Knappe vangstquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:22 schreef guapo het volgende:
Met Saar van TMF ben ik wel eens verder gegaan dan alleen een kusje
Het is dezelfde variatie als binnen de groep niet-beroemdheden, dus wat interesseert je hier eigenlijk aan?quote:Op maandag 19 maart 2012 07:48 schreef Ffleamig het volgende:
Wie heeft het wel eens gedaan met een bekendheid/beroemdheid?
Barst maar los, ik ben benieuwd naar de verhalen.
Daar kan ik het ook wel op.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:22 schreef guapo het volgende:
Polsstokspringen zeker? Ben jij Sietse of Hielke?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:22 schreef guapo het volgende:
Die meid is uit 65 man, ben je al zo oud dan?quote:
Televisie.quote:
Tussendoortje tijdens een lekker flauw concertje in een doorsnee kroeg, ik stond zo ongeveer te gapen aan de bar en blijkbaar vond ze mijn ongeïnteresseerde houding zowel irritant als aantrekkelijk. Dus kwam ze na afloop verhaal halen maar kreeg wat anders.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Die meid is uit 65 man, ben je al zo oud dan?
Of heeft ze je leren fietsen. Ikke nog nooit had wel een europeeskampioen turnen kunnen doen, maar die heb ik afgewezen.
hihihihi grapjas polsstokspringen hihihihiquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Polsstokspringen zeker? Ben jij Sietse of Hielke?
Fuck, een van de Olson twins zit op fok... There goes the neighbourhood...quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben door Mark Rutte genaaid, telt dat ook?
Joh! ik in Tristan de Cunha. Heb ik ook mijn buitenhuis.quote:Op maandag 19 maart 2012 07:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er hebben mensen ook seks met mij gehad mogen zij hier ook reageren? Ik ben tamelijk bekend in midden-Tasmanië.
TV weer is aan laten staan tijdens het masturberen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:13 schreef picardmike het volgende:
Mareike van helwegen heeft welleens tegen me boom gepraat.Hij gaf geen teken van leven.
Lijkt me niet geheel verstandig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:30 schreef jcdragon het volgende:
Pics van ts en bewijs dat hij beroemdheden gescharreld heeft. Of beter .. kom maar met de naaktpics en sextapes met de beroemdheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |