ow, hehe, ik dacht dat je banaal wilde typen ofzoquote:Op maandag 19 maart 2012 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, hoor, die anal heb ik echt heel bewust getypt!
Oh joh, het kan nog veel erger!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Meimeltje het volgende:
Nou ik weet niet of hier nog wat te redden valt. Oudste speelt niet met lego, wil al een pleister als er nog niet eens bloed aan te pas komt, zijn vriendinnetjes zijn (nog) niet stom, ik heb hm nog niet uit een boom hoeven halen, balletje trappen is even leuk maar na 5 minuten is het wel weer genoeg en beestjes uit elkaar trekken heeft hij gelukkig nog nooit gedaan
Je ontkomt er idd niet aan. Ik heb me erbij neergelegd en schiet af en toe gewoon maar mee...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef livelink het volgende:
Ach ja, spelen met geweren. Ik vind het altijd zo grappig als mensen zeggen dat hun kind niet met geweren of pistolen mag spelen. Kinderen hebben dat ook helemaal niet nodig.
Je wilt niet weten hoe vaak ik al ben doodgeschoten door een stok of een vinger.
Met die van jou toch ook niet?!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:26 schreef Meimeltje het volgende:
Die van jou vindt gewoon alles leuk, niets mis mee
Schaafwondenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef Meimeltje het volgende:
Hier wordt weleens op bed gesprongen (alhoewel het meestal koprollen of jezelf/elkaar om laten vallen is), maar te wild mogen ze er niet doen....er ligt er anders zo één naast het bed.
Ik heb of misschien liever gezegd had er ook zo eentje.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mijn zoon (5) heeft nagellak op 20 nagels, wil graag oogschaduw op (mag alleen thuis), heeft een MegaMindypak waar hij dagelijks in rondloopt, wil zijn haar regelmatig in een staartje of met speldjes, is heel lief en complimenteus (ik had een nieuw parfum op, zegt'ie: "Mama, wat ruik je lekker!") en heeft een hartsvriendin.
Iets met lattenbodemsquote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
(waarom mag dat bij jou eigenlijk niet Troel?),
Skelters.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |