Salam aziz, kheli khoshkeli. Chetori?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:46 schreef junamii het volgende:
[..]
Lag al in bed, ben na m'n berichtje in slaap gevallen
Tevens goedemorgen liefjes.
Wallahbillah mooiboy, u back.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Salam aziz, kheli khoshkeli. Chetori?
Aziz? Fekr mikoni ki hasti dat je dat zegt? Wie the fuck ben jij nou weer danquote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef junamii het volgende:
[..]
Aziz? Fekr mikoni ki hasti dat je dat zegt? Wie the fuck ben jij nou weer dan
ja man ik ben net wakkerquote:
Komt hij ook weer haten. Het zonnetje schijnt, beetje liefde in plaats van al dat gehaat jaquote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Haal Arabisch en Perzisch niet door elkaar bitte.
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik ben net wakker ja, ochtendhumeur enzo.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:18 schreef junamii het volgende:
[..]
Komt hij ook weer haten. Het zonnetje schijnt, beetje liefde in plaats van al dat gehaat ja
Farsi is sowieso mooier dan arabischquote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Haal Arabisch en Perzisch niet door elkaar bitte.
Farsi zit vol met Arabische leenwoordenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Farsi is sowieso mooier dan arabisch
Deze manquote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Je gebruikt inshallah in een hele verkeerde context, mijn zoon.
Ik vertek nu naar Kelderwerk zie je zo.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
junamii ik heb 4 broodjes met gebakken ei en augurk nodig
Je gaat hem uitwonen in zijn kelder?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vertek nu naar Kelderwerk zie je zo.
Ik had het gelukkig ook niet tegen jou.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
CARE-O-METER
[ afbeelding ] LOW [-II----------------------------------------------------------------] HIGH[ afbeelding ]
Never been gonequote:
Easyquote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef junamii het volgende:
[..]
Aziz? Fekr mikoni ki hasti dat je dat zegt? Wie the fuck ben jij nou weer dan
Ik weet neit man, ik ging pas rond 1 uur naar de stadquote:Op maandag 19 maart 2012 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Alfred waarom las ik vrijdag in die Groningen SC dat die Warchild-shit tot 0:00 duurde.Waren wij daar om 22:00 en liep alles net leeg. Mja mja toch vrijdagavond dus maakte niet zo veel uit.
[..]
ja man ik ben net wakker
Ik vind Farsi ook totaal niet Arabisch klinken.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Publiek forum.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had het gelukkig ook niet tegen jou.
Care what u thinkquote:Op maandag 19 maart 2012 11:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik vind Farsi ook totaal niet Arabisch klinken.
Ik heb expres net zo lang gewacht tot zij niet post, zodat CB en dWc niet gaan kankeren, kom jij aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:35 schreef o.us het volgende:
Waar is Ally aangezien A_F in the house is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |