Daar zijn ze al vanaf de 20e mee bezigquote:Op maandag 26 maart 2012 16:14 schreef netolk het volgende:
Kan nu nooit meer lang duren aangezien ze aan het updaten zijn...
Het vervelende is alleen dat ze het allemaal tegelijk willen lanceren zowel branded versies als unbranded versies waardoor het allemaal langer duurt
daarom ze falen al hard dus dat kan nooit meer lang durenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar zijn ze al vanaf de 20e mee bezig
Laat maar ik lees net dat ze alleen leasen. Wat een kutgedoe.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:13 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik kijk net op de site van Hi. Hebben ze nou alleen maar toestellease en helemaal geen gewone abonnementen meer?
Is dat ook als je een abonnement bij bijvoorbeeld BelCompany afsluit van Hi...? Of op een willekeurige website?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:13 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik kijk net op de site van Hi. Hebben ze nou alleen maar toestellease en helemaal geen gewone abonnementen meer?
Yup..quote:Op maandag 26 maart 2012 17:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat ook als je een abonnement bij bijvoorbeeld BelCompany afsluit van Hi...? Of op een willekeurige website?
quote:Wat als ik dan geen Hi ToestelLease toestel wil?
De Hi Messaging Abonnementen 2012 zijn alleen te verkrijgen inclusief Hi ToestelLease. Daarnaast blijven de huidige Sim-only Abonnementen beschikbaar.
Denk het ook. Ik heb zelf 2 abo's bij Hi waarvan eentje over 2 maanden verlengd zou kunnen worden. Ik denk dat ik maar ga kappen met Hi. En ik zie net dat Belcompany geen Hi meer levert. Hollands nieuwe, Sizz en Vodafone.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:24 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij gaat Hi zichzelf daar wel mee snijden... Aangezien er best wat haken & ogen aan zitten.
quote:Paul Verheijen
Waarom komt die lelijke touchwiz weer in android 4.0 ? Dat verkracht 4.0 gewoon. Wanneer komt hij uberhaupt nu eigenlijk?
Vind ik leuk · · 6 uur geleden in de buurt van Hout-Blerick, Limburg
Samsung Mobile NL Hallo Paul, het is nog niet bekend wanneer de update komt. De update is nog niet vrijgegeven voor Nederland. Nog even geduld hebben. Zodra we meer weten, informeren we je gelijk!
2 uur geleden · Vind ik leuk
quote:Jurgen Timmerman
Samsung leg mij is uit waarom de update naar Android 4.0+ zo lang moet duren? Is dat omdat jullie zo nodig die Touchwiz ( die overigens alleen maar vertragend werkt ) er perse in willen hebben?? Diverse concurrenten van jullie zijn een stuk sneller met het uitbrengen van updates in het algemeen op hun toestellen & tablets.
Langzamerhand krijgen de klanten natuurlijk wel deze gedachte : "Ze brengen een product uit, beginnen gelijk aan een nieuw product en zetten de product support op het oudere product gewoon op een laag pitje." Hoe dat ook het is natuurlijk niet goed voor het imago van Samsung
#GT 10.1 3G gebruiker
Vind ik leuk · · 19 uur geleden
Samsung Mobile NL Hallo Jurgen, we snappen dat je ongeduldig bent. Het is ook voor ons wachten tot de update voor Nederland wordt vrijgegeven; de uitrol is begonnen per land en Nederland is helaas nog niet aan de beurt geweest. Nog even geduld hebben.
7 uur geleden · Vind ik leuk
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gewoon geen antwoord geven over de touchwiz he.
[..]
Ik ben ook van Hi naar Vodafone gegaan (per november). Liefst had ik bij Hi gebleven, maar het was niet meer aantrekkelijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Denk het ook. Ik heb zelf 2 abo's bij Hi waarvan eentje over 2 maanden verlengd zou kunnen worden. Ik denk dat ik maar ga kappen met Hi. En ik zie net dat Belcompany geen Hi meer levert. Hollands nieuwe, Sizz en Vodafone.
Net of zij dat wetenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gewoon geen antwoord geven over de touchwiz he.
Ja natuurlijk.quote:
Wat is normaal gebruik volgens Hi?quote:Je toestel moet in ieder geval aan kunnen
Je moet er nog mee kunnen bellen
Is je mobiel versleten door normaal gebruik, dan is dit geen probleem.
???quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:20 schreef Coenehv het volgende:
Een vraagje. Ik heb een backup gemaakt voor mijn SGS2, maar ik kan hem niet vinden, ofja ik kan hem wel vinden maar het is een raar bestandje. Dus mijn vraag: waar vind je je backup en hoe kun je die gebruiken als je er een nieuwe software erop hebt gebruikt?
Owja, en kun je ook van apps een backup maken?
Even zoeken danquote:Op maandag 26 maart 2012 18:10 schreef automatic_ het volgende:
Er is een speciaal Hi lease topic dacht ik
Daar haddenze het wel over wat haken en ogen.
Ik heb net wanamlite v9.9 geflashed. Hij loopt steeds vast. Zo fucking irritant gewoon.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:01 schreef bob123123581 het volgende:
ICS rom bedoel je?
Tot nu toe is de cyanogenmod 9 vrijwel de beste, alleen is er nu nog alleen de nightly (experimental) builds.
Deze zou je gewoon via XDA kunnen downlaoden en flashen.
De rom werkt vrij goed maar is niet geheel zonder bugs over andere fouten, hij is nog erg onstabiel.
Wanneer de cyanogenmod 9 stable versie uit is voor de galaxy s2 is nog niet bekend, maar ik denk dat dit niet heel lang gaat duren.
tot die tijd kun je apex launcher gebruiken, deze launcher komt het dichts in de buurt bij ICS. (is alleen te downloaden en installeren wanneer je smartphone android 4 draait)
rossoreactione rom is erg stabiel naar mijn ervaring en snel.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:05 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik heb net wanamlite v9.9 geflashed. Hij loopt steeds vast. Zo fucking irritant gewoon.
Ja roosereaction rom, kun je bij xda downloaden. Volgens mij hebben meer mensen goede ervaringen ermee.quote:
Kan. Ik maar denken dat ie aan het trollen was.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgens mij heeft Daarnaast autocorrect. Italiaans en engels ofzo
Heb je de Russische ics rom geflasht?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:59 schreef geelkuikentje het volgende:
Start ik Google Play op via wifi zie ik dat er updates zijn. Een update van MTC Russisch geklets. Wat is dat voor een programma. Nog nooit geïnstalleerdVan OJSC Mobile TeleSystems. Kan het ook niet verwijderen... Iemand een tip?
Gewoon stock 2.3.6quote:Op maandag 26 maart 2012 22:01 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Heb je de Russische ics rom geflasht?
Google had binnen 0.34 seconden een tip gevondenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:59 schreef geelkuikentje het volgende:
Start ik Google Play op via wifi zie ik dat er updates zijn. Een update van MTC Russisch geklets. Wat is dat voor een programma. Nog nooit geïnstalleerdVan OJSC Mobile TeleSystems. Kan het ook niet verwijderen... Iemand een tip?
Ik gebruik 2.3.6 geïnstalleerd met Kies.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:08 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Google had binnen 0.34 seconden een tip gevonden
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1562469
Ik heb nogsteeds stock hoor.quote:
Lezen...quote:
Meer info in betreffende topicquote:Turns out this is a bug in the market, where carrier-provided apps on your phone will confuse the market into thinking they are a different, existing Market application.
Kan je wat meer informatie geven. Met wat heb je een backup gemaakt, waar heb je die backup naartoe gemaakt, waar heb je een backup van gemaakt? (contacten/berichten/alles? )quote:
dacht ik ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:10 schreef mstx het volgende:
Oh dat was het dus, ik dacht gisteren even dat het een virus was ofzo.![]()
[ afbeelding ]
Daar staat dat Google hem heeft weggehaald, maar hij staat er nogsteede in.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:54 schreef geelkuikentje het volgende:
Nog wat meer info op Tweakers.net over de Russische app:
'Google installeert per ongeluk Russische app op Samsung-telefoons'
Hier niet meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar staat dat Google hem heeft weggehaald, maar hij staat er nogsteede in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |