Hij zit bij haar in de DM yo.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:35 schreef o.us het volgende:
Waar is Ally aangezien A_F in the house is?
Die twee zijn mijn e-bro's, vergeet dat niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik heb expres net zo lang gewacht tot zij niet post, zodat CB en dWc niet gaan kankeren, kom jij aan.
Ik ben onwetend, snap helemaal niks van dat verhaal waar jullie het elke keer over hebbenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:35 schreef o.us het volgende:
Waar is Ally aangezien A_F in the house is?
Het is een vloek waar je nooit vanaf zult komen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik heb expres net zo lang gewacht tot zij niet post, zodat CB en dWc niet gaan kankeren, kom jij aan.
Hij is/was allure's bitchquote:Op maandag 19 maart 2012 11:37 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ben onwetend, snap helemaal niks van dat verhaal waar jullie het elke keer over hebben
Had me op z'n minst bij m'n naam genoemd danquote:Op maandag 19 maart 2012 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
junamii ik heb 4 broodjes met gebakken ei en augurk nodig
En toen ging de spreekwoordelijke wekker.quote:
quote:
wrm xoxoquote:Op maandag 19 maart 2012 11:39 schreef junamii het volgende:
[..]
Had me op z'n minst bij m'n naam genoemd dan
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:41 schreef o.us het volgende:
A_F wilt na(ast) Ally junamii fixen, kan niet anders. Kijk hem dan opeens Perzisch spreken.
quote:
Je moet het eigenlijk farsi noemenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:41 schreef o.us het volgende:
A_F wilt na(ast) Ally junamii fixen, kan niet anders. Kijk hem dan opeens Perzisch spreken.
Ontzettend. Ik wil gewoon die KLB dames boinken.quote:
En ik dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ontzettend. Ik wil gewoon die KLB dames boinken.
Terecht.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ontzettend. Ik wil gewoon die KLB dames boinken.
Kom niet mengen, dat was iets tussen mij en a_f.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Haal Arabisch en Perzisch niet door elkaar bitte.
Fuck you vasquote:Op maandag 19 maart 2012 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom niet mengen, dat was iets tussen mij en a_f.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |