Ik TUDBquote:
quote:
hoe datquote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou bijna zweren dat Muis op je account zit
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou bijna zweren dat Muis op je account zit
quote:
Kokkie is veel beter in multi-tasken dan ik hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
En man die aan het multitasken is, bijna onmogelijk!
je weet wat mijn vak isquote:Op zondag 18 maart 2012 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
En man die aan het multitasken is, bijna onmogelijk!
Dat doen ze bij de visboer hier in het dorp welquote:Op zondag 18 maart 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat Drassss geloofd dat er nog gerechten de keuken uit zouden komen als je sequentieel gerechten per bestelling afwerkt
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de visboer hier in het dorp wel
Mijn koffiequote:Op zondag 18 maart 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je moet kokkie niet gaan vergelijken met een viswijf
beetje lastig als er 10 bestellingen binnenkomen voor 30 gastenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat Drassss geloofd dat er nog gerechten de keuken uit zouden komen als je sequentieel gerechten per bestelling afwerkt
Wat is er met je koffie ?quote:
Ow, dit de zoveelste keer dat ie die over toetsenbord en beeldscherm heeft uitgespuugdquote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat is er met je koffie ?
Ging bijna door men neus.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat is er met je koffie ?
Maak me gekquote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef Drassss het volgende:
Tornado watch afgegeven voor een groot gebied![]()
quote:
Je bent gewoon jaloersquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
NopeLeuk om te horen dat het een leuke dag was voor je! ( en kok )
quote:
Moeten we ook maar eens verandering in brengenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zal je zeggen, ben ook nog nooit in het airborne museum geweest
en dat zoek e dan gewoon even opquote:Op zondag 18 maart 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moeten we ook maar eens verandering in brengen
Nu, ja, ik zocht eigenlijk op diogenes en kwam deze ook weer tegen. Is best leuk om de oude topics terug te lezenquote:
Nee, nee, nee... ik heb de afgelopen weken vaak genoeg de honeurs waargenomen. Vandaag ben jij aan de beurtquote:Op zondag 18 maart 2012 21:51 schreef Drassss het volgende:
1e Severe thunderstorm warning al Muis, het gaat toch opeens al beginnen
Ziet er al vet uitquote:Op zondag 18 maart 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, nee, nee... ik heb de afgelopen weken vaak genoeg de honeurs waargenomen. Vandaag ben jij aan de beurt
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ziet er al vet uit![]()
http://content.wdtinc.com(...)0164&C=20226&O=10195
thxquote:Op zondag 18 maart 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu, ja, ik zocht eigenlijk op diogenes en kwam deze ook weer tegen. Is best leuk om de oude topics terug te lezen
[sc#130]De nieuwe kroeg is nog niet gevonden was ook een bijzondere avond
Heb je je cijferlijst dan al gevonden?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
thxhierdoor bedacht ik me dat ik nog wat moest kopiëren
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je je cijferlijst dan al gevonden?
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]was alleen even vergeten dat alles nat is geweest door lekkage
![]()
kopieën zien er nog goed uit![]()
examencijfers
8
9
9
8
Dat weet ik tochquote:Op zondag 18 maart 2012 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
en ik heb er niet eens voor gestudeerd
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga tot de volgende keer maar weer
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje, had je dit filmpje al eens gezien?
laat maarvast wel, want die heb ik eens getwat met de vraag of het Bollokus was in zijn camper
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]Dacht geliujk bolli is geflitst
![]()
kende ik nog niet
Goedquote:
ik weet dat jullie hier nog hangen. Kom heel soms even kijken, maar vaak zijn jullie dan net weg of zo.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed![]()
We hangen hier nog steeds
![]()
En hoe is het met jou, en de verbouwing van je huis?
't zal de komende tijd wel weer wat later worden, kokje gaat weer laat werkenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik weet dat jullie hier nog hangen. Kom heel soms even kijken, maar vaak zijn jullie dan net weg of zo.
Met mij gaat het wel hoor. De verbouwing is in volle gang. Wij logeren nu bij familie, al bijna 4 weken.
Nog 1,5 week, als het goed is, dan is de oplevering en kunnen wij nog wat klussen en dan...... lekker weer naar ons huske
wat zullen jullie gelukkig zijn dan. Eindelijk weer je eigen stekkie. Kan je eindelijk weer in je nakie douchenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik weet dat jullie hier nog hangen. Kom heel soms even kijken, maar vaak zijn jullie dan net weg of zo.
Met mij gaat het wel hoor. De verbouwing is in volle gang. Wij logeren nu bij familie, al bijna 4 weken.
Nog 1,5 week, als het goed is, dan is de oplevering en kunnen wij nog wat klussen en dan...... lekker weer naar ons huske
Het gaat best goed onder elkaar hoor, maar er gaat niets boven je eigen plekje en gewoontes.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't zal de komende tijd wel weer wat later worden, kokje gaat weer laat werken![]()
en vaak ben ik nog wel online hoor![]()
Lekker als je weer terug kan naar je eigen huske. Bij elkaar dus een kleine 6 weken bij familie logeren, is een verdraaid lange tijd. Ik moet er niet aan denken
Hoe is het met je zonen?
Dat laatste mis ik het ergstquote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat zullen jullie gelukkig zijn dan. Eindelijk weer je eigen stekkie. Kan je eindelijk weer in je nakie douchen
He, wat lekker, dus over een kleine twee weken kan ook jij weer rustig verder gaan met opkrabbelenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het gaat best goed onder elkaar hoor, maar er gaat niets boven je eigen plekje en gewoontes.
Het is aanpassen, maar wel te doen....
Met de jongens gaat het wel goed. Bij de oudste nog wat kleine financiën met zijn ex afhandel.
De jongste heeft zijn huis nu ook verkocht, dus kan nu schuldsanering aanvragen
[..]
Dat laatste mis ik het ergst
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef kaatje50 het volgende:
Hebben jullie ondertussen al een keer koffie met elkaar gedronken??
Denk wel iets langer dan die twee weken, maar dat overleef ik nog wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He, wat lekker, dus over een kleine twee weken kan ook jij weer rustig verder gaan met opkrabbelen
en.was het gezellig?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en.was het gezellig?
jullie kennen elkaar toch van vroeger??
echt?? ik dacht dat jullie elkaar kende van langer geledenquote:
Ja, de bezuinigingen op de (geestelijke) gezondheidszorg zijn niet leukquote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Denk wel iets langer dan die twee weken, maar dat overleef ik nog wel.
Dat opkrabbelen lukt ook wel aardig. Alleen jammer dat door de bezuinigingen
mijn therapeute per 1 juni moet vertrekken. Waarschijnlijk stopt mijn behandeling dan...
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
echt?? ik dacht dat jullie elkaar kende van langer geleden
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef kaatje50 het volgende:
Muis, mijn oudste zoon gaat misschien ook in Amsterdam wonen.
zijn vriendin woont daar en hij is bezig overplaatsing naar Amsterdam of Utrecht te krijgen.
inderdaad. Nou zal die maatregel in mijn geval geen gevaar opleveren, maar bij sommige wel, ben ik bangquote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, de bezuinigingen op de (geestelijke) gezondheidszorg zijn niet leuk
Kunnen we daar een keer met zijn allen koffie drinkenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Drassss komt misschien ook in Amsterdam wonen
dan zijn jullie neef en nichtquote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zijn pa en mijn pa moeten duidelijk broers geweest zijn
Dat bedoel ik ook. Een beste groep mensen gaat hierdoor echt tussen wal en schip raken en krijgt niet de behandeling die ze nodig hebben. Ook niet door de eigen bijdrage.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
inderdaad. Nou zal die maatregel in mijn geval geen gevaar opleveren, maar bij sommige wel, ben ik bang
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Kunnen we daar een keer met zijn allen koffie drinken
Ho ho, grote misschienquote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Drassss komt misschien ook in Amsterdam wonen
Ik zei toch ook misschienquote:
het idee is er al. Dat maakt Muis al blijquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het idee is er al. Dat maakt Muis al blij![]()
och, ik had zo mijn romantische ideetjes over jullie samenquote:
Dan kom ik daar ook wonenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik wil namelijk naar de veluwe verhuizen, daar zit blijkbaar ook slaapstof in de lucht
Is niet verboden in NL hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
och, ik had zo mijn romantische ideetjes over jullie samen, maar dat kan/mag dan niet meer
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik wil namelijk naar de veluwe verhuizen, daar zit blijkbaar ook slaapstof in de lucht
quote:
neef en nicht, vrijt allichtquote:
rook jij weer???????????????????/quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
rook jij weer???????????????????/
rook ik met je mee, maar dan wel buiten.
Hier roken ze niet, dus Marco en ik roken alleen buiten.
Is niet gevraagd, maar vind dat zelf wel fatsoenlijker
welkom bij de rookclubquote:
Tot over een weekje of tweequote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
welkom bij de rookclub![]()
ga ik nu ook mijn laatste peukie roken, kom binnenkort weer langs.
(heb wel trager internet hier , dan thuis, pfff)
Voor straf:quote:
quote:An approaching storm system is bringing with it the threat of severe weather, including tornadoes and possible flooding, to Oklahoma.
zolang duurt de verbinding wel ja, maar wie weet kom ik eerder aan, haha.quote:
quote:
Ik geloof dat ik net zei dat kokkie saai was/is, maar ik bedoel juist dat hij dat níet isquote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ja, ik zag het, maar er zit echt slaapstof in de lucht op de veluwe. Kan mijn ogen bijna niet open houden, en dat komt niet doordat kokkie zo saai was/is hoor
Dan stel ik voor om elke vrijdagavond naar de Veluwe te hoppen, zodat je za/zo lekker bijslaapt voor de volgende werkweekquote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ja, ik zag het, maar er zit echt slaapstof in de lucht op de veluwe. Kan mijn ogen bijna niet open houden, en dat komt niet doordat kokkie zo saai was/is hoor
als ik geld had wist ik het wel. Weet niet hoe het binnen is, zal gedeeltelijk gerenoveerd moeten worden denk ik. is richting de bakkerquote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie is dit wat?
http://www.funda.nl/koop/(...)kemperbergerweg-253/
addictquote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
welkom bij de rookclub![]()
ga ik nu ook mijn laatste peukie roken, kom binnenkort weer langs.
(heb wel trager internet hier , dan thuis, pfff)
Dacht al dat we er langs gereden waren, richting bakker Bolquote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik geld had wist ik het wel. Weet niet hoe het binnen is, zal gedeeltelijk gerenoveerd moeten worden denk ik. is richting de bakker
truste Kaatjequote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zolang duurt de verbinding wel ja, maar wie weet kom ik eerder aan, haha.
slaapze allemaal
heb geen idee wat de staat is. opvallend dat er geen foto's van de binnenkant op staan. roept ?? op bij mijquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht al dat we er langs gereden waren, richting bakker Bol
Is het goedkoopste huis in de regio, denk niet dat ik het kan betalen als er ook nog gerenoveerd moet worden
Buitenkant ziet er wel goed uit op de foto's. Maar is toch niet haalbaar voor mijquote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen idee wat de staat is. opvallend dat er geen foto's van de binnenkant op staan. roept ?? op bij mij
is volgens mij dat huis naast waar ik zei "boeren bedrijf met land hierachter"quote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Buitenkant ziet er wel goed uit op de foto's. Maar is toch niet haalbaar voor mij
Eerst maar andere baan, en dit huisje opknappen
Het object dient afgewerkt en verbeterd te worden. Verkoper staat open voor serieuze biedingen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Buitenkant ziet er wel goed uit op de foto's. Maar is toch niet haalbaar voor mij
Eerst maar andere baan, en dit huisje opknappen
Hebben we dat dan kunnen zien? Is lastig te zien op google maps. Is de parallel weg. Lekker verwarrend trouwens de straatnamen daarquote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
is volgens mij dat huis naast waar ik zei "boeren bedrijf met land hierachter"
En recht voor overpad. Komt de buurman natuurlijk langs rijden om te gierenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Het object dient afgewerkt en verbeterd te worden. Verkoper staat open voor serieuze biedingen.
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben we dat dan kunnen zien? Is lastig te zien op google maps. Is de parallel weg. Lekker verwarrend trouwens de straatnamen daar
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben we dat dan kunnen zien? Is lastig te zien op google maps. Is de parallel weg. Lekker verwarrend trouwens de straatnamen daar
Lach maar, een dorp wat maar twee straatnamen kent, maar uit tig straten en parallelwegen bestaatquote:
ik ga ookquote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
maar peukje is op dus ik ga echt mijn bedje opzoeken
quote:
Pff ik ben in slaap gevallen achter men laptopquote:Op maandag 19 maart 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
En heb je nog meer beestjes gezien gisteravond
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pff ik ben in slaap gevallen achter men laptop
Maar ik ben nu mooi op tijd terug van een potje hockey dus straks even kijken of we nog wat moois gaan zienquote:Op maandag 19 maart 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Mijn twitter TL was geexplodeerd vanochtend. Helaas alleen maar dat ene videootje dat ik al gepost heb. Geen foto's of zo.
Ook een zware dag gehad kokje? Gelukt met die extra 30 pax?quote:
was vooral een vervelende avond. liep niet. daardoor laat gewordenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook een zware dag gehad kokje? Gelukt met die extra 30 pax?
Ik heb mijn werklaptop ook pas 50 minuten geleden afgesloten hoor
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
was vooral een vervelende avond. liep niet. daardoor laat geworden
de batterij was leegquote:Op maandag 19 maart 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik had hetzelfde hoor. 4 systemen kwamen niet meer op nadat de server verplaatst was. Drie keer raden waardoor het kwam
De server kwam probleemloos op hoor. De databases niet meerquote:Op maandag 19 maart 2012 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
de stekker zat niet in het stopkontakt
ff opschonenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De server kwam probleem los op hoor. De databases niet meer
quote:
als het niet aan jou ligt, is het toch goedquote:Op maandag 19 maart 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
goed geraden, en die waren niet bereikbaar
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
als het niet aan jou ligt, is het toch goed
dat wordt dus uitslapen morgenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar in plaats van 7 uur had ik de systemen pas om 10 uur gestart gekregen
![]()
Ben benieuwd of de collega's die daarvoor standby stonden morgen nog wat te horen krijgen over hun onbereikbaarheid. Ik denk het niet
Maar goede nieuws is dus dat ik vrijdag nog maar 1 uurtje hoef te werken. 2 als ik morgenochtend uitslaap
quote:
had ik geen last vanquote:Op maandag 19 maart 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Als het gaat lukken. Viel gisteravond als een blok in slaap en om 2 uur 's nachts zat ik rechtop in mijn bed en viel pas tegen 5en weer in slaap
Ik alleen maar dankzij de wekker. Ik wordt af en toe erg moe van dat idiote slapen van mijquote:Op maandag 19 maart 2012 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
had ik geen last van
ik weer op normale tijd wakker
nee, ik ben blij met mijn nachtrustquote:Op maandag 19 maart 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik alleen maar dankzij de wekker. Ik wordt af en toe erg moe van dat idiote slapen van mij
verkeerde pilletje genomenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:12 schreef Drassss het volgende:
Pfff hopelijk is er niet veel te zien Muis, want ik stuiter door men bed heen. Hyper als een gek
Teaserquote:Op maandag 19 maart 2012 23:12 schreef Drassss het volgende:
Pfff hopelijk is er niet veel te zien Muis, want ik stuiter door men bed heen. Hyper als een gek
Ach, gezamenlijk komen we dan op een normale nachtrust uitquote:Op maandag 19 maart 2012 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee, ik ben blij met mijn nachtrust
valdisperquote:Op maandag 19 maart 2012 23:19 schreef Drassss het volgende:
[..]Mja nu nog iets vinden wat me rustig maakt.
goeie nachtrust thee dan. Zit ook valeriaan inquote:
Theequote:Op maandag 19 maart 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
goeie nachtrust thee dan. Zit ook valeriaan in
Waar is de standaard koffie/thee beker?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
He kokje we hadden het gister toch over werkplekken.
Dit is de mijne, gezellig hè![]()
[ afbeelding ]
opgeruimdquote:Op maandag 19 maart 2012 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
He kokje we hadden het gister toch over werkplekken.
Dit is de mijne, gezellig hè![]()
[ afbeelding ]
Hè, mijn flesje evian is standaard op mijn bureauquote:Op maandag 19 maart 2012 23:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Waar is de standaard koffie/thee beker?
Tuurlijk opgeruimdquote:Op maandag 19 maart 2012 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
opgeruimd![]()
maar wat een smal bureau heb je
welke van de tweequote:Op maandag 19 maart 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè, mijn flesje evian is standaard op mijn bureau
[..]
Tuurlijk opgeruimd
Bureau is echt breder en dieper dan de tafel waar we gister aan zaten
Ach als je er maar op kan liggen toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè, mijn flesje evian is standaard op mijn bureau
[..]
Tuurlijk opgeruimd
Bureau is echt breder en dieper dan de tafel waar we gister aan zaten
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach als je er maar op kan liggen toch?
De eerstequote:Op maandag 19 maart 2012 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
welke van de twee![]()
lijkt op de foto erg ondiep
Daarvoor was de tweede beter geschiktquote:Op maandag 19 maart 2012 23:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach als je er maar op kan liggen toch?
die was voor meer dingen geschiktquote:Op maandag 19 maart 2012 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De eerste
[..]
Daarvoor was de tweede beter geschikt
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
die was voor meer dingen geschikt
ik zou niet durvenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:32 schreef Drassss het volgende:
[..]je vraagt om slechte opmerkingen van mij he Kokkie.
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
die was voor meer dingen geschikt
Die inktvlekken krijg je er niet meer uit hequote:Op maandag 19 maart 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gooide je daarom direct de kranten opzij
Tja die krengen verschuiven als de ziekte.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
je moet er ook op liggen, niet tegenaan
je moet ze ook eerst vastbindenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja die krengen verschuiven als de ziekte.
jij zegt hetquote:Op maandag 19 maart 2012 23:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat touw heb je al gebruikt als het goed is.
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:42 schreef Drassss het volgende:
Nou Muis gooi er eens een topic change in, want anders gaat het mis
Neu, waaromquote:Op maandag 19 maart 2012 23:42 schreef Drassss het volgende:
Nou Muis gooi er eens een topic change in, want anders gaat het mis
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
Ik had nog buikpijn van het lachen van afgelopen zaterdag, maar die wordt nu alleen maar erger![]()
Schande dat je op je buik moest gaan liggen zegquote:Op maandag 19 maart 2012 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
Ik had nog buikpijn van het lachen van afgelopen zaterdag, maar die wordt nu alleen maar erger![]()
Oei, lekker. Ik ookquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Schande dat je op je buik moest gaan liggen zeg
twitter:reedtimmerTVN twitterde op maandag 19-03-2012 om 23:43:53Possible tornado heading into Mason, TX right now according to radar. Will have visual of this storm very soon. reageer retweet
Kan vrijdagmiddag weerquote:
kan bles niet trekkenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach hoe meer zielen hoe meer vreugd?
Ik weet niet of het hetzelfde betekend als hier in het westen als we zeggen "kan bruine niet trekken"quote:
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hetzelfde betekend als hier in het westen als we zeggen "kan bruine niet trekken"
maar dan zegt kokkie namelijk dat ik hem afgelopen weekend teveel geld gekost heb
valt best meequote:Op maandag 19 maart 2012 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hetzelfde betekend als hier in het westen als we zeggen "kan bruine niet trekken"
maar dan zegt kokkie namelijk dat ik hem afgelopen weekend teveel geld gekost heb
dat mag ookquote:Op maandag 19 maart 2012 23:55 schreef Drassss het volgende:
Maar die hoeft toch alleen maar te zuigen?![]()
Of haal ik nu dingen door elkaar.
welke tunequote:
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:58 schreef superkokje het volgende:
gute nacht freund es wird zeit für mich zu gehen
komt vast wel een keer goedquote:Op maandag 19 maart 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je hebt nog en biertje kopje koffie tegoed van mij
Denk het ook welquote:
quote:
Gaan we vanavond chasenquote:
quote:
5% kans op tornado, wel een tornado watch afgegeven alleen is het regengebied een enorme lijn.. dus het zal weinig spannends opleveren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan kruip ik wel bij Reed in Dominator 1
Had ik van Ginger Zee al begrepen hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
5% kans op tornado, wel een tornado watch afgegeven alleen is het regengebied een enorme lijn.. dus het zal weinig spannends opleveren.
Fijn dat mijn eigen analyse hetzelfde is als die van Gingerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ik van Ginger Zee al begrepen hoor
Doe je mee met een bakje koffie?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Fijn dat mijn eigen analyse hetzelfde is als die van Ginger
Hij staat al voor me
Hij mag lekker sterkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ow, OK, ik ben even koffie zetten.
Yep, en Reed rijdt er 5 miles achterquote:
In de carwashquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, en Reed rijdt er 5 miles achter
Zoveel regen?quote:
Oh, even het plaatje op zoeken ja.... momentjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. SE Oklahoma staat oa blank
Je hebt daar ook wel wat heuvels en sowieso veel water dus dat wil welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, even het plaatje op zoeken ja.... momentje
Kan de foto niet meer vinden. En verder was mijn TL niet zo interessant vandaag. Enige filmpje van gister heeft Fruts al gepostquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hebt daar ook wel wat heuvels en sowieso veel water dus dat wil welWel een best mooi gebied vond ik het, maar doodseng als je midden in een zware onweersbui zit
Carwashquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan de foto niet meer vinden. En verder was mijn TL niet zo interessant vandaag. Enige filmpje van gister heeft Fruts al gepostReed een paar seconden geleden
[ afbeelding ]
NOAA heeft er alleen drie in Texas voor gisteren, geen in Oklahoma. En vandaag twee in Louisianaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Carwash
Ik hoorde van een bekende in Oklahoma dat daar wel een tornado was in het zuid-westen.. Meer niet.
Ja, dat had ik vanochtend ook al gezien dus vond het vreemd.. Maarja hij is nog meer een freak en gaat er zelfs op uit als ze in de buurt zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
NOAA heeft er alleen drie in Texas voor gisteren, geen in Oklahoma. En vandaag twee in Louisiana
Kan natuurlijk als er niemand rapporteert, dan wordt ie ook niet geregistreerdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vanochtend ook al gezien dus vond het vreemd.. Maarja hij is nog meer een freak en gaat er zelfs op uit als ze in de buurt zijn
Blijft toch raar, achja blijven Amerikanenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan natuurlijk als er niemand rapporteert, dan wordt ie ook niet geregistreerd
Tja, zonder pics zeg ik er was geen tornado in Oklahomaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blijft toch raar, achja blijven Amerikanen
Hmm, denk dat die reports zijn bij Greer, OK.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, zonder pics zeg ik er was geen tornado in Oklahoma
Waar heb je die gevonden?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm, denk dat die reports zijn bij Greer, OK.
quote:
Dat is twee dagen terug, daar had ik niet gekeken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
http://www.spc.noaa.gov/climo/reports/120318_rpts.html
Tuurlijk mag hetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]mag het een keer
![]()
het seizoen is nog niet eens echt begonnen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuurlijk mag hetHeel graag zelfs
Gewoon lekker dagje gewerkt vandaag?
Ja, vallen net tussen 0.00. Beetje lastigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is twee dagen terug, daar had ik niet gekeken.
quote:
quote:
dat was al klaar. Vandaag 8 voortellen gemaakt voor businessclub dagenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus alles is nu rond voor de jubileumweek?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat was al klaar. Vandaag 8 voortellen gemaakt voor businessclub dagen
Ik heb vandaag 2e systeem opgeleverd. Dus lig weer keurig op planningquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2e systeem opgeleverd. Dus lig weer keurig op planning
En als ik morgen ook 1,5 uurtjes langer werk (moet donderdagmiddag eerder weg), heb ik vrijdag lekker vrijquote:
zijn je collega's al bij danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als ik morgen ook 1,5 uurtjes langer werk (moet donderdagmiddag eerder weg), heb ik vrijdag lekker vrij(en lig dan weer een dag achter op planning)
quote:
waar komt dat initiatief opeens vandaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb er eentje nog vandaag geholpen en de ander heeft op eigen kracht ook zijn systemen opgeleverd. Dus vandaag officieel 5 systemen ter test opgeleverd
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
waar komt dat initiatief opeens vandaanWil je een goede beurt maken bij baasje
dat weten zij toch nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heeft niets met dat baasje te maken. Voelde mij toch een beetje schuldig dat ik van het weekend op pad geweest ben, terwijl ik de sms-jes en mailtjes waarin ze om mijn hulp vroegen wel gelezen had.
Echt wel, die zijn, net als jouw collega's van jou, gewend dat ik toch even reageerquote:
je hebt niet gereageerd, dus heb je het niet gelezen. Anders had je wel gereageerd zoals altijdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt wel, die zijn, net als jouw collega's van jou, gewend dat ik toch even reageer
OK, daar heb je inderdaad een punt. Ze zijn wél van mij gewend dat ik altijd mijn werkfoon bij mij heb, en die had ik niet bij me. En als de nood echt heel erg hoog geweest was had een van de collega's mij ook via twitter/google+/mail etc kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
je hebt niet gereageerd, dus heb je het niet gelezen. Anders had je wel gereageerd zoals altijd
leuk. staat er ook nog iet s interessants inquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb trouwens een super leuk kookboek gekregen, moest aan je oom denken. De Salamat Makan van de Koninklijke Marine uit de jaren '70, met recepten uit de Scheepsbel
Voor jou waarschijnlijk niet, maar dit is de eerste keer dat ik zo'n grote verzameling behoorlijk authentieke Indonesische recepten bij elkaar ziequote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
leuk. staat er ook nog iet s interessants in
ben ookniet zo thuis in de indische keukenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor jou waarschijnlijk niet, maar dit is de eerste keer dat ik zo'n grote verzameling behoorlijk authentieke Indonesische recepten bij elkaar zie
Niks conimex of kante klare boemboes.
Hoe heet dat kookboek wat je op de zaak hebt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben ookniet zo thuis in de indische keukenHeb op de zaak wel een leuk kookboek staan
heb geen idee. kijk er weinig in. is wel een oudjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe heet dat kookboek wat je op de zaak hebt?
Door Salamat Makan heb ik echt zin gekregen om een complete rijsttafel te maken
Dit is een veel nieuwere versie van de versie die ik nu hebquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen idee. kijk er weinig in. is wel een oudje
lekkere simpele omschrijving en veel gerechtenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is een veel nieuwere versie van de versie die ik nu heb
Ja, daarom. De mijne heeft echt alleen Indonesische recepten, deze versie ook Chinese en Surinaamse.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekkere simpele omschrijving en veel gerechten
dat heb ik ook. Ben tenslotte Nederlander en geen Indoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, daarom. De mijne heeft echt alleen Indonesische recepten, deze versie ook Chinese en Surinaamse.
Ik vind dit soort recepten veel prettiger werken dan die 'uitgeschreven' recepten. Als ik op mijn gevoel werk wordt het veel lekkerder dan als ik braaf zoveel gram van dit etc. neem.
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik ook. Ben tenslotte Nederlander en geen Indo
op gevoel koken. de smaak van een indo is totaal ander dan die van een nederlander . Vind het van echte indo's vaak flauw.quote:
Oh, maar volgens mij doen de indo's dat ook hoor. Behalve als er Nederlanders komen eten, dan doen voegen ze geen sambal tijdens het bereiden toe, maar pas (individueel) achteraf.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
op gevoel koken. de smaak van een indo is totaal ander dan die van een nederlander . Vind het van echte indo's vaak flauw.
spicy is wat anders dan flauw. Weet echt wel wat indisch is, ex is Moluksquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar volgens mij doen de indo's dat ook hoor. Behalve als er Nederlanders komen eten, dan doen voegen ze geen sambal tijdens het bereiden toe, maar pas (individueel) achteraf.
Ik heb eigenlijk pas in Azië spicy leren eten
Flauw is te weinig zout?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
spicy is wat anders dan flauw. Weet echt wel wat indisch is, ex is Moluks
quote:
Oh, ja, ik weet dat zout een smaakversterker is. En ik snap nu ook wat je bedoeld. Maar indisch eten als bij bijv. Tempo Doeloe in Amsterdam is ook heel anders dan gewoon een rijsttafel van het Chin/Ind. afhaal-restaurant.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
Zout haalt andere smaken naar boven. daardoor kan een gerecht krachtiger gaan smaken (voller) uiteraard wel in de juiste verhoudingen. Kook zelf indisch met Nederlandse touch. De indo's die dat geproefd hebben hadden geen klagen. kwam redelijk in de buurt van het orgineel
dat zal best wel jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja, ik weet dat zout een smaakversterker is. En ik snap nu ook wat je bedoeld. Maar indisch eten als bij bijv. Tempo Doeloe in Amsterdam is ook heel anders dan gewoon een rijsttafel van het Chin/Ind. afhaal-restaurant.
Dan wil ik best wel eens komen eten als je indisch kookt
Gaat toch nog een keertje gebeuren denk ik, dat ik met Ceetje bij je kom etenquote:
dat is aan jullie. staat geen indisch op de kaartquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat toch nog een keertje gebeuren denk ik, dat ik met Ceetje bij je kom eten(en natuurlijk netjes betalen hoor
)
Bummer, en een doggybag na afloop van een evenement met indisch thema heb je vast voor mij nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is aan jullie. staat geen indisch op de kaart![]()
nopequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bummer, en een doggybag na afloop van een evenement met indisch thema heb je vast voor mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |