Ik blijf die keer met het Ananas account mooi vindenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat was me d'r 1, dekselse kwajongen.
Goed hoor, met jou?quote:
Uit Putten!?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat was me d'r 1, dekselse kwajongen.
Bordeaux! Ik zag allemaal mensen die er niet waren. Ik zag dezelfde gozer die ik ken 5x langslopen. Als ik dan iemand aanraakte verdwenen ze ineens en had ik een lantaarnpaal vast of zo. Best wel raar want sommige mensen waren wel echt en die raakte ik dan aanquote:Op zondag 18 maart 2012 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nice. Waarom studeer je dan in Frankrijk?
Haha, van wat was je aan het hallucineren?
Dat kan ik me zo niet meer voor de geest halenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik blijf die keer met het Ananas account mooi vinden
Hahaha, maar goed dat je niet net de verkeerde aangeraakt hebtquote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bordeaux! Ik zag allemaal mensen die er niet waren. Ik zag dezelfde gozer die ik ken 5x langslopen. Als ik dan iemand aanraakte verdwenen ze ineens en had ik een lantaarnpaal vast of zo. Best wel raar want sommige mensen waren wel echt en die raakte ik dan aan.
3 mdma, op zich niet zo'n probleem maar ik had veel te veel gedronken, en nam de derde echt 15 min na de tweede. Wat dus niet zo heel slim is.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha, maar goed dat je niet net de verkeerde aangeraakt hebtWat had je op dan?
goeddiequote:
wtf rvquote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bordeaux! Ik zag allemaal mensen die er niet waren. Ik zag dezelfde gozer die ik ken 5x langslopen. Als ik dan iemand aanraakte verdwenen ze ineens en had ik een lantaarnpaal vast of zo. Best wel raar want sommige mensen waren wel echt en die raakte ik dan aan.
Haha, dan heb je wel vette hallucinatiesquote:Op zondag 18 maart 2012 23:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
3 mdma, op zich niet zo'n probleem maar ik had veel te veel gedronken, en nam de derde echt 15 min na de tweede. Wat dus niet zo heel slim is.
Dat doe ik al na 3-4 flesjes Heinekenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Op gegeven moment was ik aan het pissen maar ik piste gewoon over mezelf heen want ik snapte er helemaal niks meer van![]()
Da's ook niet goed he, als je 15 bent.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat doe ik al na 3-4 flesjes Heineken
ik pis altijd over mezelf heen, geeft me elke dag mijn eigenwaarde terugquote:Op zondag 18 maart 2012 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, dan heb je wel vette hallucinaties
Ik heb een paar maanden terug 2-cb gedaan met m'n vriendin. Allebei 2 gedaan en tripten hem fucking hardOp gegeven moment was ik aan het pissen maar ik piste gewoon over mezelf heen want ik snapte er helemaal niks meer van
![]()
De sex op 2-cb is fucking episch
Ja maar uit een drugs test kwam dat er amfetamine in zat en methamfetamine. Nu weet ik niet of dat er standaard in zit. Maar ik voelde me moeilijk fijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, dan heb je wel vette hallucinaties
Ik heb een paar maanden terug 2-cb gedaan met m'n vriendin. Allebei 2 gedaan en tripten hem fucking hardOp gegeven moment was ik aan het pissen maar ik piste gewoon over mezelf heen want ik snapte er helemaal niks meer van
![]()
De sex op 2-cb is fucking episch
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
dat chrystal meth schijnt ook lekker te zijn he
Hoeveel mg mdma zat d'r in?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar uit een drugs test kwam dat er amfetamine in zat en methamfetamine. Nu weet ik niet of dat er standaard in zit. Maar ik voelde me moeilijk fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |