quote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is iets mis met deze wereld, zelfs een ICT nerd waar ik vroeger mee rondhing en nooit en dan ook nooit wat zei heeft nu een vriendin. Hij praat niet, hij loopt eigenlijk alleen maar achter je aan en heeft een ontploft kapsel.
Toen wou ik het eigenlijk opgeven.
Het punt was dan ook niet dat je ergens goed in moet zijn, maar dat je je goed moet voelen over jezelf en je eigen kunnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
Trouwens even het ultieme bewijs dat je niet overal goed in hoeft te zijn om een vriendin te hebben.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie?quote:
Precies.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het punt was dan ook niet dat je ergens goed in moet zijn, maar dat je je goed moet voelen over jezelf en je eigen kunnen.
Ik kan het uitleggen..quote:Op zondag 18 maart 2012 19:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wie?
" hey buurman, ik hier"
Het is een gavequote:
Hoi buuf wat doe jij hier?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wie?
" hey buurman, ik hier"
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:17 schreef Chamastya het volgende:
Ik ben een meisje
Het meisje in de relatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
je bent gewoon een vuige lapophuntertquote:Op zondag 18 maart 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een gaveik heb iets waar ik goed in ben.
Nee het is gewoon toevalquote:Op zondag 18 maart 2012 19:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
je bent gewoon een vuige lapophuntert
Atheist Alliance?quote:
Hallo Kaneelquote:Op zondag 18 maart 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo ik ben Kaneelstokje en ik heb een probleem.
Wat is je probleem?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo Kaneelstokje, wil je praten over je probleem?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
toeval bestaat niet.. dan is het het lot misschienquote:
ik twijfel nogquote:
*applaus*quote:Op zondag 18 maart 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
ieh vreselijkquote:
je zult er maar in de buurt wonenquote:
Dat is mijn gebrek nogal eens, helaas.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het punt was dan ook niet dat je ergens goed in moet zijn, maar dat je je goed moet voelen over jezelf en je eigen kunnen.
Lotgenoten in het topic. Welkom bij dit nieuwe topic. Vandaag gaan we het hebben over?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
toeval bestaat niet.. dan is het het lot misschien
[..]
ik twijfel nog
[..]
*applaus*
grillworst blijkbaarquote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lotgenoten in het topic. Welkom bij dit nieuwe topic. Vandaag gaan we het hebben over?
Overrrrr...quote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lotgenoten in het topic. Welkom bij dit nieuwe topic. Vandaag gaan we het hebben over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Overrrrr...Acces denied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Overrrrr...Acces denied verdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hoe heb je je worst het liefst?quote:
JA DIE VAN JOU ZIJN GROTER JAquote:
Lekkerquote:
Moiquote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef palawan het volgende:
Hoi.
Ik ben zelfverzekerd, welke knappe vrouw mag ik nu neuken?
Zelfverklaard zelfverzekerd, broquote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef palawan het volgende:
Hoi.
Ik ben zelfverzekerd, welke knappe vrouw mag ik nu neuken?
idd, DG is goed bezig...komt maanvis ook nog voorbij. Waarom haat god me? -_-quote:Op zondag 18 maart 2012 19:25 schreef debeterebob het volgende:
Hmmm feedback is ook weer een popcorntopic
Je hapt zo lekker.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
idd, DG is goed bezig...komt maanvis ook nog voorbij. Waarom haat god me? -_-
Niks specifieks, heb niet zoveel te klagen nu.quote:
Je gaat er verder ook niet op in of zoquote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt wel mee.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
link?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas, Je bent erg ver gekomen. Maar omdat er zeer veel gegadigden zijn ben je niet door de uiterst strenge selectie gekomenquote:
Nou dan ga ik mezelf maar snijden in me polsen en dat is allemaal jou schuldquote:Op zondag 18 maart 2012 19:29 schreef palawan het volgende:
[..]
Helaas, Je bent erg ver gekomen. Maar omdat er zeer veel gegadigden zijn ben je niet door de uiterst strenge selectie gekomen
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is dat een gereconstrueerd veenlijk?
Open een fotoboek en zet er een paar tietenpics in. Binnen geen tijd heb je een relatie.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:30 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nou dan ga ik mezelf maar snijden in me polsen en dat is allemaal jou schuld
Al geprobeerd maar weinig volk hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 19:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Open een fotoboek en zet er een paar tietenpics in. Binnen geen tijd heb je een relatie.
nee,... zijn vat redenen voorquote:Op zondag 18 maart 2012 19:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Is er hier al weer wat ervaring opgedaan met versieren?
Nou niet zo doen he, er kan kan er maar één de winnaar zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 19:30 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nou dan ga ik mezelf maar snijden in me polsen en dat is allemaal jou schuld
Ja en jij?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Is er hier al weer wat ervaring opgedaan met versieren?
Vragen of ze tijd heeft voor een broodje later?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb een vriend die een meisje wil versieren bij een broodjeszaak. Hij komt er eigenlijk alleen samen met collega's en het is daar klein en druk. Nu heeft hij wel geprobeerd een praatje te maken, maar het is dusdanig druk dat er geen hele gesprekken ontstaan.
tips?
Stuur dan dm's naar de users hier met pics en links naar facebook, hyves en MSN. Ultieme is natuurlijk ongevraagd naaktpics sturen, maar dan ben je ook wel een echte pro. Succes gegarandeert, mits niet helemaal afzichtelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:32 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Al geprobeerd maar weinig volk hoor
En hoe is jou dat gelukt?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik mag niet meer versieren van mijn vriendin
Haar na werktijd in een donker steegje opwachtenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb een vriend die een meisje wil versieren bij een broodjeszaak. Hij komt er eigenlijk alleen samen met collega's en het is daar klein en druk. Nu heeft hij wel geprobeerd een praatje te maken, maar het is dusdanig druk dat er geen hele gesprekken ontstaan.
tips?
Vervelende is dat hij liever niet heeft dat zijn collega's er bij staan en dat wordt ongetwijfeld gehoord.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vragen of ze tijd heeft voor een broodje later?
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stuur dan dm's naar de users hier met pics en links naar facebook, hyves en MSN. Ultieme is natuurlijk ongevraagd naaktpics sturen, maar dan ben je ook wel een echte pro. Succes gegarandeert, mits niet helemaal afzichtelijk.
Geen dank.
En dan keihard "BOE" roepen, kan je lachen manquote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Haar na werktijd in een donker steegje opwachten
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Haar na werktijd in een donker steegje opwachten
* Chamastya Zwijgt.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon trek?
Dan moet je ook niet zo zeuren.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon trek?
Of daar moet hij schijt aan hebben of hij moet een keer eerder weg gaan en dan vragenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Vervelende is dat hij liever niet heeft dat zijn collega's er bij staan en dat wordt ongetwijfeld gehoord.
Heb je er wel eens over gedacht dat het misschien gewoon aan jezelf ligt?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon gezellig met veel mensen ouwehoeren en dan kom je iemand tegen met wie het echt klikt. Dan vraag je haar uit en bevalt de date. Dan heb je een periode dat je ff tussen van alles inzit, maar besluit je toch het maar weer een kans te geven ( omdat je haar niet kan missen).quote:
Nee, Weet je juist jij!! DG het ligt aan jou!quote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over gedacht dat het misschien gewoon aan jezelf ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |