Als het een vodka-martini isquote:
serieus hoor, ik zou je gewoon laten.. ik kijk toch bijna nooit tvquote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk scherp twi.
[..]
Onoes. Daar trap ik niet in.
Al jarenlang weinig voetbal gekeken omdat mijn ex het niet keek.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:22 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Met koffie.lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat vind ik wel zo sneu eh van bepaalde vrouwen.. laat die mannen lekker voetbal kijkenquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik maar met een heel groot bord met daarop de pageviews naar school gaan maandag.
Nee, maar je wilt ook dingen samen doen he. Dan kun je niet CL, UC, competitie en interlands kijken.quote:
Ik ook nooit meer eigenlijk. Voordat ik mijn ex leerde kennen alleen maar voetbal.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
serieus hoor, ik zou je gewoon laten.. ik kijk toch bijna nooit tv
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik moet dit even kwijt, gewoon zomaarBring It On vervolgen kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Bring It On vervolgen kijkenKirsten Dunst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ja samen doen, prima.. maar je hoeft ook niet alles samen te doen hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar je wilt ook dingen samen doen he. Dan kun je niet CL, UC, competitie en interlands kijken.
[..]
Ik ook nooit meer eigenlijk. Voordat ik mijn ex leerde kennen alleen maar voetbal.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Bring It On vervolgen kijkendat is not another teen movie lieve geweldige twi.. bring it on 2/3 zijn baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kirsten Dunst idden Eliza Dushku
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Kut, ik dacht dat ik alles wist.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat is not another teen movie lieve geweldige twi.. bring it on 2/3 zijn bagger![]()
NOTM is zo'n parodie film op allerlei filmsquote:
Maar je bent wel lief en geweldig.quote:
Ze wilde juist zoveel mogelijk samen doen. Toen ging het volgens haar steeds beter. En toen ik niet mee kon met haar lange vakantie ging het mis.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja samen doen, prima.. maar je hoeft ook niet alles samen te doen hoor
mgoed, er moet wel balans zijn idd
[..]
dat is not another teen movie lieve geweldige twi.. bring it on 2/3 zijn bagger![]()
hmmm was er een goeie reden voor dat je niet mee kon?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent wel lief en geweldig.
[..]
Ze wilde juist zoveel mogelijk samen doen. Toen ging het volgens haar steeds beter. En toen ik niet mee kon met haar lange vakantie ging het mis.
Is het weer complimentjes dag?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent wel lief en geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
leugensquote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
In dit topic is zoiets een dis. Vrouwen houden niet van lief en geweldig.
In het algemeen dingen verbieden in een relatie. Dat is echt een no goquote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
serieus hoor, ik zou je gewoon laten.. ik kijk toch bijna nooit tv
[..]
lekker![]()
[..]
dat vind ik wel zo sneu eh van bepaalde vrouwen.. laat die mannen lekker voetbal kijken
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok ONE more, dan stop ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat eerst 20 seconden te denken uit welke film dit ook alweer kwam, en zag toen pas de aangepaste paint
![]()
Jij houdt niet eens van mannen.quote:
Mijn stage liep uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmm was er een goeie reden voor dat je niet mee kon?
Dat is een goeie reden.quote:
idd.. maar niet alleen in een relatiequote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In het algemeen dingen verbieden in een relatie. Dat is echt een no go
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok ONE more, dan stop ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef twi het volgende:
[..]Ik zat eerst 20 seconden te denken uit welke film dit ook alweer kwam, en zag toen pas de aangepaste paint
daarom kan ik ze nog wel lief en geweldig vinden verdommequote:
da's niet echt iets waar jij iets aan kon doen lijkt me danquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
lolololSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[DigitalGirl]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is Hermione.
[/DigitalGirl]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsss, maar daar hebben we dan weer niks aan.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daarom kan ik ze nog wel lief en geweldig vinden verdomme
het is ook nooit goedquote:Op zondag 18 maart 2012 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsss, maar daar hebben we dan weer niks aan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Klopt. Maar toen ging ze weg met 2 vriendinnen. Ik wist eigenlijk al dat het bal was na de eerste avond dat ik daar aankwam op vakantie. Zelden een zo'n vervelend persoon meegemaakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
da's niet echt iets waar jij iets aan kon doen lijkt me dan
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh lekker dan jaquote:Op zondag 18 maart 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar toen ging ze weg met 2 vriendinnen. Ik wist eigenlijk al dat het bal was na de eerste avond dat ik daar aankwam op vakantie. Zelden een zo'n vervelend persoon meegemaakt.
Zo'n stereotype vrouw. Wilde eigenlijk gelijk het vliegtuig weer naar huis pakken.
Okee knuffels zijn wel lief, het is je vergeven.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is ook nooit goeden ik knuffel nog wel zoveel
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:36 schreef Barbusse het volgende:
Kan nog wel even doorgaan zo
Kijk Ginny grijnzen op de achtergrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ok ok, ook nog een danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Boos worden omdat ik niet alle 250 foto's in één keer wilde kijken enzulks.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh lekker dan ja![]()
soms snap ik m'n eigen sekse-genoten niet eens
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Versiertruc van de eeuw dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ok, ook nog een dan
ik doe met je meequote:Op zondag 18 maart 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boos worden omdat ik niet alle 250 foto's in één keer wilde kijken enzulks.
Vrouwen.![]()
Beter word ik gewoon gay.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik doe met je mee
oh wacht..............
Dudequote:Op zondag 18 maart 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boos worden omdat ik niet alle 250 foto's in één keer wilde kijken enzulks.
Vrouwen.![]()
Beter word ik gewoon gay.
Zijn er ook leuke maisjes?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik doe met je mee
oh wacht..............
quote:
het was uiterst vermakelijkquote:
Inderdaad, leef en laat leven. Ook al is dat soms erg moeilijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
idd.. maar niet alleen in een relatie
een compromis moet ook te doen zijn als je t dan ECHT zo erg vind
Zeg eens wat anders.quote:
ze zijn er wel, maar waar ze verstopt zitten.....quote:
amen tijnquote:Op zondag 18 maart 2012 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, leef en laat leven. Ook al is dat soms erg moeilijk.
Goed gezegdquote:Op zondag 18 maart 2012 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, leef en laat leven. Ook al is dat soms erg moeilijk.
Lukt me niet, ik ga zo naar het strandquote:
Thanksquote:Op zondag 18 maart 2012 16:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze zijn er wel, maar waar ze verstopt zitten.....
[..]
amen tijn
Hierquote:Op zondag 18 maart 2012 16:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mag ik nog eentje plaatsen? ik ZWEER het nu dat ik dan stopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thehehehe
Aut viam inveniam, aut faciam
Ze zitten in een bunker onder de grond.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
FFFUUUUUUUquote:
voor mij welquote:
ga je mee zoeken?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zitten in een bunker onder de grond.
quote:
Sounds like a good idea.quote:
Indeedquote:
Ik help met zoekenquote:
Dan doe je iets niet goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
we bitches ain't goin' to no mawfakkin' beach
It's too cold outside.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
we bitches ain't goin' to no mawfakkin' beach
quote:
dit ja, wij zitten niet op malta barb, gvdquote:
Ook dan doe je iets niet goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
dit ja, wij zitten niet op malta barb, gvd
Ja en?quote:
ik.......... weet hetquote:
quote:Hey, Mitch, now leave your sister alone.
If Janey wants to be a rug muncher, now that’s her decision.
Nee hoorquote:
Het feit is dat wij daar jaloers van wordenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoorIk deel slechts feiten mee.
Het feit is dat het niet aan mij te danken is dat jullie dadelijk niet op het strand gaan BBQ-en.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het feit is dat wij daar jaloers van worden
ik ga wel in samen met m'n kat in de berm bij het kanaal bbq'enquote:Op zondag 18 maart 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het feit is dat het niet aan mij te danken is dat jullie dadelijk niet op het strand gaan BBQ-en.
Waarom?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga sowieso geen vlees eten, maar yoghurt.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga wel in samen met m'n kat in de berm bij het kanaal bbq'en
close enough u_u
Soort van strand. Gister probeerde de poes van de buren weer naar binnen te sneaken, het boefje.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga wel in samen met m'n kat in de berm bij het kanaal bbq'en
close enough u_u
Omdat ik mijn muil nog niet helemaal open krijg na verstandskies verwijdering.quote:
Ja, gaat stukken beter. Geen barstende koppijn. Geen bloed.quote:
quote:
daarom.. het is net een platte duin met grasquote:Op zondag 18 maart 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soort van strand. Gister probeerde de poes van de buren weer naar binnen te sneaken, het boefje.
[..]
Omdat ik mijn muil nog niet helemaal open krijg na verstandskies verwijdering.
Katten.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
daarom.. het is net een platte duin met gras
lol, ondeugende mormeltjes.. die van mij was gister beaux op de boom
hmm ook lekkerquote:Op zondag 18 maart 2012 17:00 schreef twi het volgende:
Ik ga straks lekker fruit eten denk ik, heb geen trek in wat warms.
Oh god, dit is net een twitterbericht
zal wel een andere kat tegenaan hebben gezeken ofzo.. of de hondquote:Op zondag 18 maart 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katten.![]()
Wat had de boom haar aangedaan?
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soort van strand. Gister probeerde de poes van de buren weer naar binnen te sneaken, het boefje.
[..]
Omdat ik mijn muil nog niet helemaal open krijg na verstandskies verwijdering.
Knappe vrouwen, knappe vrouwen overal.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
filmpje mag nog wel eh?
en nu ga ik ook ff wat anders doen denk ik en fantaseren over joysa's taart
DE AARDBEIENKRUIMELTAART JA![]()
![]()
Dank je.quote:
Wellicht werkt een bloempot kapsel ook alquote:Op zondag 18 maart 2012 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goed idee Benzin, met een plant op je hoofd rondlopen
Naah, de strekking is dat je een eikel moet zijn en schijt moet hebbenquote:Op zondag 18 maart 2012 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goed idee Benzin, met een plant op je hoofd rondlopen
Laten we niet overdrijvenquote:Op zondag 18 maart 2012 17:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Naah, de strekking is dat je een eikel moet zijn en schijt moet hebben
Wil je hiermee zeggen dat mijn vriend een eikel is?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat mijn vriend een eikel is?
Oh zeg dat danquote:Op zondag 18 maart 2012 17:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij me slaat als ik ja zegquote:Op zondag 18 maart 2012 17:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Smakelijkquote:
Nee hoor, hij zou alleen mij slaan omdat ik weer eens zonder zijn toestemming dingen plaats op het internet.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij me slaat als ik ja zeg![]()
Ik heb al gegeten, Maar nu voel ik me misselijk en ik denk dat ik dadelijk alles weer uitkotsquote:Op zondag 18 maart 2012 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Smakelijk
Ik ga maar eens koken als mijn cd afgelopen is
Dank je daar gaat mijn trekquote:Op zondag 18 maart 2012 17:35 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten, Maar nu voel ik me misselijk en ik denk dat ik dadelijk alles weer uitkots
Haha lekker makkelijkquote:
IK had al even niks meer gegeten en nou schrokte ik het allemaal ineen keer op, Das gewoon niet verstandigquote:
Hehquote:Op zondag 18 maart 2012 17:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zou alleen mij slaan omdat ik weer eens zonder zijn toestemming dingen plaats op het internet.
Als heel lief en absoluut geen eikel.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh
Maar even zonder gekheid he, hoe zou jij je vriend classificeren op de schalen 'eikel' en 'lief'? Zouden jullie bij elkaar zijn als hij (in het begin) liever was geweest dam hij was?
Wil je hiermee zeggen dat je in een short-term relationship zit?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nja, waarschijnlijk ben je dan een (positieve) uitzonderingquote:Op zondag 18 maart 2012 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Dus als hij aan het begin al zou zijn geweest als nu zou ik daar geen moeite mee hebben gehad nee.
Zo ken ik wel meer lieve jongens met een vriendin, en heb vriendinnen met een lieve vriend.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, waarschijnlijk ben je dan een (positieve) uitzondering
Ze zijn goed in bed?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo ken ik wel meer lieve jongens met een vriendin, en heb vriendinnen met een lieve vriend.
Key is dat die jongens niet enkel en alleen lief zijn, maar nog meer dingen hebben die voor hen spreken.
Zoals?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:
Key is dat die jongens niet enkel en alleen lief zijn, maar nog meer dingen hebben die voor hen spreken.
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:00 schreef benzin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zet me aan het denken. Zelf vind ik het belangrijk dat ik met iemand goed kan opschieten. Wat voor hobbies zij heeft kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Zo ook met andere dingetjes, het zal me eigenlijk worst wezenquote:Op zondag 18 maart 2012 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo ken ik wel meer lieve jongens met een vriendin, en heb vriendinnen met een lieve vriend.
Serieus, ik bedoel, ik ben hartstikke lief en slim, maar ik ben verder niet echt bijzonder. Ik hoop altijd dat die lievigheid ooit genoeg zal zijnquote:
Humor, toffe interesses, een hoop poen. Wat mij betreft zet je een mijter op en zoek je meisjes met een Sinterklaasfetisj.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:05 schreef benzin het volgende:
Serieus, ik bedoel, ik ben hartstikke lief en slim, maar ik ben verder niet echt bijzonder. Ik hoop altijd dat die lievigheid ooit genoeg zal zijn
Anderen jouw "ding" laten verzinnenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Serieus, ik bedoel, ik ben hartstikke lief en slim, maar ik ben verder niet echt bijzonder. Ik hoop altijd dat die lievigheid ooit genoeg zal zijn
Ik ben een psychotische klootzak.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk om antwoord te geven op die vraag.
Wat is jouw ding?
Met alleen lief zijn kom je er niet. Ik snap niet dat dat maar niet er in gaat bij jou -_-quote:Op zondag 18 maart 2012 18:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik niet snap waarom je er daarmee niet komtquote:Op zondag 18 maart 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met alleen lief zijn kom je er niet. Ik snap niet dat dat maar niet er in gaat bij jou -_-
Vrouwen willen snappen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik niet snap waarom je er daarmee niet komt
Omdat lief zijn gemiddeld is. Ik ben lief, magnetron is lief, jaja, zelfs Drommel is lief heb ik van betrouwbare bron.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik niet snap waarom je er daarmee niet komt
Nou ja kijk, Als hij nou homo zou zijn en er nog schattig uit zou zien dan misschien welquote:Op zondag 18 maart 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met alleen lief zijn kom je er niet. Ik snap niet dat dat maar niet er in gaat bij jou -_-
Ik ben keilief.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:12 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat lief zijn gemiddeld is. Ik ben lief, magnetron is lief, jaja, zelfs Drommel is lief heb ik van betrouwbare bron.
Met andere woorden, je moet toch een eikel zijn?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:12 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat lief zijn gemiddeld is. Ik ben lief, magnetron is lief, jaja, zelfs Drommel is lief heb ik van betrouwbare bron.
Dit topic zit dan ook vol liefde. En Mur.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:14 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Opmerkelijk, Dat zegt iedereen van zichzelf
Ja, Want met schattig en knuffelig trek je de vrouwtjes echt niet aan hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 18:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Met andere woorden, je moet toch een eikel zijn?
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit topic zit dan ook vol liefde. En Mur.
Nee.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi lekker ding. Heb je je contract al getekend?
Nope, vrouwen willen vaak toch iets meer een "animal"quote:Op zondag 18 maart 2012 18:15 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ja, Want met schattig en knuffelig trek je de vrouwtjes echt niet aan hoor
Nee, met andere woorden, je hebt meer nodig dan alleen maar lief zijn. Tis mij duidelijk dat je het niet snapt maar neem maar van anderen aan dat het wel zo werktquote:Op zondag 18 maart 2012 18:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Met andere woorden, je moet toch een eikel zijn?
Ze willen ouder en ruwer, tijd voor benzin om een motorjack te kopen en de middelbare scholen af te gaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:15 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ja, Want met schattig en knuffelig trek je de vrouwtjes echt niet aan hoor
Nou... Maar kom op met alleen lief kom je er echt niet. Hoi ik ben lief, Mag ik met je uit?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nope, vrouwen willen vaak toch iets meer een "animal"
Ik word gewoon nieuwsgierig naar hoe Benzin eruit ziet is het werkelijk ook een schatje of wat?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze willen ouder en ruwer, tijd voor benzin om een motorjack te kopen en de middelbare scholen af te gaan.
Hij is nog schattiger dan ik. Says enough.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:20 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik word gewoon nieuwsgierig naar hoe Benzin eruit ziet is het werkelijk ook een schatje of wat?
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:20 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik word gewoon nieuwsgierig naar hoe Benzin eruit ziet is het werkelijk ook een schatje of wat?
Er zijn een aantal mensen hier die ik heb ontmoet en/of foto's van mij gezien hebben en/of op TC hebben gezienquote:Op zondag 18 maart 2012 18:20 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik weet niet echt goed wat. Wat willen vrouwen nog meer?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, met andere woorden, je hebt meer nodig dan alleen maar lief zijn. Tis mij duidelijk dat je het niet snapt maar neem maar van anderen aan dat het wel zo werkt
Ik eis bewijs bij deze!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is nog schattiger dan ik. Says enough.
Heel leuk maar ik wil dan toch echt bewijs!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:22 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Er zijn een aantal mensen hier die ik heb ontmoet en/of foto's van mij gezien hebben en/of op TC hebben gezienVoor zover ik weet vinden die mij allemaal een schatje
[..]
Ik weet niet echt goed wat. Wat willen vrouwen nog meer?
Misschien werkt bij jou alleen maar praktijkervaring? Kan zijn...ik zou zeggen, stoot je hoofd eens een paar keer, misschien kom je er dan wel achterquote:Op zondag 18 maart 2012 18:22 schreef benzin het volgende:
Ik weet niet echt goed wat. Wat willen vrouwen nog meer?
Misschien zal zich wel iemand meldenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:24 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Heel leuk maar ik wil dan toch echt bewijs!
Ik weet niet. Niemand kan me vertellen wat ze willen. Waartegen moet ik mijn hoofd stoten?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien werkt bij jou alleen maar praktijkervaring? Kan zijn...ik zou zeggen, stoot je hoofd eens een paar keer, misschien kom je er dan wel achter
We hebben het al zo vaak gezegd, maar het wil er niet in bij jou.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Niemand kan me vertellen wat ze willen. Waartegen moet ik mijn hoofd stoten?
Ja ik ben ook vreselijk onaardig en trek het je vooral heel persoonlijk aan wat mensen tegen je zeggen vooral op een forum ooit gehoord van beetje meer onafhankelijk zijn van anderen?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien zal zich wel iemand meldenIk heb niet echt zin om mijn foto te sturen naar iemand die volgens mij vrijwel alleen onaardig tegen me is in zijn posts.
Zelfverzekerd is ook wel een woord wat hij nog niet kent volgens mij.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hebben het al zo vaak gezegd, maar het wil er niet in bij jou.
Zegt het woord "zelfverzekerd" jou iets?
En dat terwijl we het toch echt vaak genoeg gezegd hebben. En nu doet 'ie of wij hem dat nog nooooooit verteld hebben -_-quote:Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Zelfverzekerd is ook wel een woord wat hij nog niet kent volgens mij.
Dat kan zo zijn, maar ik snap niet goed waarom vrouwen daar dan zoveel belang aan hechtenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zegt het woord "zelfverzekerd" jou iets?
Dat is ook al 100x uitgelegd...quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar ik snap niet goed waarom vrouwen daar dan zoveel belang aan hechten
Dus je snapt wel waarom vrouwen zoveel belang hechten aan iemand die alleen maar lief is?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar ik snap niet goed waarom vrouwen daar dan zoveel belang aan hechten
Als we vrouwen zouden snappen, dan zouden we geen problemen meer hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef benzin het volgende:
[..]
We weten dat je het niet snapt.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Nouja, volkomen logisch is het wel. Misschien moet 'ie maar een Vulcan trouwen. Haha Star Trek gharpje.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je snapt wel waarom vrouwen zoveel belang hechten aan iemand die alleen maar lief is?
Nja, niet echt, maar het lijkt me dat dat louter positief is. Waarom zou iemand niet een prijs willen winnen?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je snapt wel waarom vrouwen zoveel belang hechten aan iemand die alleen maar lief is?
Vrouwen letten niet alleen maar op of iemand lief is, ze letten op veel meer dingen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:32 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, volkomen logisch is het wel. Misschien moet 'ie maar een Vulcan trouwen. Haha Star Trek arpje.
Vrouwen hebben een lijstje in hun hoofd... En ik kan het wetenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen letten niet alleen maar op of iemand lief is, ze letten op veel meer dingen.
Ja, stomme schepsels dus. Ik let alleen maar op of iemand lekkere tieten heeft.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen letten niet alleen maar op of iemand lief is, ze letten op veel meer dingen.
Eens in de zeven jaar Pon farr is wel wat weinig he?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:32 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, volkomen logisch is het wel. Misschien moet 'ie maar een Vulcan trouwen. Haha Star Trek gharpje.
Beter dan 0 keer in 21 jaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens in de zeven jaar Pon farr is wel wat weinig he?
Maar als je weet dat vrouwen niet echt alleen maar letten op lief zijn, waarom snap je dan niet dat vrouwen waarde hechten aan iemand die zelfverzekerd is??quote:Op zondag 18 maart 2012 18:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, niet echt, maar het lijkt me dat dat louter positief is. Waarom zou iemand niet een prijs willen winnen?
Zelfvertrouwen wordt ook overschat. Je moet gewoon normaal zijn, en mensen die abnormaal schuchtig zijn missen meestal zelfvertrouwen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
Eigenlijk wel een goede vraag, waarom vallen meisjes alleen op mannen met zelfvertrouwen maar andersom is dat meestal niet zo'n vereiste.
Iets met een man moet beschermend zijn en onzekerheid bij een vrouw is schattig?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
Eigenlijk wel een goede vraag, waarom vallen meisjes alleen op mannen met zelfvertrouwen maar andersom is dat meestal niet zo'n vereiste.
Dat is niet eerlijkquote:
Heequote:Op zondag 18 maart 2012 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin dingen leren is ook nutteloos
Je negeert mijn vraag Benzin. Doe je dat nou expres?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk
[..]
Hee![]()
Maar sowieso leer ik niet echt veel, want ik snap het nog steeds niet echt.
Zoiets dat zie je bij homo's ook eentje is het vrouwtje [het teefje] en de andere de manquote:Op zondag 18 maart 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets met een man moet beschermend zijn en onzekerheid bij een vrouw is schattig?
Waarom staan wij dan droog?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen wordt ook overschat. Je moet gewoon normaal zijn, en mensen die abnormaal schuchtig zijn missen meestal zelfvertrouwen.
Thanks for the info....quote:Op zondag 18 maart 2012 18:38 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Zoiets dat zie je bij homo's ook eentje is het vrouwtje [het teefje] en de andere de man
Jij snapt dingen gewoon niet en wij snappen dan weer niet waarom jij dingen die wij als normaal zien niet snapt.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee![]()
Maar sowieso leer ik niet echt veel, want ik snap het nog steeds niet echt.
Ik denk dat ik het wel een beetje snap, maar wil toch wel graag antwoord van Benzin op mijn vraagquote:Op zondag 18 maart 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij snapt dingen gewoon niet en wij snappen dan weer niet waarom jij dingen die wij als normaal zien niet snapt.
Nee, dat doe ik niet expres. Ik snap gewoon nog steeds niet waarom zelfverzekerdheid zo belangrijk is, maar dat zei ik even terug ook al. Wilde mezelf niet herhalen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je negeert mijn vraag Benzin. Doe je dat nou expres?
Ik wil graag antwoorden, maar ik snap volgens mij misschien de vragen niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel een beetje snap, maar wil toch wel graag antwoord van Benzin op mijn vraag
Ja een man moet stoer en mannelijk "zijn", stoer en mannelijk gaan niet samen met onzekerheid.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets met een man moet beschermend zijn en onzekerheid bij een vrouw is schattig?
Precies, en daarom moeten mannen zelfverzekerd zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja een man moet stoer en mannelijk "zijn", stoer en mannelijk gaan niet samen met onzekerheid.
Meisjes moeten lief en schattig "zijn", daardoor is onzekerheid bij meisjes soms nog wel een pluspunt ook.
Dat is waar. Maar dan nog wordt ik niet veel door vrouwen benadert.quote:
Hoi Rokje.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
meer popcorn
maar ff serieus.. ik weet eigenlijk niet eens wat ik hier op moet zeggen, dus ik lees wel weer tot ik t weet
Omdat vrouwen toch iemand willen die ze kan beschermen, onzekere mannen wekken die indruk niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet expres. Ik snap gewoon nog steeds niet waarom zelfverzekerdheid zo belangrijk is, maar dat zei ik even terug ook al. Wilde mezelf niet herhalen.
Ik denk dat ik maar vrouw word.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, en daarom moeten mannen zelfverzekerd zijn
Alsof er 20 man iedere dag voor mijn voeten liggen...quote:Op zondag 18 maart 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dan nog wordt ik niet veel door vrouwen benadert.
[..]
Hoi Rokje.
Iemand met jouw IQ zou deze vraag toch echt moeten snappen hoor. Zit je iets dwars of zo? (hehe)quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil graag antwoorden, maar ik snap volgens mij misschien de vragen niet?
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:44 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Alsof er 20 man iedere dag voor mijn voeten liggen...
Koffieee! Schaam jequote:Op zondag 18 maart 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand met jouw IQ zou deze vraag toch echt moeten snappen hoor. Zit je iets dwars of zo? (hehe)
Vrouwen letten vast op meer dan lief zijn, vrouwen kunnen gewoon niet zo simpel te zijn om maar op één ding te letten. Maar dat betekent niet per se dat vrouwen waarde hechten aan iemand die zelfverzekerd is. Het zegt ook niets over hoe belangrijk liefheid is.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goed, hier nog een keer Benzin:
Maar als je weet dat vrouwen niet echt alleen maar letten op lief zijn, waarom snap je dan niet dat vrouwen waarde hechten aan iemand die zelfverzekerd is??
Retorische vraag trouwens
Nee je snapt wat ik bedoel heb gisteren ineens echt veel mannen via een datingsite gesproken ik weet niet wat het was maar allemaal wouden ze aandachtquote:
Aaaaaaaaaaah kap er toch eens meequote:Op zondag 18 maart 2012 18:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrouwen letten vast op meer dan lief zijn, vrouwen kunnen gewoon niet zo simpel te zijn om maar op één ding te letten. Maar dat betekent niet per se dat vrouwen waarde hechten aan iemand die zelfverzekerd is. Het zegt ook niets over hoe belangrijk liefheid is.
Even minder abstract:
Als je weet dat benzin een auto wil kopen en waarschijnlijk op meer let dan alleen de prijs, waarom snap je dan niet dat benzin waarde hecht aan de kleur?
Ik let vast op meer dan alleen de prijs, maar dat betekent niet dat de kleur mij interesseert toch? Sterker nog, misschien vind ik het vermogen van de motor wel heel belangrijk en interesseert de kleur me geen biet.
Omdat ik geen mietje wil, omdat ik iemand wil die de enge insecten voor me weghaald, omdat ik een standvastige vent wil, omdat ik iemand wil die me zou beschermen, omdat ik iemand wil die voor zichzelf kan opkomen, omdat ik iemand wil die niet enkel ja en amen knikt, omdat ik iemand wil die weet wat hij wil en waar hij heen wil, omdat ik een stel 'sterke' armen om me heen wil.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet expres. Ik snap gewoon nog steeds niet waarom zelfverzekerdheid zo belangrijk is, maar dat zei ik even terug ook al. Wilde mezelf niet herhalen.
Even vertaald naar die auto, als die motor jouw liefheid is dan houdt daar jouw auto op, hij heeft geen kleur, geen deuren, geen omhulsel. Alleen die motor. Vrouwen willen een hele auto, niet alleen de motor.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrouwen letten vast op meer dan lief zijn, vrouwen kunnen gewoon niet zo simpel te zijn om maar op één ding te letten. Maar dat betekent niet per se dat vrouwen waarde hechten aan iemand die zelfverzekerd is. Het zegt ook niets over hoe belangrijk liefheid is.
Even minder abstract:
Als je weet dat benzin een auto wil kopen en waarschijnlijk op meer let dan alleen de prijs, waarom snap je dan niet dat benzin waarde hecht aan de kleur?
Ik let vast op meer dan alleen de prijs, maar dat betekent niet dat de kleur mij interesseert toch? Sterker nog, misschien vind ik het vermogen van de motor wel heel belangrijk en interesseert de kleur me geen biet.
Ik gaf antwoord op zijn vraagquote:Op zondag 18 maart 2012 18:48 schreef Chamastya het volgende:
Geef gewoon fucking antwoord op een man zijn vragen dan er constant met lulverhalen erom heen te draaien!
Niet per se, maar zelfverzekerdheid is zowat een must als het om aantrekkelijkheid aankomt.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Even minder abstract:
Ja maar weer helemaal erom draaiend over een dit en dat, Daar heb je geen zak aan een van de meest storende dingetjes van jou vind ik.quote:
Oh. Dat klinkt inderdaad als de anti-benzin ja. Maar denken alle meisjes daar zo over?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat ik geen mietje wil, omdat ik iemand wil die de enge insecten voor me weghaald, omdat ik een standvastige vent wil, omdat ik iemand wil die me zou beschermen, omdat ik iemand wil die voor zichzelf kan opkomen, omdat ik iemand wil die niet enkel ja en amen knikt, omdat ik iemand wil die weet wat hij wil en waar hij heen wil, omdat ik een stel 'sterke' armen om me heen wil.
En dat soort dingen kan ik wel krijgen bij iemand die zelfverzekerd is, en niet bij een bang muisje.
Amenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
DG opgebokt en Mur doe even normaal.
Zo nu weer rust en vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waar gaan we t nu over hebben?
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nog even een klein hartje onder de riem voor sommigen hierGoeie vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waar gaan we t nu over hebben?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
nog even een klein hartje onder de riem voor sommigen hierIk ga een peuk roken IK HEB HET HELEMAAL GEHAD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waar gaan we t nu over hebben?![]()
Kenkerzooi![]()
nog even een klein hartje onder de riem voor sommigen hierRal 7033. Mooie kleur wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waar gaan we t nu over hebben?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als ik je als vrouw zijnde vertel dat ik zelfverzekerheid wel degelijk belangrijk vind, ga je het dan wel aannemen? Je hoeft niet te snappen waarom ik dat vind, want mannen en vrouwen verschillen nou eenmaal.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Even minder abstract:
Kan je je niet normaal gedragen?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:54 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik ga een peuk roken IK HEB HET HELEMAAL GEHAD!![]()
Kenkerzooi
In grote lijnen wel jaquote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh. Dat klinkt inderdaad als de anti-benzin ja. Maar denken alle meisjes daar zo over?
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:54 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik ga een peuk roken IK HEB HET HELEMAAL GEHAD!![]()
Kenkerzooi
dat vond ik nou ookquote:
De meisjes die daar niet zo over denken, en genoegen nemen met alleen een lieverd, die zitten ook op hun zolderkamertjes en die zien ook gene licht. Derhalve ga je die ook nooit tegenkomen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh. Dat klinkt inderdaad als de anti-benzin ja. Maar denken alle meisjes daar zo over?
En er is maar 1 iemand die al maanden in dit topic loopt te trollen. Tevens melding van gemaaktquote:Op zondag 18 maart 2012 18:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zou ik er is hier maar een die zijn taalgebruik moet aanpassen...
Niemand kan voor alle meisjes spreken, dat zou je zelf ook nog wel kunnen bedenken lijkt me. Er zullen vast meiden zijn die liever een zielig hoopje als vriend hebben, maar ik denk niet dat je die makkelijk tegenkomt.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Broeder-zuster liefde?quote:
quote:
nja, ik niet iig.. ook geen (in my case) zielig hoopje vrouw btw.. maar daar ben ik zelf dan ook weer te labiel voorquote:Op zondag 18 maart 2012 18:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niemand kan voor alle meisjes spreken, dat zou je zelf ook nog wel kunnen bedenken lijkt me. Er zullen vast meiden zijn die liever een zielig hoopje als vriend hebben, maar ik denk niet dat je die makkelijk tegenkomt.
Maar praktisch alle meiden die ik ken denken er wel zo over ja.
Mijn opa ging dood aan huilen, beetje respect alsjeblieft.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn opa ging dood aan huilen, beetje respect alsjeblieft.
Dat weet ik, maar als meer mensen reageren geeft dat een idee van een percentage.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niemand kan voor alle meisjes spreken, dat zou je zelf ook nog wel kunnen bedenken lijkt me. Er zullen vast meiden zijn die liever een zielig hoopje als vriend hebben, maar ik denk niet dat je die makkelijk tegenkomt.
Maar praktisch alle meiden die ik ken denken er wel zo over ja.
Ja maar jij wil sowieso geen man.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
nja, ik niet iig.. ook geen (in my case) zielig hoopje vrouw btw.. maar daar ben ik zelf dan ook weer te labiel voor
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet per se, maar zelfverzekerdheid is zowat een must als het om aantrekkelijkheid aankomt.
Als zelfverzekerdheid jou niet interesseerd (en ik neem aan dat er nog meer dingen zijn die vrouwen ook aantrekkelijk vinden, maar jou niet interesseren), dan snap je dus wel dat jij nauwelijks aan de vrouw gaat komen he?
Want blijkbaar interesseren vrouwen jou niet zo.
Werk jij dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Helaas, Wees blijf dat jij met mij niet hoeft samen te werken in een bedrijf
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Helaas, Wees blijf dat jij met mij niet hoeft samen te werken in een bedrijf
Goed voor julliequote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:01 schreef Re het volgende:
houden we het een beetje rustig hier... anders gaan er notes vallen enzo, is ook niet leuk etc.
Mweh, Wil ik het niet over hebbenquote:
Vliegen erbij jullie ook weleens stoelen door de ramen heen?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat je je bij ons bedrijf helemaal op je plaats zou voelen.![]()
Qua je werkskills ben je al erg zelfverzekerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als meer mensen reageren geeft dat een idee van een percentage.
Ok. Dat is heel erg vervelend nieuws. Meer geld verdienen of afvallen ofzo is goed te doen, maar zelfverzekerd worden is iets waarvan ik niet eens weet wat het exact is, laat staan dat ik weet hoe je dat moet bereiken
http://dl.dropbox.com/u/1(...)%20-%20Gratitude.mp3 deze past nu welquote:
Ik weet niet goed wat ik daarop moet antwoorden. Ik snapte het ook niet helemaal; "blijkbaar interesseren vrouwen jou niet zo." -> bedoel je dat vrouwen niet zoveel interesse in mij hebben, of ik niet zoveel interesse heb in vrouwen? In het laatste geval dan zit je foutquote:
Inderdaad helaas bestaat daar geen pil voor of iets anders simpels. Net nog op paiq een gesprek met een match. Leuk gesprek gehad maar wel geblokkeerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
Zelfverzekerdheid is ook zo iets ongrijpbaars, ik zou ook niet weten hoe je het word, ik ben het nooit geweest.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:03 schreef Chamastya het volgende:
Vliegen erbij jullie ook weleens stoelen door de ramen heen?
Maar dat bedoel ik, overal goed in worden klinkt als belachelijk veel werkquote:Op zondag 18 maart 2012 19:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Qua je werkskills ben je al erg zelfverzekerd.
Nu nog zorgen dat je vertrouwen in jezelf krijgt op allerlei andere gebieden (bijv: uiterlijk, sociale skills, kast-in-elkaar-zet skills, toekomst, whatever) en je zal al veel zelfverzekerder overkomen/zijn.
Ah dacht dat je met 'ik niet iig' bedoelde dat jij geen zelfverzekerd iemand wilde.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/1(...)%20-%20Gratitude.mp3 deze past nu wel
en nee mfn, klopt, maar ook wat vrouwen betreft moet ik gewoon een stabiel, zelfverzekerd iemand
juist wel, aangezien ik niet de stabielste ben, dus dat "compenseert" dan weer mooi lolquote:Op zondag 18 maart 2012 19:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah dacht dat je met 'ik niet iig' bedoelde dat jij geen zelfverzekerd iemand wilde.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat jij vooral interesse hebt in een vrouw vanuit je eigen oogpunt, maar totaal niks van aantrekt wat de vrouw in kwestie voor behoefdes heeft.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik daarop moet antwoorden. Ik snapte het ook niet helemaal; "blijkbaar interesseren vrouwen jou niet zo." -> bedoel je dat vrouwen niet zoveel interesse in mij hebben, of ik niet zoveel interesse heb in vrouwen? In het laatste geval dan zit je fout
Anyway, moet even weg om wat te regelen en weet niet echt of ik nog veel zin heb om zo terug te komen
Bedankt Re gelukkig worden dergelijke klasloze opmerkingen nog weg gemodquote:Op zondag 18 maart 2012 19:01 schreef Re het volgende:
houden we het een beetje rustig hier... anders gaan er notes vallen enzo, is ook niet leuk etc.
Ik zeg niet overal, ik gaf enkel wat voorbeelden.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik, overal goed in worden klinkt als belachelijk veel werk
Jij wil helemaal niet aan de vrouw he?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik, overal goed in worden klinkt als belachelijk veel werk
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bedankt Re gelukkig worden dergelijke klasloze opmerkingen nog weg gemod.
Inderdaad, alsod iedere vrouw standaard geweldig is .quote:Op zondag 18 maart 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen is dat jij vooral interesse hebt in een vrouw vanuit je eigen oogpunt, maar totaal niks van aantrekt wat de vrouw in kwestie voor behoefdes heeft.
Je let vooral heel erg op jezelf en niet op haar. Dat concludeer ik er uit
[..]
Enorm goed.quote:
Ik vind het ook een knappe conclusie aangezien ik dat helemaal niet zei. En alsof alle mannen met chicks wel overal goed in zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij wil helemaal niet aan de vrouw he?
[..]
Sommige wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind het ook een knappe conclusie aangezien ik dat helemaal niet zei. En alsof mannen met chicks wel overal goed in zijn.
Sorrie maar ik snap dus niks van jouw opmerking he? -_-quote:Op zondag 18 maart 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, alsod iedere vrouw standaard geweldig is .
Zo lang het maar voldoende is tochquote:Op zondag 18 maart 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
Ik ben overal gemiddeld in. Ik ben goed in gemiddeld zijn.
En ook met enkel dat kun je zelfverzekerdheid uitstralen idd.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
Ik ben overal gemiddeld in. Ik ben goed in gemiddeld zijn.
Ik ben toch heel duidelijk anders. Hij lijkt enkel te willen voldoen aan de eisen van vrouwen. Of ze nou 4 kinderen, schurft, een SOA of een schuld van 3 ton hebben, het lijkt niks uit te maken.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie maar ik snap dus niks van jouw opmerking he? -_-
Dat is helemaal niet wat ik zei heloefquote:Op zondag 18 maart 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben toch heel duidelijk anders. Hij lijkt enkel te willen voldoen aan de eisen van vrouwen. Of ze nou 4 kinderen, schurft, een SOA, een schuld van 3 ton heeft lijkt niks uit te maken.
Oh dan heb ik je verkeerd begrepen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet wat ik zei heloef
DM waarom ik lief ben gaarnequote:Op zondag 18 maart 2012 18:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben goed in het genieten.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:14 schreef heloef het volgende:
Best lastig om nou te zeggen waar jezelf nou echt goed in bent. Ik weet het echt niet.
Slecht in wel?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:14 schreef heloef het volgende:
Best lastig om nou te zeggen waar jezelf nou echt goed in bent. Ik weet het echt niet.
Dat is heel makkelijk.quote:
Je bent goed te genieten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |