dit hetzelfde is?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil geen homo's in samenleving dus laten we die gelijk ook maar opknopen
De meeste pedofielen verkrachten ook geen kinderen hè.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]![]()
Want elke homo verkracht kinderen?
want elke pedo verkracht kinderen?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]![]()
Want elke homo verkracht kinderen?
Wat praat je het nou goed? Vieze pedo's met hun zieke gedachten.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De meeste pedofielen verkrachten ook geen kinderen hè.
Vieze homo's met hun zieke gedachten.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:46 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Wat praat je het nou goed? Vieze pedo's met hun zieke gedachten.
Ben je zelf pedo?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vieze homo's met hun zieke gedachten.
Wat is nou het verschil tussen een pedofiel en een homo?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je dit niet ziet?
Praktiserende?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil tussen een pedofiel en een homo?
gedachten die ze zelf beheersen, of niets aan kunnen doen?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:46 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Wat praat je het nou goed? Vieze pedo's met hun zieke gedachten.
Medezeggenschap?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Homo's hebben een andere sexuele geaardheid.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
homo houdt van mannen, pedofiel van kinderen? wasnietechtmoeilijkhequote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De ene zit aan wilsbekwame mensen, de andere niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want elke pedo zit daadwerkelijk aan kinderen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
De ene zit aan wilsbekwame mensen, de andere niet.
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
De ene valt op zit aan wilsbekwame mensen, de andere niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |