SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!Feyenoord Rotterdam![]()
Ja homo's, waarom pakken jullie nu telkens de lapo als ik het probeer
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
*gigglequote:Op zondag 18 maart 2012 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even m'n beeldscherm kalibreren dan.graag verwijderen![]()
Doe ik expres omdat jij telkens de lapo wilt. Leer dat eens af.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:46 schreef Juminelle het volgende:
Ja homo's, waarom pakken jullie nu telkens de lapo als ik het probeerFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Doe ik expres omdat jij telkens de lapo wilt. Leer dat eens af.
Ja, ik had dus heel niet door dat het topic al bijna vol wasquote:Op zondag 18 maart 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Neem een spoedcursus lapohunten van Vas.Jullie posten te snel.
Ik heb niets beters te doen op een zondagmiddag.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik had dus heel niet door dat het topic al bijna vol wasJullie posten te snel.
Feyenoord Rotterdam![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Lekkerquote:
Zaterdag tot 10 uur door knallen in een kerk op hirlakke DnB en Jungle.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo klonk het op m'n WC vanmiddag na het nodige bier en de döner kebab als afsluiter gister.!
All good things are wild and free.![]()
Whuuut, fucking dopequote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zaterdag tot 10 uur door knallen in een kerk op hirlakke DnB en Jungle.
Ik ken een gast die in een voormalige kerk woont. Hij geeft ook echt zieke feesten altijd
Oost-Europees raven.
Ga je mee dWc?De locatie is wel fucking raar, een of ander "kunstzinnig en spiritueel" dorp vlak buiten Amsterdam.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whuuut, fucking dope
Ik ken een gast die in een voormalige kerk woont. Hij geeft ook echt zieke feesten altijdRuigoord.
quote:Hell yeah. Alisonquote:Op zondag 18 maart 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Melkwit, misschien iets voor krio.!
full stops and exclamation marks![]()
Briequote:Op zondag 18 maart 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zie nu pas dat ze Brie heet, toepasselijk![]()
.
!
full stops and exclamation marks![]()
Met mijn hoofd tegen de muur geklapt nu is mijn tragus aan het bloeden
All good things are wild and free.![]()
Auquote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef tliciouz het volgende:
Met mijn hoofd tegen de muur geklapt nu is mijn tragus aan het bloeden
Tli, stop eens met jezelf verwonden aub.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef tliciouz het volgende:
Met mijn hoofd tegen de muur geklapt nu is mijn tragus aan het bloedenfull stops and exclamation marks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: