Gratis cursus voor jou!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
hou op, ik wordt hier geil van.
Welke pijpen?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:28 schreef Micson het volgende:
Maar is het pijpen denken jullie? Zo klinkt het wel vind ik.
Ik vind het toch wel heel suggestief, geile chicks die gas op die lollie zeggen. Ik vind dat het lijkt alsof ze iemand willen opgeilen/ seks willen oid.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:47 schreef Kamergezocht het volgende:
Het betekent niks meer of minder dan gas erop, los gaan, uit je bol gaan, uit de band springen, ..
Termen die 99% van de mensen hier waarschijnlijk niks zegt
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:42 schreef aequus het volgende:
gas geven=harder gaan
lolly= lul
harder neuken?
mijn theorie is aannemlijkerquote:Op zondag 18 maart 2012 17:00 schreef Zolder het volgende:
ze bedoelen dat je je lul diep in een meisje haar keel moet duwen
dus met gas bedoelen ze: snel, zonder genade
die lolly = je lul
Kijk, dit snijdt meer hout.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:00 schreef Zolder het volgende:
ze bedoelen dat je je lul diep in een meisje haar keel moet duwen
dus met gas bedoelen ze: snel, zonder genade
die lolly = je lul
Moet je maar naar normale feesten gaanquote:Op zondag 18 maart 2012 16:08 schreef Micson het volgende:
In de discotheken was hij de afgelopen tijd helaas niet te vermijden
Hou je bek, achterlijkequote:Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Moet je maar naar normale feesten gaan
rustig jong, tis maar een forumquote:
Daarom tijdens carnaval geile chicks aankijken wanneer dit nummer werd gedraaid. Werkt uiterst effectief.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel heel suggestief, geile chicks die gas op die lollie zeggen. Ik vind dat het lijkt alsof ze iemand willen opgeilen/ seks willen oid.
Ik mis ook de definitie van het woord 'lollie' in jouw opvatting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |