Treurig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
In het dorp waar ik werk was ook een man die iets van 25 jaar achter elkaar al voor Sinterklaas speelt, nu is hij gestopt omdat moeders hun kinderen niet meer op schoot lieten zitten en hen gingen verbieden met 'Sinterklaas' te praten. Die man was er kapot van.
Geen wonder dat het "Sinterklaas" feest stervende is.. Niet alleen de kinderen worden bijdehanter, de ouders worden ook paranoia van andere volwassenen in de buurt van hun kind.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het dorp waar ik werk was ook een man die iets van 25 jaar achter elkaar al voor Sinterklaas speelt, nu is hij gestopt omdat moeders hun kinderen niet meer op schoot lieten zitten en hen gingen verbieden met 'Sinterklaas' te praten. Die man was er kapot van.
Sowieso heb ik het idee dat ouders al best paranoïde zijn. Vooral de wat jongere ouders kunnen zich echt behoorlijk aanstellen over hun kinderen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Geen wonder dat het "Sinterklaas" feest stervende is.. Niet alleen de kinderen worden bijdehanter, de ouders worden ook paranoia van andere volwassenen in de buurt van hun kind.
Ook waar. Neefje van mijn partner word dit jaar 3 geloof ik en echt een ruw jong. Dat mannetje klettert hele tijd op de grond, maar zijn vader doet er niets aan en/of lacht hem zelfs uit. Alles behalve een jankkind dat het isquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het idee dat ouders al best paranoïde zijn. Vooral de wat jongere ouders kunnen zich echt behoorlijk aanstellen over hun kinderen.
Ik opteer voor nog een hulplijn. Voor mensen die iedereen voor pedo aanzien.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:46 schreef simpelintje het volgende:
Ik lees net op nujij.nl dat er een hulplijn komt voor mensen die die gevoelens hebben. Dat vind ik een goed begin en hoop dat dat werkt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:52 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ook waar. Neefje van mijn partner word dit jaar 3 geloof ik en echt een ruw jong. Dat mannetje klettert hele tijd op de grond, maar zijn vader doet er niets aan en/of lacht hem zelfs uit. Alles behalve een jankkind dat het is
Kijk niu eens naar je eigen topic titelquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:55 schreef simpelintje het volgende:
Oke mensen volgens mijn denken sommige van jullie dat ik iedereen aan zie als pedofiel. Of denk dat alle mannen pedofielen zijn. Jullie hebben me vaak voor dom enz uitgemaakt dus leg mijn eens uit wanneer heb ik dat gezegd? En mijn zo graag naar beneden praten waarom. Zo kom je in mijn ogen ook niet slim over
1 - Je verkondigd je meningen nogal als feitenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:55 schreef simpelintje het volgende:
Oke mensen volgens mijn denken sommige van jullie dat ik iedereen aan zie als pedofiel. Of denk dat alle mannen pedofielen zijn. Jullie hebben me vaak voor dom enz uitgemaakt dus leg mijn eens uit wanneer heb ik dat gezegd? En mijn zo graag naar beneden praten waarom. Zo kom je in mijn ogen ook niet slim over
Haar oma werkt bij ons en zo is ze er ook terecht gekomen maar nu mag ze me dus bijna niet meer helpen omdat ze bang zijn geworden dat ze de verkeerde indruk aan klanten kunnen geven... WTFquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Damn...Erg sneu om te lezen. Ja zo gaat het blijkbaar dus. Hoop dat het nu wat beter gaat ?
Gewoon rustig ademhalen en je rustig verdiepen in wat het probleem is en dan beoordelen of het terecht is/genoeg aan gedaan wordt etc. Gewoon dingen roepen en dan afschilderen als een waarheid gaat niet werken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef simpelintje het volgende:
Ja ok de titel maar ik heb meer geaschreven als alleen de titel. Ik geef je wel gelijk ik had een ander titel moeten neer zetten en heb dingen verkeerd aan gepakt. Maar verder als dat word er niet gekeken. En dan mi uitmaken voor een dom zwart wit denkend bang persoon. Dan zijn hun ook niet veel beter als dat ik ben
Idd. Heel trieste ontwikkeling als je het mij vraagt. Omdat ik leuk met kinderen om kan gaan ben ik dus ook een risico ofzo...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus. De hele onbevangenheid waarmee je met kinderen omgaat, wordt in een besmeurd daglicht gezet. Omdat er pedo's bestaan en dus.
Omdat lui zoals jij er voor zorgen dat mensen bang worden als je als een man leuk met kinderen om kan gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:42 schreef simpelintje het volgende:
Outpost zo denk ik helemaal niet. Ik snap niet waarom jij je zo voelt aangevallen voelt door mij. Ik maak je niet uit voor kinderlokker. En als je van kinderen houd en er nisk verkeerds mee doet is het in mijn ogen niet erg. En dat mensen jouw raar aan kijken is niet zo simpele lui als ik. Maar door dat mensen bang zijn voor pedofielen en ik als simpele ziel weet niet zoveel van het brein avn een pedofiel.
Ik denk in ieder geval niet dat als een man op een kinderdagverblijf werkt hij een pedo is. Of als een man goed is voor kinderen en ze helpt met huiswerk ofzo meteen een pedofiel is en dat ie dood moet ofzo.
Niet echt verstandig, dat is niet representatief aan het geheel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:04 schreef simpelintje het volgende:
Mijn meningen baseer ik op wat ik heb meegemaakt en gezien in mijn omgeving.
Maar toch die halve waarheden neerplempen.quote:Ik vind een pedofiel gevaarlijk en eng. Maar heeft hij of zij nog geen kind misbruikt dan vind ik het heel goed dat er een hulplijn is dat is toch een begin. En ik gaf al aan ik weet er niet veel van waarom mensen zo worden. Ik heb ze echt gehaat en ik snap nu wel dat het niet iets is waar ze voor kiezen. Behalve de pedosexueel dan.
Je leest zelf maar nog eens een keer je posts na.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef simpelintje het volgende:
Wat bedoel je met halve waarheden neerkleppen? Geef een voorbeeld dan
Goh, zou je denken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef simpelintje het volgende:
Lui zoals ik? Heb ik gezegd dan dat mannen niet meer in een kinderdagverblijf mogen werken of dat ik mijn kinderen niet met mannen laat spelen? Ik vind hem allemaal geen probleem maar ik zou mijn kinderen niet in de buurt laten van een pedo. En een man kan gewoon een kinderleider zijn maar een pedo kan dat niet die kan toch niet op een kinderdagverblijf werken en met kinderen gaan werken spelen enz. Ofwel?
Dat is ook het gevaarlijke van dit soort primitieve uitingen, puur onderbuik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat lui zoals jij er voor zorgen dat mensen bang worden als je als een man leuk met kinderen om kan gaan.![]()
Je denkt niet na over de gevolgen van zo een heksenjacht, je roept maar wat.
In ieder geval 'menselijk'.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef simpelintje het volgende:
Nou zeg dan hoe het wel moet. Hoe moet er om worden gegaan met mensen die pedofiel zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |