quote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef speknek het volgende:
Hoe werkt dat updaten via kies uberhaupt. Als ik Kies Air opstart en dan naar m'n browser ga zie ik alleen m'n bestanden en berichten.
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSPquote:Op maandag 19 maart 2012 12:25 schreef speknek het volgende:
(algemene) Instellingen -> over dit toestel -> software update -> controleren op update
zie ik nu.
Ik had nog niet eerder geupdate, dus hij is nu al een tijdje bezig (waarschijnlijk voor versie 2.3.4 ofzo)quote:Op maandag 19 maart 2012 12:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar dan is er nog geen update beschikbaar jammer genoeg
ja maar gogosweden heeft een zweedse versiequote:Op maandag 19 maart 2012 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Het zijn tegenstrijdige berichten. In de powerpoint van Samsung(zie vorig topic, achteraan) staat dat je ICS niet binnen kan halen via OTA, maar gogosweden heeft hem wel op die manier binnen gehaald.
Klopt, maar in die PP staat dat ICS sowieso NIET binnen te halen is op een S2 via OTA, dus dat klopt dan niet helemaal. Die PP is niet speciaal gericht op NL ofzoquote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef netolk het volgende:
[..]
ja maar gogosweden heeft een zweedse versie
good point....quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar in die PP staat dat ICS sowieso NIET binnen te halen is op een S2 via OTA, dus dat klopt dan niet helemaal. Die PP is niet speciaal gericht op NL ofzo
Dat ga ik niet helemaal lezen hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:31 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.newscientist.c(...)ust-sending-ads.html
Nederlandse uitleg?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ga ik niet helemaal lezen hoor.
quote:
de app nog een keer installeren.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:14 schreef Refurb het volgende:
Heb hem gisteren geroot.
Moest resetten voor lighting rom, dus nu weer alle apps aan het installeren en ook TeamViewer die ik voor het rooten erop had staan maar ik krijg de melding "Installeren op usb-opslag of sd-kaart is mislukt" ook bij meerdere apps. Iemand de oplossing? Google helpt niet echt.
zal vast heel goed zijn tegen krassen en andere schade maarrrrrrrrrquote:Op maandag 19 maart 2012 23:15 schreef Thaboel het volgende:
weet iemand een goed hoesje? Dacht zelf aan Otterbox
Dit heeft alles te maken met je kernel.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:14 schreef Refurb het volgende:
Heb hem gisteren geroot.
Moest resetten voor lighting rom, dus nu weer alle apps aan het installeren en ook TeamViewer die ik voor het rooten erop had staan maar ik krijg de melding "Installeren op usb-opslag of sd-kaart is mislukt" ook bij meerdere apps. Iemand de oplossing? Google helpt niet echt.
vind het wel wat hebben. Of iemand een beter alternatief?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zal vast heel goed zijn tegen krassen en andere schade maarrrrrrrrr
wat een godsgruwelijk lelijk ding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |