Inderdaad en er staat CWM op en Superuser voor het granten van apps die root nodig hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:54 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Het uiterlijk blijft gewoon hetzelfde, je hebt nu alleen meer rechten op je telefoon als voorheen.
editquote:Op zondag 18 maart 2012 19:11 schreef Refurb het volgende:
Ik ga nu rooten, mij werd XXLPJ aangebruiken als ROM.
Maar de link erna (in #19 pagina 12) loopt dood.
Iemand een andere goede en veilige link?
Instellingen > Over het toestel > Dan bij Android-Versie 5 keer ofzo snel op klikken.quote:
Lol heb een screenshot :-)quote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Instellingen > Over het toestel > Dan bij Android-Versie 5 keer ofzo snel op klikken.
Dan als je een poppetje ziet kan je dat ook nog inhouden en gebeurt er nog wat leuks
In 2.3.x zit er ook 1quote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Refurb het volgende:
@Co_Ol
Thanks, heb hem geroot.
Wat een welkome aanvulling.
@Mineraalwater
Grappig, maar erg nutteloos haha
Waarom heb je de mijne niet overgenomen?quote:Op maandag 19 maart 2012 08:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Net een SGS2 gekocht (2e hands), omdat mijn HTC jammer genoeg de ontmoeting met de stoep niet overleefde.
Nu drie dagen in bezig en hij werkt tot volle tevredenheid. Moet er een klein jaartje mee doen, dus dat komt wel goed.
Ik las dat de ICS-update binnenkort wordt uitgerold?
In hoeverre is het de moeite daarop te wachten, of zijn er al bijzonder mooie ROMs die ik er veel beter op kan zetten?
quote:Bereikt Android 4.0 ICS vandaag Nederland?
Sluit je jouw Samsung Galaxy S2 ook om de haverklap aan de PC om te kijken bij Samsung KIES of de Android 4.0 Ice Cream Sandwich al te downloaden is? Of blijf je zoeken op je telefoon naar nieuwe updates, maar krijg je nooit de reactie te zien waarop je eigenlijk hoopt? Dit allen getuigt ervan dat de ICS update nog niet in Nederlands is uitgerold. Sinds vorige week dinsdag heeft Samsung namelijk groen licht gegeven en waren landen als Polen en Hongarije als eerste aan de beurt. Voor vandaag – 19 maart – staat de tweede golf gepland van de uitrol en we wachten daarom deze dag nog even af.
http://www.samsunggalaxys(...)s-vandaag-nederland/
Het is net Sinterklaas als kind.quote:
Maar dan is er nog geen update beschikbaar jammer genoegquote:Op maandag 19 maart 2012 12:25 schreef speknek het volgende:
(algemene) Instellingen -> over dit toestel -> software update -> controleren op update
zie ik nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |