Ik was verliefd op een meisje, en eerst vond ze me leuk, later niet meer. Guess whatquote:
Zon en cocktails en mooie dames in bikini en BBQ! Het is weer zover!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zou wel chill zijnlekker op vakantie daar
[..]
ja.. maar jij......
Even de vertaling naar het Nederlands: Bier, Tieten en Vleesquote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zon en cocktails en mooie dames in bikini en BBQ! Het is weer zover!![]()
hmmmmquote:Op zondag 18 maart 2012 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik was verliefd op een meisje, en eerst vond ze me leuk, later niet meer. Guess what
ok ik kom er aanquote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zon en cocktails en mooie dames in bikini en BBQ! Het is weer zover!![]()
In de zomerzon!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Even de vertaling naar het Nederlands: Bier, Tieten en Vlees![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 18 maart 2012 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik was verliefd op een meisje, en eerst vond ze me leuk, later niet meer. Guess what
fixedquote:Op zondag 18 maart 2012 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verliefd worden op meisjes die op mannen vallen.
Is de ijzerwarenwinkel open op zondag?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verliefd worden op meisjes die niet op mannen vallen.
True true, maar tochquote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmmm
maar lijkt me dan dat ze ook niet helemaal straight was.. of op z'n minst bi-schierig dus
maar wel mooi fucked up
Brofist!quote:
Het is dan ook al járén geledenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaaralhoewel ik meestal niet eens tot het punt kom dat zij mij leuk vindt
Verliefd worden op mannen die op meisjes vallenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verliefd worden op meisjes die niet op mannen vallen.
Tenzij je lesbisch bent dan, dan smaakt je kutje als spareribs van de bbqquote:Op zondag 18 maart 2012 15:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]vast niet wanneer het heteromeisjes betreft
Het spijt mequote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Verliefd worden op mannen die op meisjes vallen
zoet of pittigquote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tenzij je lesbisch bent dan, dan smaakt je kutje als spareribs van de bbq
dat is wel het ergste wat je kan overkomen iddquote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Joysa het volgende:
Verliefd worden op mannen die op meisjes vallen.
ohwaitwhut
Niet zo depri, Tijn. Als vrouwen zelfs mij leuk vinden is er hoop voor iedereen!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaaralhoewel ik meestal niet eens tot het punt kom dat zij mij leuk vindt
quote:
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is de ijzerwarenwinkel open op zondag?
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Verliefd worden op mannen die op meisjes vallen
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnomquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Bartholomeus het volgende:
Brofist!
Het is dan ook al járén geleden
jij 1-bultige verleider jijquote:Op zondag 18 maart 2012 15:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zoet, net als de woordjes die ik in je oor fluister
hoax, die is er constant bij jouquote:
Oh gelukkig en jij hebt een vrouw nu. Dat kan 2 dingen betekenen of je hebt gelijk of er is iets heel goed mis in deze wereld : oquote:Op zondag 18 maart 2012 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zo depri, Tijn. Als vrouwen zelfs mij leuk vinden is er hoop voor iedereen!
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoax, die is er constant bij jou
En dan hier:quote:
Voel dan jonge!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoax, die is er constant bij jou
ja dat zie jij wel zitten heahhh?? vuige clamcham u_uquote:
Hey dat had ik vanmorgen ook op de wc.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig en jij hebt een vrouw nu. Dat kan 2 dingen betekenen of je hebt gelijk of er is iets heel goed mis in deze wereld : o
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dat zie jij wel zitten heahhh?? vuige clamcham u_u
Size does matter schat, je leert het vanzelf welquote:
ik kijk wel toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Staat die komma verkeerd of wat?quote:
Nu snel terug naar de keuken jij rebel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik opschieten, over 3 weken is 't zo ver.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik migreer op mn 30ste naar een ander lekker warm land, ik voel het nu al
Alvast gecondoleerd twi.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet ik opschieten, over 3 weken is 't zo ver.
Oh gelukkigquote:
Oooit als ik zo oud en wijs ben als jullie dan vertel ik het mensen met mijn huidige leeftijdquote:Op zondag 18 maart 2012 15:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Size does matter schat, je leert het vanzelf wel
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu snel terug naar de keuken jij rebel!Al onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hypocriet die je bentquote:Op zondag 18 maart 2012 15:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet je waar ik nu zo'n hekel aan heb, vrouwen met een fotoboek zonder foto heh
Laatste voyeur(s)
igitalGirl
Stereotomy
Bartholomeus
Michel2GRFE
Kaneelstokje
wietparkiet
heloef
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
moonobserver
Flippiee niet gezien hebbenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet je waar ik nu zo'n hekel aan heb, vrouwen met een fotoboek zonder foto heh
Laatste voyeur(s)
igitalGirl
Stereotomy
Bartholomeus
Michel2GRFE
Kaneelstokje
wietparkiet
heloef
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
moonobserver
quote:
Er is iets mis met deze wereld, zelfs een ICT nerd waar ik vroeger mee rondhing en nooit en dan ook nooit wat zei heeft nu een vriendin. Hij praat niet, hij loopt eigenlijk alleen maar achter je aan en heeft een ontploft kapsel.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig en jij hebt een vrouw nu. Dat kan 2 dingen betekenen of je hebt gelijk of er is iets heel goed mis in deze wereld : o
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oooit als ik zo oud en wijs ben als jullie dan vertel ik het mensen met mijn huidige leeftijd
[..]
Al onderwegGewoon gaan, extra beloning als ik eenmaal mijn buikje gevuld hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omschrijving mag ook.quote:
Dit moet toch hoop gevenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is iets mis met deze wereld, zelfs een ICT nerd waar ik vroeger mee rondhing en nooit en dan ook nooit wat zei heeft nu een vriendin. Hij praat niet, hij loopt eigenlijk alleen maar achter je aan en heeft een ontploft kapsel.
Toen wou ik het eigenlijk opgeven.
Dudequote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is iets mis met deze wereld, zelfs een ICT nerd waar ik vroeger mee rondhing en nooit en dan ook nooit wat zei heeft nu een vriendin. Hij praat niet, hij loopt eigenlijk alleen maar achter je aan en heeft een ontploft kapsel.
Bruin haar, sexy lippen, grote tieten, diep decollete en fantastische heupen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omschrijving mag ook.Ik heb haar gemist dus vertel
Nou nee en zeker niet als je 16 bent.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oooit als ik zo oud en wijs ben als jullie dan vertel ik het mensen met mijn huidige leeftijd
[..]
Al onderwegTot die tijd kun je bij mij in de leer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ohnommquote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Bruin haar, sexy lippen, grote tieten, diep decollete en fantastische heupen.
watquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Bruin haar, sexy lippen, grote tieten, diep decollete en fantastische heupen.
je ging toch je maagdelijkheid verliezen op Sziget dit jaar?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt het een beetje filpse?quote:
Dat is nog beterquote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon gaan, extra beloning als ik eenmaal mijn buikje gevuld heb
Dat lijkt mij een mooie dealquote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tot die tijd kun je bij mij in de leer.
En dan zeg ik altijd "wat nou?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef Barbusse het volgende:
Eigenlijk opvallend dat ik zo vaak niks anders dan "Dude" kan antwoorden op Heloefs posts
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had een vriendin toen ik er zo uitzag:
[ afbeelding ]
Niet zo miepen heloef.
Ik weet het niet, ik was te verlegen om lang naar leuke meisjes te staren in Pathé. Het kan zijn dat ik er het één en ander bij verzin.quote:
Ik beloof niks, ik ga voor de alcohol en muziek.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
je ging toch je maagdelijkheid verliezen op Sziget dit jaar?
quote:
Niet Bart geloven, size does matter maar je moet er nog steeds leuke dingen mee doenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is nog beter
[..]
Dat lijkt mij een mooie deal
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo miepen heloef.
En in bepaalde kringen is dat juist aantrekkelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo miepen heloef.
quote:
Dan kennen we zeggen dat ie het een en ander verzonnen heeft. Al klopt bruin haar o.a. welquote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik was te verlegen om lang naar leuke meisjes te staren in Pathé. Het kan zijn dat ik er het één en ander bij verzien.
Hoe moet ik er hoop uit halen dat een contactgestoorde een vriendin heeft?quote:
Omdat jij dat niet bentquote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe moet ik er hoop uit halen dat een contactgestoorde een vriendin heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |