quote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is iets mis met deze wereld, zelfs een ICT nerd waar ik vroeger mee rondhing en nooit en dan ook nooit wat zei heeft nu een vriendin. Hij praat niet, hij loopt eigenlijk alleen maar achter je aan en heeft een ontploft kapsel.
Toen wou ik het eigenlijk opgeven.
Het punt was dan ook niet dat je ergens goed in moet zijn, maar dat je je goed moet voelen over jezelf en je eigen kunnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
Trouwens even het ultieme bewijs dat je niet overal goed in hoeft te zijn om een vriendin te hebben.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie?quote:
Precies.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het punt was dan ook niet dat je ergens goed in moet zijn, maar dat je je goed moet voelen over jezelf en je eigen kunnen.
Ik kan het uitleggen..quote:Op zondag 18 maart 2012 19:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wie?
" hey buurman, ik hier"
Het is een gavequote:
Hoi buuf wat doe jij hier?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wie?
" hey buurman, ik hier"
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:17 schreef Chamastya het volgende:
Ik ben een meisje
Het meisje in de relatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
je bent gewoon een vuige lapophuntertquote:Op zondag 18 maart 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een gaveik heb iets waar ik goed in ben.
Nee het is gewoon toevalquote:Op zondag 18 maart 2012 19:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
je bent gewoon een vuige lapophuntert
Atheist Alliance?quote:
Hallo Kaneelquote:Op zondag 18 maart 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo ik ben Kaneelstokje en ik heb een probleem.
Wat is je probleem?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo Kaneelstokje, wil je praten over je probleem?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
toeval bestaat niet.. dan is het het lot misschienquote:
ik twijfel nogquote:
*applaus*quote:Op zondag 18 maart 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
ieh vreselijkquote:
je zult er maar in de buurt wonenquote:
Dat is mijn gebrek nogal eens, helaas.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het punt was dan ook niet dat je ergens goed in moet zijn, maar dat je je goed moet voelen over jezelf en je eigen kunnen.
Lotgenoten in het topic. Welkom bij dit nieuwe topic. Vandaag gaan we het hebben over?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
toeval bestaat niet.. dan is het het lot misschien
[..]
ik twijfel nog
[..]
*applaus*
grillworst blijkbaarquote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lotgenoten in het topic. Welkom bij dit nieuwe topic. Vandaag gaan we het hebben over?
Overrrrr...quote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lotgenoten in het topic. Welkom bij dit nieuwe topic. Vandaag gaan we het hebben over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Overrrrr...Acces denied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Overrrrr...Acces denied verdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hoe heb je je worst het liefst?quote:
JA DIE VAN JOU ZIJN GROTER JAquote:
Lekkerquote:
Moiquote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef palawan het volgende:
Hoi.
Ik ben zelfverzekerd, welke knappe vrouw mag ik nu neuken?
Zelfverklaard zelfverzekerd, broquote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef palawan het volgende:
Hoi.
Ik ben zelfverzekerd, welke knappe vrouw mag ik nu neuken?
idd, DG is goed bezig...komt maanvis ook nog voorbij. Waarom haat god me? -_-quote:Op zondag 18 maart 2012 19:25 schreef debeterebob het volgende:
Hmmm feedback is ook weer een popcorntopic
Je hapt zo lekker.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
idd, DG is goed bezig...komt maanvis ook nog voorbij. Waarom haat god me? -_-
Niks specifieks, heb niet zoveel te klagen nu.quote:
Je gaat er verder ook niet op in of zoquote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt wel mee.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
link?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas, Je bent erg ver gekomen. Maar omdat er zeer veel gegadigden zijn ben je niet door de uiterst strenge selectie gekomenquote:
Nou dan ga ik mezelf maar snijden in me polsen en dat is allemaal jou schuldquote:Op zondag 18 maart 2012 19:29 schreef palawan het volgende:
[..]
Helaas, Je bent erg ver gekomen. Maar omdat er zeer veel gegadigden zijn ben je niet door de uiterst strenge selectie gekomen
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is dat een gereconstrueerd veenlijk?
Open een fotoboek en zet er een paar tietenpics in. Binnen geen tijd heb je een relatie.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:30 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nou dan ga ik mezelf maar snijden in me polsen en dat is allemaal jou schuld
Al geprobeerd maar weinig volk hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 19:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Open een fotoboek en zet er een paar tietenpics in. Binnen geen tijd heb je een relatie.
nee,... zijn vat redenen voorquote:Op zondag 18 maart 2012 19:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Is er hier al weer wat ervaring opgedaan met versieren?
Nou niet zo doen he, er kan kan er maar één de winnaar zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 19:30 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nou dan ga ik mezelf maar snijden in me polsen en dat is allemaal jou schuld
Ja en jij?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Is er hier al weer wat ervaring opgedaan met versieren?
Vragen of ze tijd heeft voor een broodje later?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb een vriend die een meisje wil versieren bij een broodjeszaak. Hij komt er eigenlijk alleen samen met collega's en het is daar klein en druk. Nu heeft hij wel geprobeerd een praatje te maken, maar het is dusdanig druk dat er geen hele gesprekken ontstaan.
tips?
Stuur dan dm's naar de users hier met pics en links naar facebook, hyves en MSN. Ultieme is natuurlijk ongevraagd naaktpics sturen, maar dan ben je ook wel een echte pro. Succes gegarandeert, mits niet helemaal afzichtelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:32 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Al geprobeerd maar weinig volk hoor
En hoe is jou dat gelukt?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik mag niet meer versieren van mijn vriendin
Haar na werktijd in een donker steegje opwachtenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb een vriend die een meisje wil versieren bij een broodjeszaak. Hij komt er eigenlijk alleen samen met collega's en het is daar klein en druk. Nu heeft hij wel geprobeerd een praatje te maken, maar het is dusdanig druk dat er geen hele gesprekken ontstaan.
tips?
Vervelende is dat hij liever niet heeft dat zijn collega's er bij staan en dat wordt ongetwijfeld gehoord.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vragen of ze tijd heeft voor een broodje later?
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stuur dan dm's naar de users hier met pics en links naar facebook, hyves en MSN. Ultieme is natuurlijk ongevraagd naaktpics sturen, maar dan ben je ook wel een echte pro. Succes gegarandeert, mits niet helemaal afzichtelijk.
Geen dank.
En dan keihard "BOE" roepen, kan je lachen manquote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Haar na werktijd in een donker steegje opwachten
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Haar na werktijd in een donker steegje opwachten
* Chamastya Zwijgt.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon trek?
Dan moet je ook niet zo zeuren.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon trek?
Of daar moet hij schijt aan hebben of hij moet een keer eerder weg gaan en dan vragenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Vervelende is dat hij liever niet heeft dat zijn collega's er bij staan en dat wordt ongetwijfeld gehoord.
Heb je er wel eens over gedacht dat het misschien gewoon aan jezelf ligt?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon gezellig met veel mensen ouwehoeren en dan kom je iemand tegen met wie het echt klikt. Dan vraag je haar uit en bevalt de date. Dan heb je een periode dat je ff tussen van alles inzit, maar besluit je toch het maar weer een kans te geven ( omdat je haar niet kan missen).quote:
Nee, Weet je juist jij!! DG het ligt aan jou!quote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over gedacht dat het misschien gewoon aan jezelf ligt?
Picardmike is mijn grote voorbeeldquote:Op zondag 18 maart 2012 19:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zal hem de tip geven, vriend van Picardmike?
Het was ironisch bedoeld. Ik loop hier niet te happen, ik had gewoon geen zin dat mur een ban kreeg alleen maar vanwege DGquote:
Goed bezigquote:Op zondag 18 maart 2012 19:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Gewoon gezellig met veel mensen ouwehoeren en dan kom je iemand tegen met wie het echt klikt. Dan vraag je haar uit en bevalt de date. Dan heb je een periode dat je ff tussen van alles inzit, maar besluit je toch het maar weer een kans te geven ( omdat je haar niet kan missen).
En tadaa. Vriending.
Ben je nu een internet white knightquote:Op zondag 18 maart 2012 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was ironisch bedoeld. Ik loop hier niet te happen, ik had gewoon geen zin dat mur een ban kreeg alleen maar vanwege DG
Ja die van mij ookquote:Op zondag 18 maart 2012 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
DG's reacties zijn al weggehaald, had een TR gedaan
Ja rakel het nog een keer op, het gaat al lang ergens anders overquote:Op zondag 18 maart 2012 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
DG's reacties zijn al weggehaald, had een TR gedaan
Ik zat er niet op te wachten, misschien was dat de sleutel. Ik was vooral bezig met gezelligheid en die shit op afstand te houden.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Hopelijk lukt mij dat ook een keer
Niet bij iedereen Joysaquote:Op zondag 18 maart 2012 19:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja rakel het nog een keer op, het gaat al lang ergens anders over
Dat moet je de rest van je leven doen, ik ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens ik heb idee dat ik eerst meer aan mezelf moet werken voor ik ooit een vriendin kan/zou moeten willen krijgen.
Een internet white knight?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je nu een internet white knight
Wat zou je aan jezelf kunnen/zouden/moeten willen veranderen?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens ik heb idee dat ik eerst meer aan mezelf moet werken voor ik ooit een vriendin kan/zou moeten willen krijgen.
qftquote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef debeterebob het volgende:
Dat is waar het komt vanzelf als je het niet verwachtquote:Op zondag 18 maart 2012 19:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zat er niet op te wachten, misschien was dat de sleutel. Ik was vooral bezig met gezelligheid en die shit op afstand te houden.
Feit blijft dat DG gewoon een kwaadaardige tumor op dit topic is.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is ook de enige die zo moeilijk doet. Ik lees gewoon over DG heen en soms heeft ie wel eens een goed punt, daar wil ik hem dan ook wel gelijk in geven ;Pquote:Op zondag 18 maart 2012 19:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Je hebt helemaal gelijk, hij loopt alleen maar te trollen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Feit blijft dat DG gewoon een kwaadaardige tumor op dit topic is.
Enkel hier om te bashen en naar te doen. Ik heb hem nog nooit een post zien maken waar ook maar iemand wat mee kon. Jij wel?
mjoahquote:
Er zijn dus toch mensen die op mannelijke Aziaten vallen!?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:41 schreef Chamastya het volgende:
Ik vind een aziaatje wel leuk eigenlijk alleen woont die gast weer in de randstad![]()
Het is ook altijd wat.
Maar ik wat meer specifiek, snap je.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat moet je de rest van je leven doen, ik ook.
Zelfverzekerder worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat zou je aan jezelf kunnen/zouden/moeten willen veranderen?
hihiquote:
Toch wees eerlijk wat ben ik dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Feit blijft dat DG gewoon een kwaadaardige tumor op dit topic is.
Enkel hier om te bashen en naar te doen. Ik heb hem nog nooit een post zien maken waar ook maar iemand wat mee kon. Jij wel?
Uh ja, join teh clubquote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef debeterebob het volgende:
Dus eerst ben ik een white night en nu ben ik de enige die zo moeilijk doet. Jaja, tis goed met je -_-quote:Op zondag 18 maart 2012 19:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is ook de enige die zo moeilijk doet. Ik lees gewoon over DG heen en soms heeft ie wel eens een goed punt, daar wil ik hem dan ook wel gelijk in geven ;P
Nahhhh, doe gewoon wat inspiratie op http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=138384803quote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef debeterebob het volgende:
Ja deze wel!quote:Op zondag 18 maart 2012 19:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Er zijn dus toch mensen die op mannelijke Aziaten vallen!?
Deed ik ook niet meer, zelfs al vraagt DG er nog steeds om. Kijk zelf maar in het feedback topic. Heb je trouwens zijn gewiste posts ook nog gelezen? Na mijn TR zelf geen reactie meer gegeven dus ik snap niet waar je het over hebtquote:Op zondag 18 maart 2012 19:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, hij loopt alleen maar te trollen.
Ik bedoelde alleen te zeggen dat koffie 'm nu weer aandacht geeft terwijl we dat beter niet kunnen doen
Maar jij kan toch zo een vrouwtje versieren met je looks?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mjoah
en ik moet somehow mijn "ik hoef heul geen vriendin meer" attitude terug zien te krijgen, want dan overkomt t me namelijk meestal
Dank voor de link. Even lezen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nahhhh, doe gewoon wat inspiratie op http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=138384803
Voor mij zal het beste werken als ik gewoon regelmatig iemand zie op vriendschappelijke basis en daarna wellicht meer.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mjoah
en ik moet somehow mijn "ik hoef heul geen vriendin meer" attitude terug zien te krijgen, want dan overkomt t me namelijk meestal
For the love of god not this shit againquote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nahhhh, doe gewoon wat inspiratie op http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=138384803
Ik geef je gelijk. Ik vind DG ook vervelend.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deed ik ook niet meer, zelfs al vraagt DG er nog steeds om. Kijk zelf maar in het feedback topic. Heb je trouwens zijn gewiste posts ook nog gelezen? Na mijn TR zelf geen reactie meer gegeven dus ik snap niet waar je het over hebt
Een white knight, omdat je wil voorkomen dat Mur een ban krijgt. En nu de enige die nog zeurt over DG. Duidelijk?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus eerst ben ik een white night en nu ben ik de enige die zo moeilijk doet. Jaja, tis goed met je -_-
Ik was allang alweer gestopt, waarom ga jij nu steeds weer door?
hmmquote:Op zondag 18 maart 2012 19:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Maar jij kan toch zo een vrouwtje versieren met je looks?
Zegt degene die niks heel weinig over zichzelf verteldquote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt hoogte van die persoon. Maar goed, dat verwacht ik hier ook niet.
mja da's evt ook een optie.. als ik op vriendschappelijk basis start met een meisje, kom ik er daarna vaak niet uit, maar dat ligt meer aan mij dan aan haarquote:Op zondag 18 maart 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij zal het beste werken als ik gewoon regelmatig iemand zie op vriendschappelijke basis en daarna wellicht meer.
[..]
For the love of god not this shit again
Alleen zeur ik helemaal niet om DG?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een white knight, omdat je wil voorkomen dat Mur een ban krijgt. En nu de enige die nog zeurt over DG. Duidelijk?
Dat zul je met ''ons'' ook niet krijgenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt hoogte van die persoon. Maar goed, dat verwacht ik hier ook niet.
Meer bereikt dan mij. Zo slecht is dit toch helemaal niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm
nja uiteindelijk is dat dan ook meestal OF de friendzone en/of friends with benefits, of 1 night stand, of ik word bang, dus dan heb ik nog niks.. aan dat puntje moet ik dus ook gaan werken, dat laatste
NINJA-EDITquote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zegt degene die niks heel weinig over zichzelf verteld
Elke zelfrespecterende SC heeft een topic homo nodiquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
op zich niet, maar ik mis een relatie wel heel ergquote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meer bereikt dan mij. Zo slecht is dit toch helemaal niet?
Kwam ik daar maar bij meisjes want zelfs dat lukt vaak al niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja da's evt ook een optie.. als ik op vriendschappelijk basis start met een meisje, kom ik er daarna vaak niet uit, maar dat ligt meer aan mij dan aan haar
Het ligt allemaal aan de buitenwereld heh? magnetronkoffie ik heb niets tegen je maar je moet eens wat minder stalkerig gaan doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen zeur ik helemaal niet om DG?
Ah fuck it, waarom reageer ik hier überhaubt nog op
Eensch, zo'n echte relnicht.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elke zelfrespecterende SC heeft een topic homo nodi
[..]grapje toch?
Bang voor.. ? Afwijzing ? Bindingsangst ?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm
nja uiteindelijk is dat dan ook meestal OF de friendzone en/of friends with benefits, of 1 night stand, of ik word bang, dus dan heb ik nog niks.. aan dat puntje moet ik dus ook gaan werken, dat laatste
Ik snap jullie nou nietquote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]grapje toch?
Beetje van beide, Mur. Ook een tikkeltje zelfspot inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]grapje toch?
bang om te binden ja en om daarna te worden afgewezen.. vertrouwen is een beetje weg, maar ik vind t wel weer.. hopelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 19:48 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Bang voor.. ? Afwijzing ? Bindingsangst ?
De laatste tijd negeerde ik hem ook meer, had er eerlijk gezegd niet zo'n zin meer in om op hem te reageren. Maar soms ga ik toch wat zeggen als ik vind dat ik wat te zeggen heb, das gewoon in mijn aard. Jammer voor diegenen die dat niet kunnen waarderen, maar ach.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Ik vind DG ook vervelend.
Maar als je het nou eens iets meer probeert te negeren komt het niet om de zoveel topics terug.
grapje toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]Dat had ik zo kunnen schrijven ja
Je kent me al goed
Lief dagboek.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De laatste tijd negeerde ik hem ook meer, had er eerlijk gezegd niet zo'n zin meer in om op hem te reageren. Maar soms ga ik toch wat zeggen als ik vind dat ik wat te zeggen heb, das gewoon in mijn aard. Jammer voor diegenen die dat niet kunnen waarderen, maar ach.
Hij is onze topictroll, serieusquote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom kom je hier eigenlijk?
Even serieus? Wat doe je hier?
Ik ben vooral bang om te worden afgewezen. Bingdingsangst heb ik nog geen ervaring meequote:Op zondag 18 maart 2012 19:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bang om te binden ja en om daarna te worden afgewezen.. vertrouwen is een beetje weg, maar ik vind t wel weer.. hopelijk
Ik ook niet. Sterker nog, ik begrijp niet wat het is. Kan me er geen voorstelling van maken, ook na er stukjes over gelezen te hebbenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang om te worden afgewezen. Bingdingsangst heb ik nog geen ervaring mee
dat is ook eng.. en pijnlijkquote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang om te worden afgewezen. Bingdingsangst heb ik nog geen ervaring mee
Zou je het geloven als ik zeg dat DG mijn kloon is?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is onze topictroll, serieus
Dat dacht ik al ja. Misschien gaat dat wat beter als je het verleden wat meer laat voor wat het iswas. Maar dat is vaker makkelijker getypt dan gedaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bang om te binden ja en om daarna te worden afgewezen.. vertrouwen is een beetje weg, maar ik vind t wel weer.. hopelijk
De wat manier?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
misschien moet ik de Yes Man manier eens toepassen.. zal het werken?
Ik voel je pijn zuster, ik voel je pijnquote:Op zondag 18 maart 2012 19:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat jullie overeen komen is dat jullie nauwelijks iets over jullie zelf vertellenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou je het geloven als ik zeg dat DG mijn kloon is?
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom kom je hier eigenlijk?
Even serieus? Wat doe je hier?
uhhuh, dat probeer ik.. en t gaat re-de-lijk goed, maar ik ben er nog niet iigquote:Op zondag 18 maart 2012 19:54 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja. Misschien gaat dat wat beter als je het verleden wat meer laat voor wat het iswas. Maar dat is vaker makkelijker getypt dan gedaan.
afgewezen worden kan ik mee dealen.. maar niet in een relatie die al 2 jaar duurde en waar ik echt vertrouwen in hadquote:Op zondag 18 maart 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Afgewezen worden is naar, maar het zal bijna iedereen wel eens gebeuren. Helaas.
Yes Man.. film.. risico's durven nemen, buiten je comfortzone bladieblaquote:
Ja hoor, en ookgek ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou je het geloven als ik zeg dat DG mijn kloon is?
De enige echtequote:Op zondag 18 maart 2012 19:56 schreef Chamastya het volgende:
Ik ben gewoon de homotroll van dit topic denk ik :$
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik voel je pijn zuster, ik voel je pijn
Dit is echt mijn plek om lekker idioot te doen, terwijl ik in het echte leven dus dood serieus benquote:
Als je nou op mannen viel had ik je ten huwelijk gevraagd, maarjaquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja hoor, en ookgek ook.
jullie lopen voor mij altijd over in elkaar. Ook al kan ookgek nog grappig zijn, en jij.. soort van normaal doen.
Gelukkig ben jij normaal niet waar murdera?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja hoor, en ookgek ook.
jullie lopen voor mij altijd over in elkaar. Ook al kan ookgek nog grappig zijn, en jij.. soort van normaal doen.
Zo raar is die vraag niet. Zeg, was jij niet diegene die deze hele topicreeks van een slotje wou voorzien?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rare vragen stel je murdera.
het kan allemaal, hier op da fokzquote:Op zondag 18 maart 2012 19:57 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dit is echt mijn plek om lekker idioot te doen, terwijl ik in het echte leven dus dood serieus ben
lololol nou, hoe dan ook vind ik het vleiendquote:Op zondag 18 maart 2012 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je nou op mannen viel had ik je ten huwelijk gevraagd, maarja
Ik geloof dat nietquote:Op zondag 18 maart 2012 19:57 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dit is echt mijn plek om lekker idioot te doen, terwijl ik in het echte leven dus dood serieus ben
Sukkol.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Anyamu is de homotroll toch, of mis ik iets?
Hij is hier al een tijdje niet meer geweest, hij is nu onze nieuwe topichomoquote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij normaal niet waar murdera?
Ja dat is kut. Maar ook hierin ben je echt niet de enige. Je komt dalijk vanzelf wel weer iemand tegen die je durft te vertrouwen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
afgewezen worden kan ik mee dealen.. maar niet in een relatie die al 2 jaar duurde en waar ik echt vertrouwen in had
Ik denk dat ik het wel begrijp wat het is maar nog nooit ervaren omdat ervaren heb. Er is nog bijna nooit iemand dichtbij mij gekomen. Mij ex iig niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sterker nog, ik begrijp niet wat het is. Kan me er geen voorstelling van maken, ook na er stukjes over gelezen te hebben
Vanmiddag op paiq dus leuk gesprek. Aantal vragen over relatie en seks ik dus enorm bang dat mijn antwoorden haar zal doen afknappen vanwege mijn gebrek aan ervaring.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is ook eng.. en pijnlijk
ik denk dat die bindingsangst al een soort van verlatingsangst is ook.. want als ik me niet bind, kan ik ook niet verlaten worden.. kwestie van hier doorheen zien te breken als er weer eens wat op m'n pad komt..
Homo!quote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jawel zelfs mijn vocabulaire heb ik aangepastquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:00 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Homo!
[..]
Jawel zelfs mijn vocabulaire heb ik aangepastvoor jullie FOKKERtjes
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
lololol nou, hoe dan ook vind ik het vleiend![]()
Ik liet mijn toenmalige vriendinnen altijd heel dichtbij komen. Heb er ook zichtbaar van genoten toen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel begrijp wat het is maar nog nooit ervaren omdat ervaren heb. Er is nog bijna nooit iemand dichtbij mij gekomen. Mij ex iig niet.
Yes!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je praat normaal heel braaf perfect abn?
paiqquote:Op zondag 18 maart 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel begrijp wat het is maar nog nooit ervaren omdat ervaren heb. Er is nog bijna nooit iemand dichtbij mij gekomen. Mij ex iig niet.
[..]
Vanmiddag op paiq dus leuk gesprek. Aantal vragen over relatie en seks ik dus enorm bang dat mijn antwoorden haar zal doen afknappen vanwege mijn gebrek aan ervaring.
Bedoel je om uit de anoniemiteit te treden? Vond ik ook eng en ja, ikkrijg ook wel eens de wind van voren. Maar gewoon niet bang voor zijn man, anders kan je jezelf net zo goed opsluiten of zoquote:Op zondag 18 maart 2012 20:00 schreef debeterebob het volgende:
Maar weet je, om ook maar eens even wat te vertellen. Ik trek me veel te veel aan van wat anderen (over mij) zeggen. En ik kan er niet zo heel goed mee omgaan.
puh puh puh pokerfacequote:Op zondag 18 maart 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoorde trouwens dat een maisje wat ik erg leuk vond weer terug is op werk.
Van binnen was ik helemaal, maar van buiten was ik
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:02 schreef Chamastya het volgende:
En ik heb de msn van die Aziaat hij heeft me toegevoegd![]()
WOWIE!
Ja, vond het heel goed van mezelf. Nu eens kijken of ze nog steeds een vriend heeft.quote:
Wacht op mij nichtje van me.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar nu ga ik even koffie drinken en douchen, tot laterrrrrrr![]()
![]()
Oh ik ook niet. Als iemand dichtbij komt en het voelt goed is dat gewoon fantastisch. Ik hoop ook dat dit zo is bij die meid waarmee ik die date had 2 weken terug.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik liet mijn toenmalige vriendinnen altijd heel dichtbij komen. Heb er ook zichtbaar van genoten toen.
Ik ben niet van plan door ervaringen in het verleden de ervaringen in de toekomst te laten verknallen
Leuk vraag als je krijgt waarom je maar een vriendin hebt gehad als je 29 bent. Wat moet ik zeggen dan? Als ik de waarheid vertel rent iedereen weg.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
paiq![]()
mja ik denk dat je er niet zo bang voor moet zijn, maar goed da's idd makkelijker getypt dan gedaan
Ik blijf voorlopig wel anoniem hoor. Weet je wat het is, soms is het ook wel heel erg terecht dat ik geblamed wordt, maar soms ook niet en met beide kan ik lastig omgaan. Gekke is dat ik sommige dingen wel durf en andere basale dingen ineens weer niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedoel je om uit de anoniemiteit te treden? Vond ik ook eng en ja, ikkrijg ook wel eens de wind van voren. Maar gewoon niet bang voor zijn man, anders kan je jezelf net zo goed opsluiten of zo
Is op je 21e ook al zo. Ik zou dan wel eerlijk zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik ook niet. Als iemand dichtbij komt en het voelt goed is dat gewoon fantastisch. Ik hoop ook dat dit zo is bij die meid waarmee ik die date had 2 weken terug.
[..]
Leuk vraag als je krijgt waarom je maar een vriendin hebt gehad als je 29 bent. Wat moet ik zeggen dan? Als ik de waarheid vertel rent iedereen weg.
Hoe kom je überhaupt op een dergelijk onderwerp?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk vraag als je krijgt waarom je maar een vriendin hebt gehad als je 29 bent. Wat moet ik zeggen dan? Als ik de waarheid vertel rent iedereen weg.
En waar zou je bang voor moeten zijn? Ben je bang dat na een verkeerde uitlating er een angry mob met fokkers bewapend met hooivorken voor je deur komt te staan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig wel anoniem hoor. Weet je wat het is, soms is het ook wel heel erg terecht dat ik geblamed wordt, maar soms ook niet en met beide kan ik lastig omgaan. Gekke is dat ik sommige dingen wel durf en andere basale dingen ineens weer niet.
Dan is het nog niet zo raar. Dat kan nog wel. Als je echt nul ervaring hebt dus ook geen dates, zoenen dan wel en dat is ook bij zo eigenlijkquote:Op zondag 18 maart 2012 20:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is op je 21e ook al zo. Ik zou dan wel eerlijk zijn.
Vaak straalt men het al uit wanneer men bang is om wat voor reden dan ook, waardoor je juist de andere persoon in je twijfels/angst meesleurt. Dat is je valkuil. Je kunt je gebrek aan ervaring ook als iets positiefs zien, je staat 'open voor nieuwe dingen' , nieuwe uitdagingen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
Vanmiddag op paiq dus leuk gesprek. Aantal vragen over relatie en seks ik dus enorm bang dat mijn antwoorden haar zal doen afknappen vanwege mijn gebrek aan ervaring.
Het zou je nog verassen hoe vaak mensen daar naar vragen en hoe pijnlijk dat dan aanvoelt.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe kom je überhaupt op een dergelijk onderwerp?
gewoon zeggen dat je nog niet zo veel ervaring hebt en laat de exacte aantallen in het middenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is het geval ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is het nog niet zo raar. Dat kan nog wel. Als je echt nul ervaring hebt dus ook geen dates, zoenen dan wel en dat is ook bij zo eigenlijk
FOK! knokploegquote:Op zondag 18 maart 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En waar zou je bang voor moeten zijn? Ben je bang dat na een verkeerde uitlating er een angry mob met fokkers bewapend met hooivorken voor je deur komt te staan?
Jou mankeert tenminste nog daadwerkelijk ietsquote:Op zondag 18 maart 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe kom je überhaupt op een dergelijk onderwerp?
Oh zo denk ik er ook wel over. Ik weet ook dat dit een valkuil van mij is. Maar je kan moeilijk verbloemen dat je maar een relatie hebt gehad. Of je moet gaan liegenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Vaak straalt men het al uit wanneer men bang is om wat voor reden dan ook, waardoor je juist de andere persoon in je twijfels/angst meesleurt. Dat is je valkuil. Je kunt je gebrek aan ervaring ook als iets positiefs zien, je staat 'open voor nieuwe dingen' , nieuwe uitdagingen.
In mijn tijd op paiq heeft nooit een iemand er naar gevraagd?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zou je nog verassen hoe vaak mensen daar naar vragen en hoe pijnlijk dat dan aanvoelt.
Wat gek.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In mijn tijd op paiq heeft nooit een iemand er naar gevraagd?
Ook op PaiQ is me daar bijna elke keer naar gevraagd, maar dacht eigenlijk dat jullie het over het echte leven hadden zegmaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, alleen zij vroeg gewoon door.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je nog niet zo veel ervaring hebt en laat de exacte aantallen in het midden
Oh dat maakt het goedquote:Op zondag 18 maart 2012 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jou mankeert tenminste nog daadwerkelijk iets
Je moet het gesprek er gewoon niet naar toesturen, praat gewoon over reizen etc. en vraag zelf ook niets over vorige relaties. Je schiet er op dat moment weinig mee op om er over te praten.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Ook op PaiQ is me daar bijna elke keer naar gevraagd
Je kunt het tenminste een naam geven en die ander weet tenminste waar ze aan toe is. Ik kan geen fatsoenlijk antwoord geven omdat ik werkelijk geen flauw benul heb, met als resultaat dat ze zelf maar wat gaan invullen. En geloof me, dan word je ineens van alles toegedichtquote:Op zondag 18 maart 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, alleen zij vroeg gewoon door.en ik ben eerlijk dus dan weet je wat er gebeurd. Maar goed het gaat vooral omdat het moeilijk met zo'n situatie om te gaan.
[..]
Oh dat maakt het goed99 van de 100 vrouwen zal om die reden nooit een relatie met mij willen aangaan.
Soms komt het tijdens een gesprek er gewoon op. Meestal gaat het gewoon over koetjes en kalfjes.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het wordt mij echt nooit gevraagd. Nouja, bijna nooit. Misschien omdat ik niet in die fase van een gesprek kom, dat kan ook.
In de laatste 5 jaar is er 2 keer naar gevraagd geloof ik, direct dan. Een paar keer ook indirect, maar die tellen niet mee.
Ik ben er ook weleens naar gevraagd op paiq.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, dat laatste merkte ik ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Maar paiq is sowieso een baggersite. De meeste vrouwen willen alleen maar chatten, en toch niet daten.
Nou, zelfs dat chatten willen de meeste meisjes daar niet met mequote:Op zondag 18 maart 2012 20:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ben er ook weleens naar gevraagd op paiq.
Maar paiq is sowieso een baggersite. De meeste vrouwen willen alleen maar chatten, en toch niet daten.
Jammer, ik hoor verder weinig goeds over datingsitesquote:Op zondag 18 maart 2012 20:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Op Paiq moet je ook leven met de oppervlakkigheid. Je hebt soms best aardige gesprekken, waarn je redelijk vlot over en weer dingen uitwisselt. Tot het moment dat de foto in beeld komt, dan haakt men ineens snel af.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, zelfs dat chatten willen de meeste meisjes daar niet met me![]()
Wat zeg je dan in zo'n situatie? Je kan ze ook iets geven bijvoorbeeld dat je verlegen bent. Afhankelijk van de reactie vertel je iets meer of minder.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kunt het tenminste een naam geven en die ander weet tenminste waar ze aan toe is. Ik kan geen fatsoenlijk antwoord geven omdat ik werkelijk geen flauw benul heb, met als resultaat dat ze zelf maar wat gaan invullen. En geloof me, dan word je ineens van alles toegedicht
Ik zit daar voor de lol en als er iets uit voorkomt is dat mooi. Maar chatten is wel een goeie oefening voor mijquote:Op zondag 18 maart 2012 20:21 schreef palawan het volgende:
[..]
datingssites zijn nutteloos. en betalen ervoor helpt niet,quote:Op zondag 18 maart 2012 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer, ik hoor verder weinig goeds over datingsites
Ik vind dat vaak al best wel moeilijk omdat het gesprek vaan makkelijk stil valt. Ik denk dat het voor sommige mensen een hele goede oefening kan zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 20:28 schreef debeterebob het volgende:
Chatten vind ik niet zo'n goede oefening. Dat kan ik zelfs. Beetje wat vragen bedenken en er op inhaken zonder echte tijdlimiet moet toch te doen zijn.
Ik ben ze in levende lijve tegen het lijf gelopenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
datingssites zijn nutteloos. en betalen ervoor helpt niet,
hoe ben jij aan dates gekomen tijdje terug?
Valt mee.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer, ik hoor verder weinig goeds over datingsites
GEIL!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wat vinden jullie van...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wat vinden jullie van...
[ afbeelding ]
Mooie vrouwquote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wat vinden jullie van...
[ afbeelding ]
Ik hou wel van dit soort vrouwenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wat vinden jullie van...
[ afbeelding ]
Mag wel wat liever kijken.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wat vinden jullie van...
[ afbeelding ]
Perfectie. Is een man, zeker?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wat vinden jullie van...
[ afbeelding ]
Mooie meidquote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wat vinden jullie van...
[ afbeelding ]
Of photoshopquote:
Wenkbrauwen te scherp. Neus te hoekig. Duckface. 2/10 wouldn't bang.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wat vinden jullie van...
[ afbeelding ]
Ik heb een foto gezien het haar knieën erop..quote:Op zondag 18 maart 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wenkbrauwen te scherp. Neus te hoekig. Duckface. 2/10 wouldn't bang.
Ik vind het jammer dat ze niet lachtquote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wat vinden jullie van...
[ afbeelding ]
Waarom hebben alle vrouwen van die lelijke knieën?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien het haar knieën erop..![]()
Eerlijk gezegd? Geen idee, ik vind het moeilijk om daar antwoord op te geven omdat me dat kwetsbaar maakt. En zoals ik al zei: als je geen sluitend antwoord geven kunt worden de eindjes wel voor je ingevuld. 'Er zal je toch wel iets mankeren dan...'quote:Op zondag 18 maart 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zeg je dan in zo'n situatie? Je kan ze ook iets geven bijvoorbeeld dat je verlegen bent. Afhankelijk van de reactie vertel je iets meer of minder.
[..]
Ik zit daar voor de lol en als er iets uit voorkomt is dat mooi. Maar chatten is wel een goeie oefening voor mij
Dit is zonder meer waar (al geldt het niet alleen voor vrouwen). Voor deze reden moet een rokje ook over de knie komen. Of iets anders natuurlijk dat dat lelijke gewricht verbergt.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom hebben alle vrouwen van die lelijke knieën?
Ja, vrouwen lachen nu eenmaal niet om lieve jongens, daar moet je humor voor hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze niet lacht![]()
Maar verder
Ohhhh dat is zij. Vind 'r op de foto mooier. Wat een kutserie, trouwens.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind haar zo mooi
Vooral in The secret circle
Dat kijk ik nu
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, vrouwen lachen nu eenmaal niet om lieve jongens, daar moet je humor voor hebben.
Okee die was echt vals.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, vrouwen lachen nu eenmaal niet om lieve jongens, daar moet je humor voor hebben.
Gewoon een broek aan dan maar.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is zonder meer waar (al geldt het niet alleen voor vrouwen). Voor deze reden moet een rokje ook over de knie komen. Of iets anders natuurlijk dat dat lelijke gewricht verbergt.
Wat staat ze erbij zeg. Jezus. Manke poten in der hoppezak.quote:
Ze staat er zo kleurloos bij.quote:
Toevallig heb ik ook humorquote:Op zondag 18 maart 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Wow dus je hebt ook andere kwaliteiten dan lief zijn, dat is een verassing.quote:
Leuke fotoquote:
verassing?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Wow dus je hebt ook andere kwaliteiten dan lief zijn, dat is een verassing.
Ik vind het verbazingwekkend dat mensen dat nog steeds niet goed kunnen schrijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |