Over de sekte van predikant ds. Horst Schaffranek, een Duitser van 88 jaar oud.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Over welke sekte hebben we het dan
Het gaat om een sekte die de Katholieke Kerk en (gedeeltelijk zeer gelovige) ouders van slachtoffertjes zomaar even medeschuldig verklaard aan abortussen in België.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik zie meer mensen in dit topic deze extremisten aanvallen dan christenen in het algemeen. Maar jij kunt het niet zo goed hebben hè, dat ook christenen die zich als idioten gedragen als idioten worden gezien.
. TS is het gebash op moslims zat en basht samen met degene die ook op moslims bashed tegelijk samen met de users nu hand in hand op de christenen. Boeiend...not.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik zie meer mensen in dit topic deze extremisten aanvallen dan christenen in het algemeen. Maar jij kunt het niet zo goed hebben hè, dat ook christenen die zich als idioten gedragen als idioten worden gezien.
Als het om een Duitssprekende sekte in Europa gaat en het woord 'God' wordt specifiek genoemd, dan lijkt het mij het meest voor de hand liggend dat het om een afgeleide van een christelijke stroming gaat. Daar kan ik me natuurlijk in vergissen. Dan nog vind ik het droevig dat er mensen zijn die dit nieuwsbericht lezen, en in plaats van zich te richten op de walgelijke acties van deze groepering alleen reageren op het woordje 'christenfundi's'. Alsof christenen hier het slachtoffer zijn, en niet de nabestaanden van alle doden die dit er nog bij te verduren hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:26 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Het gaat om een sekte die de Katholieke Kerk en (gedeeltelijk zeer gelovige) ouders van slachtoffertjes zomaar even medeschuldig verklaard aan abortussen in België.
En 'dus' zijn die onschuldige kinderen in de bus omgekomen.
Volgens de sekteleden. Die vervolgens in en buiten katholieke parochiekerken stampij gingen maken.
Het gaat eerder om een gekke sekte.
Maar goed, zoveel aandacht is juist wat die dominee Schaffranek hebben wil via dit soort provocaties.
Zijn die lui dan niet gewoon opgepakt? Dat is toch verstoring van de openbare orde.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:26 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Het gaat om een sekte die de Katholieke Kerk en (gedeeltelijk zeer gelovige) ouders van slachtoffertjes zomaar even medeschuldig verklaard aan abortussen in België.
En 'dus' zijn die onschuldige kinderen in de bus omgekomen.
Volgens de sekteleden. Die vervolgens in en buiten katholieke parochiekerken stampij gingen maken.
Het gaat eerder om een gekke sekte.
Maar goed, zoveel aandacht is juist wat die dominee Schaffranek hebben wil via dit soort provocaties.
quote:
Idd, dat soort typisch vvdSGP-gedachten"goed"quote:Op maandag 19 maart 2012 14:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |