Hij kijkt echt mooi om naar jou/ de camera.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:31 schreef meissie1595 het volgende:
Hier dit jaar geen plannen om op vakantie te gaan..
Word op de dag gekker op Rowan![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dus al medicatie en die mag ik nu verhogen omdat het een forse breuk is. Als dat niet meer helpt kan ik geopereerd worden alleen komt het vaak na een paar jaar weer terug.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:52 schreef danic het volgende:
Oeh een middenrifbreuk f_r! Kan dat nog genezen? En wat voor behandeling zit daar dan aan vast?
Rompers met pijpjes heb ik gekocht bij de Etos, die hebben ze af en toe. Zo cuteHeb 74/80 liggen nu dus die gaat ze wel passen al, want de ervaring leert dat ze klein vallen bij de Etos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie met een mc gereist? mag dat in een vliegtuig?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vakantie met tijdzones kan ook goed gaan hoor![]()
Floris was 18 maanden toen we naar Thailand gingen. Op de heenweg niet.geslapen in t vliegtuig (10 uur vliegen, was beetje onhandig wel). Maar daar ging ie in de taxi gelijk slapen en in het.hotel verder. Om 2 uur s middags waren we.op pad. S avonds lag.ie om 8 uur gewoon op bed. Dus.gelijk goed.ritme.
Terug heeft ie wel in t vliegtuig geslapen (uurtje of 4, 5). Thuis ook naar bed en s avonds gewone tijd. Zaten dus ook weer zo in t ritme.
Ligt denk maar net aan t kindt vliegen was t lastigste, vooral omdat ie alleen bij mij wilde zijn dus k mocht de rondjes lopen haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaagpost over schoonmoeders onder spoiler;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee gewoon zo. Sowieso past ie/zit ie al even niet meer in een mcquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:26 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hebben jullie met een mc gereist? mag dat in een vliegtuig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |