abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:26:45 #251
30252 Soempie
Procreating
pi_109430763
Nu moet ik ook rompers met pijpjes. :') :o Heb juist net allemaal leuke rompers gekocht voor als het snikheet wordt over een paar maanden (weken O-) ), maar dus zonder pijpjes. Ik heb ook nog nooit rompers met pijpjes gezien, maar het is wel heel praktisch. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_109430942
Hier dit jaar geen plannen om op vakantie te gaan..

Word op de dag gekker op Rowan O+
pi_109431513
Vakantie met tijdzones kan ook goed gaan hoor :)
Floris was 18 maanden toen we naar Thailand gingen. Op de heenweg niet.geslapen in t vliegtuig (10 uur vliegen, was beetje onhandig wel ;)). Maar daar ging ie in de taxi gelijk slapen en in het.hotel verder. Om 2 uur s middags waren we.op pad. S avonds lag.ie om 8 uur gewoon op bed. Dus.gelijk goed.ritme.
Terug heeft ie wel in t vliegtuig geslapen (uurtje of 4, 5). Thuis ook naar bed en s avonds gewone tijd. Zaten dus ook weer zo in t ritme.
Ligt denk maar net aan t kind :) t vliegen was t lastigste, vooral omdat ie alleen bij mij wilde zijn dus k mocht de rondjes lopen haha.
pi_109431767
Oeh een middenrifbreuk f_r! Kan dat nog genezen? En wat voor behandeling zit daar dan aan vast?

Rompers met pijpjes heb ik gekocht bij de Etos, die hebben ze af en toe. Zo cute O+ Heb 74/80 liggen nu dus die gaat ze wel passen al, want de ervaring leert dat ze klein vallen bij de Etos.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:53:29 #255
30252 Soempie
Procreating
pi_109431833
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:31 schreef meissie1595 het volgende:
Hier dit jaar geen plannen om op vakantie te gaan..

Word op de dag gekker op Rowan O+
[ afbeelding ]
Hij kijkt echt mooi om naar jou/ de camera. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_109432061
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:52 schreef danic het volgende:
Oeh een middenrifbreuk f_r! Kan dat nog genezen? En wat voor behandeling zit daar dan aan vast?

Rompers met pijpjes heb ik gekocht bij de Etos, die hebben ze af en toe. Zo cute O+ Heb 74/80 liggen nu dus die gaat ze wel passen al, want de ervaring leert dat ze klein vallen bij de Etos.
Ik heb dus al medicatie en die mag ik nu verhogen omdat het een forse breuk is. Als dat niet meer helpt kan ik geopereerd worden alleen komt het vaak na een paar jaar weer terug.

Ik heb 1 romper met pijpjes in een kleine maat en geen idee hoe ik daar aan kom. Ze lijken mij voor de zomer wel ideaal etos in de gaten houden dus.
Hoe groot is Eva nu Danic? Zitten jullie ook nog in mt 3 luiers?
pi_109432222
We moeten 4 april weer naar het cb, dan weet ik het exact. Maar ze gaat nu langzaam richting 74, veel 68 wordt ineens te klein. Anderhalve week terug leek 74 nog ver weg, maar ze heeft echt een groeispurt gehad volgens mij.
We zitten ook nog in maat 3 luiers inderdaad, Plakkers zitten zelfs nog tegen elkaar aan, dus voorlopig ruimte zat.

Die rompers zijn echt ideaal. Vorig jaar met die warmte heeft ze ze heel vaak aangehad, lekker weinig stof, maar toch een pakje zeg maar.

Balen zeg van die breuk. Die medicijnen zijn dan dus echt om de klachten tegen te gaan, niet om iets te genezen begrijp ik? Zit je daar dan je leven lang aan vast? Zo klinkt het wel.
pi_109432265
Genezen zonder operatie kunnen ze niet. En dat maakt mijn angst voor een 2e toch een stuk groter.
pi_109432298
Ja dat snap ik. Een operatie is nog één ding, maar als dat niet de garantie biedt dat het definitief verholpen is.....brrrr moet er niet aan denken.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 16:12:31 #260
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109432425
FR, klinkt pijnlijk. En wat danic zegt inderdaad.

Meissie, mooie foto van Rowan!

Rompers met pijpjes is inderdaad een goed idee! Even in de gaten houden tzt.

Week of 2 geleden een fotoshoot gedaan van zo'n portraitplace toestand. Zijn erg mooie foto's geworden dus toch een flink aantal besteld (allemaal eigenlijk :@ ). Deze hangen we op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109432584
Aaaaah Midas O+
Wat een supermooie foto!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 16:20:47 #262
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_109432731
Oh kleine Midas, wat een mooi ventje. Wat past zijn naam goed bij hem overigens! :)
pi_109432892
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vakantie met tijdzones kan ook goed gaan hoor :)
Floris was 18 maanden toen we naar Thailand gingen. Op de heenweg niet.geslapen in t vliegtuig (10 uur vliegen, was beetje onhandig wel ;)). Maar daar ging ie in de taxi gelijk slapen en in het.hotel verder. Om 2 uur s middags waren we.op pad. S avonds lag.ie om 8 uur gewoon op bed. Dus.gelijk goed.ritme.
Terug heeft ie wel in t vliegtuig geslapen (uurtje of 4, 5). Thuis ook naar bed en s avonds gewone tijd. Zaten dus ook weer zo in t ritme.
Ligt denk maar net aan t kind :) t vliegen was t lastigste, vooral omdat ie alleen bij mij wilde zijn dus k mocht de rondjes lopen haha.
Hebben jullie met een mc gereist? mag dat in een vliegtuig?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_109432923
Rowan en Midas zijn lief!

TJ ik heb nog nooit zulke rompers gezien! waar koop je ze? leuk hoor tunesie! wel erg warm denk ik in de zomer!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 16:43:44 #265
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_109433497
O+ Rowan
O+ Midas

Cristel hangt hier lekker in de doek, slaapt...(wanneer niet :') )
Net ff een klein stukje gewandeld, ging goed ^O^

Ik moet mijn meissie ook ff op FOK zetten hoor, al die mooie kindjes hier, kan ik natuurlijk niet achterblijven :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaagpost over schoonmoeders onder spoiler;
SPOILER
  vrijdag 23 maart 2012 @ 18:03:16 #266
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109435972
Oh wat zie ik mooie beebs voorbij komen! O+ Volgens mij zijn kindjes van Fok! mama's altijd mooi! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_109436104
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 16:26 schreef bitterend het volgende:

[..]

Hebben jullie met een mc gereist? mag dat in een vliegtuig?
Nee gewoon zo. Sowieso past ie/zit ie al even niet meer in een mc :P die.mag je wel meenemen tot de gate geloof ik.
Ik ben overigens sinds de vakantie wel blij met autostoeltjes :') daarin slaapt ie tenminste (op schoot uiteindelijk ook wel, duurt alleen wat langer :'))
  vrijdag 23 maart 2012 @ 21:42:14 #268
30252 Soempie
Procreating
pi_109444859
PE O+
En wat je schoonmoeder zei, dat zei m'n zus een tijdje terug tegen me, ook omdat ze me een dag na de bevalling had gezien. Nu is ze zelf zwanger, dus hoop dat ze nog minstens een flink aantal maanden met een blubberbuik blijft lopen. Zo kinderachtig ben ik gewoon. :') O-)

Kyara, mooie foto geworden! En wat lijkt hij toch veel op jullie alletwee. O+
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:04:09 #269
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109446009
Jakkes, mensen die daar opmerkingen over maken...bah. ovh en Soempie, ik zou precies hetzelfde hebben! :D
Gisteren moesten we shirts passen voor de wedstrijden (volleybal) en ja, er hangt nog wat ja... Teamgenoot vroeg het ook: "heb je nu nog een flubberbuik?" (Zij is zelf ook volslank zeg maar, dus geen probleem dat zij het vraagt). Euh ja dus en ik laat vol trots mijn flubberbuik met eigen barcode zien! :D Er is ook een teamgenoot die zich stug in een te kleine shirt propt, om vervolgens na iedere beweging deze naar beneden te moet trekken :X Ik heb dus gewoon heerlijk de grootste maat besteld, zien ze die rol ook niet! :D het zijn al van die kleine strakke klote shirtjes, dus als ik eens, ooit iets afval, gaat ie alleen maar beter zitten ;)

Anouk heeft om 21 al gehad, dus ben bang dat we weer vroeg de pineut zijn, dus ga heerlijk mijn mandje in :W
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:05:31 #270
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109446074
Oh, en vakantie geboekt! Heerlijk huis aan het water in Frankrijk! *O* Nu al zin in!
  zaterdag 24 maart 2012 @ 05:17:13 #271
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109454423
Zoals verwacht....2.30 begon mevrouw al te babbelen, dit nog 4 keer te temperen tot 4.30.... Hoop dat de klok vooruit zetten misschien wat nut heeft?? Ze gaat straks lekker dr bed weer in en mama ook!
  zaterdag 24 maart 2012 @ 08:08:32 #272
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109454911
Lekker Susie! (die vakantie dan he, niet dat Anouk weer aan het spoken is)

Ik heb vannacht gewoon 10 uur geslapen. Om kwart over 9 naar bed gegaan, manlief heeft Midas om 00.00 zijn fles gegeven en om kwart over 7 werd ik wakker en dacht ik, laat ik Midas een wakker maken. Beetje rommelen op zijn kamertje en toen begon er wat beweging in te komen :D
  zaterdag 24 maart 2012 @ 08:38:58 #273
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109455062
Oh wat lekker Kyara! Ben ook alweer wakker... Ik had Anouk al aangekleed vanmorgen, want lief maakt nogal herrie tijdens het aankleden...maar toen was er poep... Helaas dus alweer wakker, ga er ook niet meer in vandaag, veel te mooi weer!

Fijne dag allen!
  zaterdag 24 maart 2012 @ 08:54:56 #274
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109455203
Na 8 maanden ook nog een buikje. Ik heb van asics (ayamilijn, misschien een tip) een hardloopshirt gekocht, wel smal gesneden maar heel lang! Ideaal om een buikje te verhullen. Was al begonnen met sporten en pas gelukkig wel in mijn loopkleding, alleen mijn buikje kwam af en toe tevoorschijn :D zit al sinds een maand of 6 nog 3 kilo boven mijn begingewicht. Ik moet en zal er nu vanaf komen!
  zaterdag 24 maart 2012 @ 09:07:31 #275
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109455311
Mijn moeder zei 9 dagen na de bevalling dat ik nog wel een buikje had. Ehm ja, er zat 8,5 pond baby in. Mag het? Maarja, ze heeft zelf maat 36 en meteen dun na dr gemiddeld 3 uur durende bevallingen, waarna ze overigs ook weer meteen op de been was. Snapte ze ook niet, dat ik pas na 9 dagen rechtop kon zitten en kon lopen zonder te janken. Zo, gefrustreerd much, haha! Overigens is er ook goed nieuws, mijn borsten zijn weer stevig. Ze waren altijd stevig en rond, tijdens de zwangerschap en bv in het kwadraat, maar daarna werd het wat slapjes. Ik merkte vorige week dat het is hersteld. Dat kan dus blijkbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')