Ik was verliefd op een meisje, en eerst vond ze me leuk, later niet meer. Guess whatquote:
Zon en cocktails en mooie dames in bikini en BBQ! Het is weer zover!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zou wel chill zijnlekker op vakantie daar
[..]
ja.. maar jij......
Even de vertaling naar het Nederlands: Bier, Tieten en Vleesquote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zon en cocktails en mooie dames in bikini en BBQ! Het is weer zover!![]()
hmmmmquote:Op zondag 18 maart 2012 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik was verliefd op een meisje, en eerst vond ze me leuk, later niet meer. Guess what
ok ik kom er aanquote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zon en cocktails en mooie dames in bikini en BBQ! Het is weer zover!![]()
In de zomerzon!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Even de vertaling naar het Nederlands: Bier, Tieten en Vlees![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 18 maart 2012 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik was verliefd op een meisje, en eerst vond ze me leuk, later niet meer. Guess what
fixedquote:Op zondag 18 maart 2012 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verliefd worden op meisjes die op mannen vallen.
Is de ijzerwarenwinkel open op zondag?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verliefd worden op meisjes die niet op mannen vallen.
True true, maar tochquote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmmm
maar lijkt me dan dat ze ook niet helemaal straight was.. of op z'n minst bi-schierig dus
maar wel mooi fucked up
Brofist!quote:
Het is dan ook al járén geledenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaaralhoewel ik meestal niet eens tot het punt kom dat zij mij leuk vindt
Verliefd worden op mannen die op meisjes vallenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verliefd worden op meisjes die niet op mannen vallen.
Tenzij je lesbisch bent dan, dan smaakt je kutje als spareribs van de bbqquote:Op zondag 18 maart 2012 15:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]vast niet wanneer het heteromeisjes betreft
Het spijt mequote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Verliefd worden op mannen die op meisjes vallen
zoet of pittigquote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tenzij je lesbisch bent dan, dan smaakt je kutje als spareribs van de bbq
dat is wel het ergste wat je kan overkomen iddquote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Joysa het volgende:
Verliefd worden op mannen die op meisjes vallen.
ohwaitwhut
Niet zo depri, Tijn. Als vrouwen zelfs mij leuk vinden is er hoop voor iedereen!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaaralhoewel ik meestal niet eens tot het punt kom dat zij mij leuk vindt
quote:
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is de ijzerwarenwinkel open op zondag?
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Verliefd worden op mannen die op meisjes vallen
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnomquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Bartholomeus het volgende:
Brofist!
Het is dan ook al járén geleden
jij 1-bultige verleider jijquote:Op zondag 18 maart 2012 15:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zoet, net als de woordjes die ik in je oor fluister
hoax, die is er constant bij jouquote:
Oh gelukkig en jij hebt een vrouw nu. Dat kan 2 dingen betekenen of je hebt gelijk of er is iets heel goed mis in deze wereld : oquote:Op zondag 18 maart 2012 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zo depri, Tijn. Als vrouwen zelfs mij leuk vinden is er hoop voor iedereen!
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoax, die is er constant bij jou
En dan hier:quote:
Voel dan jonge!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoax, die is er constant bij jou
ja dat zie jij wel zitten heahhh?? vuige clamcham u_uquote:
Hey dat had ik vanmorgen ook op de wc.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig en jij hebt een vrouw nu. Dat kan 2 dingen betekenen of je hebt gelijk of er is iets heel goed mis in deze wereld : o
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dat zie jij wel zitten heahhh?? vuige clamcham u_u
Size does matter schat, je leert het vanzelf welquote:
ik kijk wel toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Staat die komma verkeerd of wat?quote:
Nu snel terug naar de keuken jij rebel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik opschieten, over 3 weken is 't zo ver.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik migreer op mn 30ste naar een ander lekker warm land, ik voel het nu al
Alvast gecondoleerd twi.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet ik opschieten, over 3 weken is 't zo ver.
Oh gelukkigquote:
Oooit als ik zo oud en wijs ben als jullie dan vertel ik het mensen met mijn huidige leeftijdquote:Op zondag 18 maart 2012 15:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Size does matter schat, je leert het vanzelf wel
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu snel terug naar de keuken jij rebel!Al onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hypocriet die je bentquote:Op zondag 18 maart 2012 15:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet je waar ik nu zo'n hekel aan heb, vrouwen met een fotoboek zonder foto heh
Laatste voyeur(s)
igitalGirl
Stereotomy
Bartholomeus
Michel2GRFE
Kaneelstokje
wietparkiet
heloef
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
moonobserver
Flippiee niet gezien hebbenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet je waar ik nu zo'n hekel aan heb, vrouwen met een fotoboek zonder foto heh
Laatste voyeur(s)
igitalGirl
Stereotomy
Bartholomeus
Michel2GRFE
Kaneelstokje
wietparkiet
heloef
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
moonobserver
quote:
Er is iets mis met deze wereld, zelfs een ICT nerd waar ik vroeger mee rondhing en nooit en dan ook nooit wat zei heeft nu een vriendin. Hij praat niet, hij loopt eigenlijk alleen maar achter je aan en heeft een ontploft kapsel.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig en jij hebt een vrouw nu. Dat kan 2 dingen betekenen of je hebt gelijk of er is iets heel goed mis in deze wereld : o
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oooit als ik zo oud en wijs ben als jullie dan vertel ik het mensen met mijn huidige leeftijd
[..]
Al onderwegGewoon gaan, extra beloning als ik eenmaal mijn buikje gevuld hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omschrijving mag ook.quote:
Dit moet toch hoop gevenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is iets mis met deze wereld, zelfs een ICT nerd waar ik vroeger mee rondhing en nooit en dan ook nooit wat zei heeft nu een vriendin. Hij praat niet, hij loopt eigenlijk alleen maar achter je aan en heeft een ontploft kapsel.
Toen wou ik het eigenlijk opgeven.
Dudequote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is iets mis met deze wereld, zelfs een ICT nerd waar ik vroeger mee rondhing en nooit en dan ook nooit wat zei heeft nu een vriendin. Hij praat niet, hij loopt eigenlijk alleen maar achter je aan en heeft een ontploft kapsel.
Bruin haar, sexy lippen, grote tieten, diep decollete en fantastische heupen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omschrijving mag ook.Ik heb haar gemist dus vertel
Nou nee en zeker niet als je 16 bent.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oooit als ik zo oud en wijs ben als jullie dan vertel ik het mensen met mijn huidige leeftijd
[..]
Al onderwegTot die tijd kun je bij mij in de leer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ohnommquote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Bruin haar, sexy lippen, grote tieten, diep decollete en fantastische heupen.
watquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Bruin haar, sexy lippen, grote tieten, diep decollete en fantastische heupen.
je ging toch je maagdelijkheid verliezen op Sziget dit jaar?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt het een beetje filpse?quote:
Dat is nog beterquote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon gaan, extra beloning als ik eenmaal mijn buikje gevuld heb
Dat lijkt mij een mooie dealquote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tot die tijd kun je bij mij in de leer.
En dan zeg ik altijd "wat nou?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef Barbusse het volgende:
Eigenlijk opvallend dat ik zo vaak niks anders dan "Dude" kan antwoorden op Heloefs posts
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had een vriendin toen ik er zo uitzag:
[ afbeelding ]
Niet zo miepen heloef.
Ik weet het niet, ik was te verlegen om lang naar leuke meisjes te staren in Pathé. Het kan zijn dat ik er het één en ander bij verzin.quote:
Ik beloof niks, ik ga voor de alcohol en muziek.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
je ging toch je maagdelijkheid verliezen op Sziget dit jaar?
quote:
Niet Bart geloven, size does matter maar je moet er nog steeds leuke dingen mee doenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is nog beter
[..]
Dat lijkt mij een mooie deal
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo miepen heloef.
En in bepaalde kringen is dat juist aantrekkelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo miepen heloef.
quote:
Dan kennen we zeggen dat ie het een en ander verzonnen heeft. Al klopt bruin haar o.a. welquote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik was te verlegen om lang naar leuke meisjes te staren in Pathé. Het kan zijn dat ik er het één en ander bij verzien.
Hoe moet ik er hoop uit halen dat een contactgestoorde een vriendin heeft?quote:
Omdat jij dat niet bentquote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe moet ik er hoop uit halen dat een contactgestoorde een vriendin heeft?
Was Flippie er ook?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik was te verlegen om lang naar leuke meisjes te staren in Pathé. Het kan zijn dat ik er het één en ander bij verzien.
quote:
quote:
Of jij hebt een kleinequote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet Bart geloven, size does matter maar je moet er nog steeds leuke dingen mee doen![]()
Inb4 Bart heeft een kleine
Ja dat zag ik stiekem wel hihihiquote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef Flippiee het volgende:
Dan kennen we zeggen dat ie het een en ander verzonnen heeft. Al klopt bruin haar o.a. wel
Welke kringen dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En in bepaalde kringen is dat juist aantrekkelijk
Ja maar jij was niet grijs en het stond je.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo miepen heloef.
Ja, Flippiee heeft de zware taak gehad om mijn echte uiterlijk te vergelijken met die dikke poedel waar ik 6 jaar geleden een foto van in m'n rijbewijs heb laten faken.quote:
Als dat geen batsen wordtquote:
Hells Angelsquote:
Ok omschrijf jezelf dan eens.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dan kennen we zeggen dat ie het een en ander verzonnen heeft. Al klopt bruin haar o.a. wel
Pegan, gothic, Larpquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet Bart geloven, size does matter maar je moet er nog steeds leuke dingen mee doen![]()
Inb4 Bart heeft een kleine
quote:
Daar ben ik inderdaad heel blij om.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier komen jij, ik zal je baarmoederwand eens onder handen nemen
Tegen zulke romantische hosselaars kan ik niet opquote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ok omschrijf jezelf dan eens.Wie ben jij? Wat doe je? En hoe kom ik of iemand ander in je broekje?
Shirt uit op TC en wiebelen met je wenkbrauwenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ok omschrijf jezelf dan eens.Wie ben jij? Wat doe je? En hoe kom ik of iemand ander in je broekje?
omg that sounds goodquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Tegen zulke romantische hosselaars kan ik niet op![]()
Jaquote:
Goed opgeletquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, Flippiee heeft de zware taak gehad om mijn echte uiterlijk te vergelijken met die dikke poedel waar ik 6 jaar geleden een foto van in m'n rijbewijs heb laten faken.
Liever niet alleen met handenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier komen jij, ik zal je baarmoederwand eens onder handen nemen
Ik ben Flippiee, ik studeer, geen idee hangt totaal af van de persoonquote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij welquote:Op zondag 18 maart 2012 15:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
omg that sounds good!!!
mag ik een stukje? please?
Hopelijk wordt ik ooit grijs. Als een echte baas.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar jij was niet grijs en het stond je.
En, hoe positief was ze?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, Flippiee heeft de zware taak gehad om mijn echte uiterlijk te vergelijken met die dikke poedel waar ik 6 jaar geleden een foto van in m'n rijbewijs heb laten faken.
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Goed opgelet
[..]![]()
![]()
[..]
Liever niet alleen met handen
[..]
Ik ben Flippiee, ik studeer, geen idee hangt totaal af van de persoon
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Tegen zulke romantische hosselaars kan ik niet op![]()
Werkte bij jou ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Shirt uit op TC en wiebelen met je wenkbrauwen
MINEquote:
jij bent werkelijkwaar mijn grote heldin, oh geweldige joysaquote:
Okee, okee.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat loop je moeilijk te doen dan
HELOEF, GEDRAAG JE ALS EEN NEGER
Ik tijnbrein, ik werk en hetzelfde.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Goed opgelet
[..]![]()
![]()
[..]
Liever niet alleen met handen
[..]
Ik ben Flippiee, ik studeer, geen idee hangt totaal af van de persoon
Bij gebrek aan fatsoenlijk gereedschap zul jij je inderdaad tot de hulpmiddelen moeten wendenquote:
oehquote:Op zondag 18 maart 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel een film willen zien in Pathe Imax 3D van Rokjon die een stuk taart van Joy haar lichaam eet.
terwijl ik dit las stak ik bijna mijn bed in de fik O.oquote:Op zondag 18 maart 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel een film willen zien in Pathe Imax 3D van Rokjon die een stuk taart van Joy haar lichaam eet.
oh lekker groenquote:
Sorry ik ben niet op zoekquote:Op zondag 18 maart 2012 15:51 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Zou dit een indicatie zijn dat ze me heeft onthouden? Zoja, daten?
hahaquote:Op zondag 18 maart 2012 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik tijnbrein, ik werk en hetzelfde.
Dan val ik zeker niet in slaap.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ohh dan moet ik toch maar mijn master blaster gebruiken, die breekt nietquote:Op zondag 18 maart 2012 15:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij gebrek aan fatsoenlijk gereedschap zul jij je inderdaad tot de hulpmiddelen moeten wenden
Fok! Piequote:Op zondag 18 maart 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
met drom zn sex muziekquote:Op zondag 18 maart 2012 15:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
met zo'n megafout pr0n muziekje eronder zeker![]()
Dat zie ik liever Live in mijn bedquote:Op zondag 18 maart 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
meer zoiets als " fuck yeah that's good pie"quote:Op zondag 18 maart 2012 15:53 schreef Joysa het volgende:
Met als ondertiteling
hmmm, oooohh, jaaaaa, aaaaahh?
En?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:52 schreef heloef het volgende:
Ik heb me ooit laten keuren door twee modellen van 20.
Dus je hebt interesse?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
terwijl ik dit las stak ik bijna mijn bed in de fik O.o
Het is je geraden.quote:
Eat her cherriepie.quote:
2 girls 1 pie.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
meer zoiets als " fuck yeah that's good pie"
Helaas ben je toch niet opzoekquote:Op zondag 18 maart 2012 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh lekker groen
[..]
Sorry ik ben niet op zoek
[..]
haha
Yeah bitch, you like that pie?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat vind ik idd wel goeie tekst voor joysaquote:
Ze waren positief, ja ik was ook verbaasd. En ze dachten niet dat ik 17 was.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat vind ik idd wel goeie tekst voor joysa
EAT MY LIMBURGIAN VLOAIquote:Op zondag 18 maart 2012 15:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je lul master blaster noemenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh dan moet ik toch maar mijn master blaster gebruiken, die breekt niet
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee Flippiee, begin daar nou niet mee. Zeg gewoon dat je iemand niet leuk vindt, daar schieten we allemaal veel meer mee op!quote:
quote:
Hoe heet die van jou danquote:Op zondag 18 maart 2012 15:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je lul master blaster noemen
[..]![]()
![]()
![]()
Taste my sweet cherrypie, Rokje, Yes lick it. Eat it. babyquote:
En maar afgeven een tijdje terug toen ik iets soortgelijks zei...quote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou nooit zeggen tegen iemand dat ik diegene niet leuk als ik diegene niet eens ken.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:56 schreef twi het volgende:
[..]
Nee Flippiee, begin daar nou niet mee. Zeg gewoon dat je iemand niet leuk vindt, daar schieten we allemaal veel meer mee op!
Godver, dit is zo fout dat het weer goed isquote:Op zondag 18 maart 2012 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Taste my sweet cherrypie, Rokje, Yes lick it. Eat it. baby
Ik werd er depri van toen ik 16 was, jij toen je 29 was.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En maar afgeven een tijdje terug toen ik iets soortgelijks zei...
Mijn lul heet gewoon lul. Geen behoefte aan koosnaampjes of overtrokken kreten die de verwachtingen onrealistisch groter maken dan de werkelijkheid. Dat is namelijk onmogelijkquote:
quote:
Oh, ik wist niet dat je zo serieus werdquote:Op zondag 18 maart 2012 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou nooit zeggen tegen iemand dat ik diegene niet leuk als ik diegene niet eens ken.
De verwachtingen zijn dan ook niet groter dan de werkelijkheidquote:Op zondag 18 maart 2012 15:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn lul heet gewoon lul. Geen behoefte aan koosnaampjes of overtrokken kreten die de verwachtingen onrealistisch groter maken dan de werkelijkheid. Dat is namelijk onmogelijk
[..]
ik kwijldequote:Op zondag 18 maart 2012 15:58 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Nu mag ik nooit meer uit de keuken denk ik.
Ziet er goed uit. Krijg er spontaan honger van..enzo.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:58 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Joy. Je weet dat ik je lief vind he?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:58 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Je wat?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
this topic cracks me up
beetje raar als ik dan zeg van "suck my kniepertjes"
quote:
Je pist uit je linker neusgat of wat?quote:
Zolang je de koosnaampjes nodig hebt blijkbaar welquote:Op zondag 18 maart 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn dan ook niet groter dan de werkelijkheid
De meeste mensen zeggen "Jij hebt ook altijd gelijk, twietje".quote:Op zondag 18 maart 2012 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik anders op je getroll moest reageren
Wat hebben koosnaampjes met bedprestaties te makenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zolang je de koosnaampjes nodig hebt blijkbaar wel
Dudequote:
it's extra crispy........quote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, die wil Joy vast wel eten uit je punani.
Alleen maar om van je af te raken zekerquote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef twi het volgende:
[..]
De meeste mensen zeggen "Jij hebt ook altijd gelijk, twietje".
Nee uit mijn vinger.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je pist uit je linker neusgat of wat?
Kearel...quote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, die wil Joy vast wel eten uit je punani.
Nee, dat vraag ik daarna altijd.quote:
Je moet wat om het nog iets te laten lijken niewaarquote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat hebben koosnaampjes met bedprestaties te maken
Ik dacht eerder: hot and steamyquote:
dat gaat idd wel erg vurrrrrr.. en oncomfortabel ookquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat vraag ik daarna altijd.
"Dat zeg je zeker alleen maar om van m'n gezeur af te zijn, zeker?"
Iets wat ik van vrouwen heb opgestoken.
wacht wat?!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Die pijpjes zouden wel van pas komen bij Myraela en haar 'scheetje' .
Zorgeloos leven.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zou je ook moeten zonder vrouwen
Willen we dit weten?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Die pijpjes zouden wel van pas komen bij Myraela en haar 'scheetje' .
Droogstaan en fappenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zou je ook moeten zonder vrouwen
Ik kijk er niet van opquote:Op zondag 18 maart 2012 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet hoe ik aan die blauwe plekken kom! Toen we naar snarfje haar huis fietsten, zijn we omgevallen
Die gast heeft graag een buis in zijn reet, dan moet die vrouw er door heen blazen zodat hij scheetjes kan laten.quote:
Groter is niet altijd beterquote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude![]()
Als je hem nog in de originele verpakking hebt zitten en je hebt het bonnetje nog kun je hem misschien inruilen voor een betere
Zou wel een hoop zorgen schelen ja.quote:
iewl watquote:Op zondag 18 maart 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Die gast heeft graag een buis in zijn reet, dan moet die vrouw er door heen blazen zodat hij scheetjes kan laten.
dat is (zelfs voor mij) TMIquote:Op zondag 18 maart 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Die gast heeft graag een buis in zijn reet, dan moet die vrouw er door heen blazen zodat hij scheetjes kan laten.
Hoor je mij dat zeggen? Ik refereer slechts naar Heloefs´ schwanz 2.0. Niet de kingsize versie.quote:
Wait wut? Over wie gaat het nu?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
zal ik jou eens ff lekker in je be.......... nvmquote:Op zondag 18 maart 2012 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
"Ik zal jou zo eens een poepje laten ruiken!"
Iemand die Myra kent.quote:
Beetje ranzig ditquote:Op zondag 18 maart 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Beetje?quote:
Je meent het.quote:
Lekker met of zonder slagroom?quote:
Tietenquote:
Of Heerenveen?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zullen we eventjes lachen om Twente anders?
Ik wil Feyenoord bedanken vooral.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voorspelmuziekquote:
AAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
een toefjequote:
TAART VERDOMMEquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, taart. Laten we het hebben over taart.
[ afbeelding ]
Heerenveen dat verliest bij PSV is nou niet echt een schande.quote:
oreotaartquote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wacht nog steeds op mijn stukjequote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*wangknijp en aai over je bol*quote:
Met zulk groot verschil en eerst de andere clubs doen hopen dat ze gelijk blijvenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Heerenveen dat verliest bij PSV is nou niet echt een schande.
Sorry Joy.quote:
Ja, omnomnom. Ik ga er denk ik een maken volgende week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:13 schreef Bartholomeus het volgende:
Compromis dan.
TietenMake it visual.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:13 schreef Bartholomeus het volgende:
Compromis dan.
TietenDas ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of anders sushi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat is hetzelfde als zeggen dat je noch op jongens, noch op meisjes valt.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben zowel niet voor Feyenoord als niet voor PSV als niet voor Ajax
voor de heren dan ook maar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*wangknijp en aai over je bobbel*
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voor de heren dan ook maar?Dat is wel iets minder hot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik val op beide en ik ben voor AZ, wat nu?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat je noch op jongens, noch op meisjes valt.
Een successupporter.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik val op beide en ik ben voor AZ, wat nu?
Nog een AZ'er.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vergeven, vergeten, keiharde stomende goedmaaksex.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een onzinquote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef heloef het volgende:
Vrouwen zijn altijd succes supporters, weet ik uit persoonlijke ervaring.
Dan zou ik maar met een heel groot bord met daarop de pageviews naar school gaan maandag.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef heloef het volgende:
Vrouwen zijn altijd succes supporters, weet ik uit persoonlijke ervaring.
idem lol (:P). Heb helemaal niks met voetbal.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat voetbal betreft ben ik een echte vrouw and therefore heb ik er dus ook helemaal niks mee
Toch wel een minpuntje dit.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat voetbal betreft ben ik een echte vrouw and therefore heb ik er dus ook helemaal niks mee
care for a martini then?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
idem lol (:P). Heb helemaal niks met voetbal.
latorzzzzquote:
Ik baseer dit op mijn persoonlijke ervaring he.quote:
je mag het gerust gaan kijken hoor, ga ik wel (proberen te) hosselenquote:
Op weinig dusquote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik baseer dit op mijn persoonlijke ervaring he.
Heerlijk scherp twi.quote:
Onoes. Daar trap ik niet in.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je mag het gerust gaan kijken hoor, ga ik wel (proberen te) hosselen
Dat ik niet kan versieren betekent niet dat ik geen vrouwen ken.quote:
Met koffie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
Waarom? Mocht dat niet van haar?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk scherp twi.
[..]
Onoes. Daar trap ik niet in.
Al jarenlang weinig voetbal gekeken omdat mijn ex het niet keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |