Ajax wordt beperkt door de eredivisie.quote:
Eredivisie> Portugese liga.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax wordt beperkt door de eredivisie.
Ome John en ome Reinout zijn gierenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eredivisie> Portugese liga.
TOch krijgt Porto 18 mil aan tv geld..
De B-keus van Ajax kan de ambtenaren uit Eindhoven ook wel aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:28 schreef JamFlava het volgende:
Ajax gaat helaas niet winnen van psv.. Psv heeft de selectie compleet, ajax mist te veel.
PSV is een team vol faalhazen manquote:Op maandag 19 maart 2012 22:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
PSV gaat winnen denk ik. Dat zou logisch zijn als je naar de kwaliteit van de (fitte) spelers kijkt.
Met een geheel fitte selectie zouden we ze wegspelen en nu denk ik minstens 6 punten los staan, maar nu gaat het een lastige klus worden.quote:
En dan weer alles afscheuren + al vroeg een wissel kwijt zijn door het te snel brengen van een al zeer blessuregevoelige speler? Zet Bulykin er gewoon lekker neer en wellicht terugkerende spelers op de bank indien er de laatste minuten nog wat geforceerd moet/kan worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:36 schreef Smoofie het volgende:
Miss haalt Frank een Fergusontje uit, zeggen dat Siggie niet fit is met derk...maar in de wedstrijd... ^^.
Zoals met Rooney toen.
Scheer je weg. Non-ajaciedquote:Op maandag 19 maart 2012 22:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
PSV gaat winnen denk ik. Dat zou logisch zijn als je naar de kwaliteit van de (fitte) spelers kijkt.
Hoezo gozer. NAC verslaat ze met 3-1, Twente met 6-2, groningen met 3-0. AZ met 3-1quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Met een geheel fitte selectie zouden we ze wegspelen en nu denk ik minstens 6 punten los staan, maar nu gaat het een lastige klus worden.
Ja, en dit seizoen hebben wij ook 2 keer verloren van Utrecht, gelijk tegen Nac en VVV en verloren van Groningen. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 06:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo gozer. NAC verslaat ze met 3-1, Twente met 6-2, groningen met 3-0. AZ met 3-1
Echt. Kom op
Mijn punt is, PSV is even slecht als Ajax. Er wordt gedaan alsof PSV met een 0-3 winst naar huis vliegt. Kom toch op. Dat vertrouwensloze gedrag hier komt me de strot uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, en dit seizoen hebben wij ook 2 keer verloren van Utrecht, gelijk tegen Nac en VVV en verloren van Groningen. Wat is je punt?
ok. Hopen dan maarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:41 schreef honkeytonk het volgende:
Ik denk een hele moeilijke 2-1 overwinning![]()
Wedstrijden van Ajax voorspel ik bijna altijd goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |