Als het een vodka-martini isquote:
serieus hoor, ik zou je gewoon laten.. ik kijk toch bijna nooit tvquote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk scherp twi.
[..]
Onoes. Daar trap ik niet in.
Al jarenlang weinig voetbal gekeken omdat mijn ex het niet keek.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:22 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Met koffie.lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat vind ik wel zo sneu eh van bepaalde vrouwen.. laat die mannen lekker voetbal kijkenquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik maar met een heel groot bord met daarop de pageviews naar school gaan maandag.
Nee, maar je wilt ook dingen samen doen he. Dan kun je niet CL, UC, competitie en interlands kijken.quote:
Ik ook nooit meer eigenlijk. Voordat ik mijn ex leerde kennen alleen maar voetbal.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
serieus hoor, ik zou je gewoon laten.. ik kijk toch bijna nooit tv
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik moet dit even kwijt, gewoon zomaarBring It On vervolgen kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Bring It On vervolgen kijkenKirsten Dunst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ja samen doen, prima.. maar je hoeft ook niet alles samen te doen hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar je wilt ook dingen samen doen he. Dan kun je niet CL, UC, competitie en interlands kijken.
[..]
Ik ook nooit meer eigenlijk. Voordat ik mijn ex leerde kennen alleen maar voetbal.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Bring It On vervolgen kijkendat is not another teen movie lieve geweldige twi.. bring it on 2/3 zijn baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kirsten Dunst idden Eliza Dushku
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Kut, ik dacht dat ik alles wist.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat is not another teen movie lieve geweldige twi.. bring it on 2/3 zijn bagger![]()
NOTM is zo'n parodie film op allerlei filmsquote:
Maar je bent wel lief en geweldig.quote:
Ze wilde juist zoveel mogelijk samen doen. Toen ging het volgens haar steeds beter. En toen ik niet mee kon met haar lange vakantie ging het mis.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja samen doen, prima.. maar je hoeft ook niet alles samen te doen hoor
mgoed, er moet wel balans zijn idd
[..]
dat is not another teen movie lieve geweldige twi.. bring it on 2/3 zijn bagger![]()
hmmm was er een goeie reden voor dat je niet mee kon?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent wel lief en geweldig.
[..]
Ze wilde juist zoveel mogelijk samen doen. Toen ging het volgens haar steeds beter. En toen ik niet mee kon met haar lange vakantie ging het mis.
Is het weer complimentjes dag?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent wel lief en geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
leugensquote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
In dit topic is zoiets een dis. Vrouwen houden niet van lief en geweldig.
In het algemeen dingen verbieden in een relatie. Dat is echt een no goquote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
serieus hoor, ik zou je gewoon laten.. ik kijk toch bijna nooit tv
[..]
lekker![]()
[..]
dat vind ik wel zo sneu eh van bepaalde vrouwen.. laat die mannen lekker voetbal kijken
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok ONE more, dan stop ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat eerst 20 seconden te denken uit welke film dit ook alweer kwam, en zag toen pas de aangepaste paint
![]()
Jij houdt niet eens van mannen.quote:
Mijn stage liep uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmm was er een goeie reden voor dat je niet mee kon?
Dat is een goeie reden.quote:
idd.. maar niet alleen in een relatiequote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In het algemeen dingen verbieden in een relatie. Dat is echt een no go
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok ONE more, dan stop ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef twi het volgende:
[..]Ik zat eerst 20 seconden te denken uit welke film dit ook alweer kwam, en zag toen pas de aangepaste paint
daarom kan ik ze nog wel lief en geweldig vinden verdommequote:
da's niet echt iets waar jij iets aan kon doen lijkt me danquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
lolololSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[DigitalGirl]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is Hermione.
[/DigitalGirl]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsss, maar daar hebben we dan weer niks aan.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daarom kan ik ze nog wel lief en geweldig vinden verdomme
het is ook nooit goedquote:Op zondag 18 maart 2012 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsss, maar daar hebben we dan weer niks aan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Klopt. Maar toen ging ze weg met 2 vriendinnen. Ik wist eigenlijk al dat het bal was na de eerste avond dat ik daar aankwam op vakantie. Zelden een zo'n vervelend persoon meegemaakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
da's niet echt iets waar jij iets aan kon doen lijkt me dan
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh lekker dan jaquote:Op zondag 18 maart 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar toen ging ze weg met 2 vriendinnen. Ik wist eigenlijk al dat het bal was na de eerste avond dat ik daar aankwam op vakantie. Zelden een zo'n vervelend persoon meegemaakt.
Zo'n stereotype vrouw. Wilde eigenlijk gelijk het vliegtuig weer naar huis pakken.
Okee knuffels zijn wel lief, het is je vergeven.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is ook nooit goeden ik knuffel nog wel zoveel
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:36 schreef Barbusse het volgende:
Kan nog wel even doorgaan zo
Kijk Ginny grijnzen op de achtergrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ok ok, ook nog een danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Boos worden omdat ik niet alle 250 foto's in één keer wilde kijken enzulks.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh lekker dan ja![]()
soms snap ik m'n eigen sekse-genoten niet eens
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Versiertruc van de eeuw dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ok, ook nog een dan
ik doe met je meequote:Op zondag 18 maart 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boos worden omdat ik niet alle 250 foto's in één keer wilde kijken enzulks.
Vrouwen.![]()
Beter word ik gewoon gay.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik doe met je mee
oh wacht..............
Dudequote:Op zondag 18 maart 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boos worden omdat ik niet alle 250 foto's in één keer wilde kijken enzulks.
Vrouwen.![]()
Beter word ik gewoon gay.
Zijn er ook leuke maisjes?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik doe met je mee
oh wacht..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |