Eriksenquote:Op maandag 19 maart 2012 12:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hopen dat Eriksen een keer op staat en dat het publiek weer hard van zich laat horen. We hebben gelukkig een betrouwbare verdediging nu met een uitblinker Verthongen en Vermeer is de laatste weken ook niet op een cruciale fout te betrappen.
Als ja, dat issie al 1.5 jaar niet. Ik stoor me meer aan hem dan dat ie iets goed doet.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:53 schreef Tyron het volgende:
Plus heeft uit-vorm toch 12 assists.Alleen Narsingh en John hebben er meer en die hebben een betere spits voor zich.
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ja, dat issie al 1.5 jaar niet. Ik stoor me meer aan hem dan dat ie iets goed doet.
Sja, soort assistgever van de armoede, hij heeft Egocilio en Ozbiliz als concurrentquote:
Maar ik vind het extra knap als er amper een spits voor je staat dat je toch 12 assists levert. Bulykin en de Jong kunnen ook wel scoren maar minder als een Sigthorsson, Dost of L. de Jong. Maarja is goed, we stoppen met de Eriksen discussie. Ik ben ook redelijk gekleurd wat betreft hem.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, soort assistgever van de armoede, hij heeft Egocilio en Ozbiliz als concurrent.
Ik ben niet zo onder de indruk,maar laat de discussie maar, die is tot in den treure gevoerd in het Ajaxtopic.
Suarez Tysonquote:
Ben er nog niet gerust op. Als Siggie en Boerrigter mee kunnen spelen kan het al beter wordenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vrees niks, PSV gaat helemaal zoek gespeeld worden.
Thuis, op de beamerquote:Op maandag 19 maart 2012 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
En, waar gaan jullie de wedstrijd allemaal kijken dames?
Suarez is ook een mafkees en Ola ook. Maar Suarez is driehonderd klassen beter als die Zweed, ik bedoel dat schot van hem in de wedstrjd.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Suarez TysonEn dan zeggen dat Ola erg is
__!!
Het stadion.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
En, waar gaan jullie de wedstrijd allemaal kijken dames?
En de A1 kijken in het home.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:09 schreef MaxC het volgende:
Aanwezig zondag, lekker hele middag bier drinken. 16:30
jepquote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Heeft jullie A1 de finale van dat next gen toernooi dan?
Dacht ergens te lezen van niet, in het home sowieso.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eerst het supportershome de A1 kijken. of misschien zendt ajax de A1 wel uit op de grote schermen uit?
Wat snap je niet aan goede reeks?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
En waarom 2009/2010/2011 er niet bij? Nog nachtmerries van product Rutten?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2011 zat ook een gelijkspelletje in! Goed toch!
Ik zeg aleen dat PSV 13 jaar de baas in de ArenA was.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
Jouw reeks voegt ook weinig toe, maar leuk.. net als Ajacieden genieten van het verleden, terug denken aan de tijden dat we het wel goed dedenheerlijk man, uitsmijtertje erbij lekker toch.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan tatoeëer ik fred rutten op mn voorhoofd.
Afgesproken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan tatoeëer ik fred rutten op mn voorhoofd.
'de baas'quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg aleen dat PSV 13 jaar de baas in de ArenA was.
Maargoed als jij van een mug een olifant wilt maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |