Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Oh nee maar dat was echt een grapje man, nu profiteer ik gewoonquote:Op zondag 18 maart 2012 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@stoereboii, ga je ontkennen dat je me dat geDM't hebt?
Heb er gister 4240.5k voor neergelegd.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:14 schreef DannyDeko het volgende:
Rijst hoeveel heb jij betaald voor die pool?
Ga gewoon weg.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh nee maar dat was echt een grapje man, nu profiteer ik gewoon
je bent gewoon een cunt.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh nee maar dat was echt een grapje man, nu profiteer ik gewoon
Streams zijn kutquote:Op zondag 18 maart 2012 15:14 schreef Thorb het volgende:
Topic titel
En GJE moet jij geen Chelski kijken
Ik heb hem ook. Via open bid makkelijk voor 35 tot 38K te krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:14 schreef DannyDeko het volgende:
denk er een s en een t achter.quote:
Koningquote:
Me gustaquote:
quote:
In mijn formatie beginnen ze vanaf 50kquote:Op zondag 18 maart 2012 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Via open bid makkelijk voor 35 tot 38K te krijgen.
bestond jij maar nietquote:
daarom, ik hoorde dat SB engelse roots had, bedoelde er niks anders mee.quote:
4-3-3? Zo duur zijn die kaartjes toch niet..quote:Op zondag 18 maart 2012 15:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
In mijn formatie beginnen ze vanaf 50k
En hij maar zeggen dat Ince niet bestaat.. Zullen alle 209 inwoners blij mee zijn!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daarom, ik hoorde dat SB engelse roots had, bedoelde er niks anders mee.
De timer van 3 seconden werkt pas vanaf de laatste 15 seconden.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:22 schreef Toefjes het volgende:
Pricebumpen opgelost? Gerrard vanaf 100k, ik bied 116k, bod wat er op volgt: 217k. Beetje jammer weer
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En hij maar zeggen dat Ince niet bestaat.. Zullen alle 209 inwoners blij mee zijn!
Nee klopt, maar de goedkoopste in elke andere formatie loopt nu op 41k. Er zijn er sowieso maar weinig op de markt.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-3-3? Zo duur zijn die kaartjes toch niet..
Of was dit een sneer naar alle noobs
Als ik 4-1-2-1-2 speel verlies ik echt vaak van dat soort teams..met 4-3-2-1 juist bijna nooit omdat ik er met wingers overheen knal.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee klopt, maar de goedkoopste in elke andere formatie loopt nu op 41k. Er zijn er sowieso maar weinig op de markt.
Trouwens speelt er hier iemand 3412 of 3421 ? De teams waar ik laatste tijd pakkie van krijg zijn allemaal dat soort. Ik kom gewoon niet over het middenveld heen :s
Thanks voor de tip!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik 4-1-2-1-2 speel verlies ik echt vaak van dat soort teams..met 4-3-2-1 juist bijna nooit omdat ik er met wingers overheen knal.
dit is niet zo'n goed kooopmoment trouwens..zondagmiddag is brakke markt vaak, al kan je daardoor soms ook wel bargainhunten
Wie?quote:
IF Griezmann, kan niks anders betalenquote:
Die is echt slecht man, niet doenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
IF Griezmann, kan niks anders betalen
Koop SIF Vertonghen, die is maar 20k en beter dan de meeste dure vededigers.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
IF Griezmann, kan niks anders betalen
Is een Frans teamquote:Op zondag 18 maart 2012 15:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Koop SIF Vertonghen, die is maar 20k en beter dan de meeste dure vededigers.
een mongool heeft op facebook gepost dat je 400k krijgt als je die badge discard, mensen trappen er inquote:Op zondag 18 maart 2012 15:33 schreef OurLadyPeace het volgende:
Wtf. M'n Padua badge verkocht voor 30k.
Het is dat m'n TP vol staat, anders zou ik gewoon even al m'n badges te koop zetten. Wie weet wat er nog meer geroepen wordtquote:Op zondag 18 maart 2012 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een mongool heeft op facebook gepost dat je 400k krijgt als je die badge discard, mensen trappen er in
Ja ik las het over die van Bari, dus ik dacht ik zet die van Padua er ook op voor een rare prijsquote:Op zondag 18 maart 2012 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een mongool heeft op facebook gepost dat je 400k krijgt als je die badge discard, mensen trappen er in
quote:
maar wel erkochtquote:
Ga weg man, je wordt weer irritantquote:
Ik meen het trollquote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef Tim86 het volgende:
en nou gaat hij dadelijk zeggen dat het een grapje was hihi
en sorry srrokorry ik zal het nooit meer doenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef Tim86 het volgende:
en nou gaat hij dadelijk zeggen dat het een grapje was hihi
Maak ff een screentje van je geld dan.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik meen het trollnu die van 100k nog
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maak ff een screentje van je geld dan.
Je bent zelf de grootste troll.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Was mr 5k hoor, wel 4k profitquote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik ben een troll?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Leuk man iedereen lachtquote:
Houd je nou maar niet van de dommen hè Belgjequote:Op zondag 18 maart 2012 15:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Gozer hij ging net voor 5k, je hebt zelf toch gezien dat er gingen voor 300k in het begin...
Wat man? Boos om die 8-0?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Houd je nou maar niet van de dommen hè Belgje
Vroegahh..quote:Op zondag 18 maart 2012 15:51 schreef Toefjes het volgende:
Het was echt gezellig voordat stoereboii hier postte
wist ik een half jaar geleden al lol, vrienden van me vragen me altijd om de links omdat ik een internet abbo heb.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:50 schreef pascal08 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)inlog-bekijken-.html
Iemand dit al gepost?
Doe mij eens een Feyenoord Twente linkje danquote:Op zondag 18 maart 2012 15:50 schreef pascal08 het volgende:
Iemand dit al gepost?
kijk post hier bovenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doe mij eens een Feyenoord Twente linkje dan
Haha briljant, voetbal kijken op de iPadquote:Op zondag 18 maart 2012 15:50 schreef pascal08 het volgende:
Iemand dit al gepost?
Helemaal blij met z'n iPad hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha briljant, voetbal kijken op de iPad
heb je na het adden van die vriend allebei ingelogd op de console een keer..anders pakt hij hem nietquote:Op zondag 18 maart 2012 15:56 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom krijg ik bij het tradeofferen een foutmelding dat het alleen met vrienden kan terwijl ik 'm gewoon in m'n vriendenlijst heb? EA weer aan het trollen?
ik weet niet of het werkt, maar probeer eens www.tv.wezelkrozum.nl op je iPadquote:Op zondag 18 maart 2012 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha briljant, voetbal kijken op de iPad
Nee hij speelt FIFA op de ipadquote:Op zondag 18 maart 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet niet of het werkt, maar probeer eens www.tv.wezelkrozum.nl op je iPad
nvm, je hebt geen tv meer natuurlijk
yup, werkt nog steeds nietquote:Op zondag 18 maart 2012 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
heb je na het adden van die vriend allebei ingelogd op de console een keer..anders pakt hij hem niet
Kan je ook inloggen als je gewoon EL op de TV hebt?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wist ik een half jaar geleden al lol, vrienden van me vragen me altijd om de links omdat ik een internet abbo heb.
http://eredivisielive.nl/live/index/play/1622086/
neequote:Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan je ook inloggen als je gewoon EL op de TV hebt?
Haha ja voetbal kijken op zon dingetje, dat is toch iets wat je je 3 jaar geleden niet kon verzinnenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal blij met z'n iPad hoor
Stuur valbuena op naar me en ik doe het ookquote:Op zondag 18 maart 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand wilt spelers voor me duplicaten, nog ideeen voor een troll?
Je vervalt weer terug in je oude gedrag, rot maar weer opquote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Stuur valbuena op naar me en ik doe het ook
Ik heb vorig jaar eens op een terras met WiFi het NL elftal gekeken op m'n Galaxy S. Best wel grappig inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha ja voetbal kijken op zon dingetje, dat is toch iets wat je je 3 jaar geleden niet kon verzinnen
Oh nee tochquote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je vervalt weer terug in je oude gedrag, rot maar weer op
Jouw aanwezigheidquote:
Waren er zonder jou een stuk minder geweest. Steeds hetzelfde liedje: je doet irritant, gaat dan weer huilen en sorry zeggen en dan gaat het weer twee dagen goed. Vervolgens begint het traject opnieuw.quote:
Heel triestquote:Op zondag 18 maart 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:
Best humor, er is gewoon iemand die uren in een forum zit waar mensen hem niet mogen, maar hij blijft en blijft. Hoe triest moet je leven dan niet zijn..
SB z'n leven is booming business hoor, hij zou gisteravond allemaal chicks hosselen en hij heeft een vriendin die hij regelmatig afneuktquote:Op zondag 18 maart 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:
Best humor, er is gewoon iemand die uren in een forum zit waar mensen hem niet mogen, maar hij blijft en blijft. Hoe triest moet je leven dan niet zijn..
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SB z'n leven is booming business hoor, hij zou gisteravond allemaal chicks hosselen en hij heeft een vriendin die hij regelmatig afneukt
Is afschieten geen mogelijkheid?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Poll: We gaan stoereboii maar weer negeren
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Good luckquote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Nou, ik ga op date, als ik me niet meer meld ben ik beroofd, verkracht en omgelegd
Succesquote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Nou, ik ga op date, als ik me niet meer meld ben ik beroofd, verkracht en omgelegd
Gewoon al een half jaar met een B ploeg spelen en nog boven PSV , Twente en Feyenoord staanquote:Op zondag 18 maart 2012 16:14 schreef pascal08 het volgende:
Nu nog AZ verliezen en dan is het over en sluiten.
Ik had tot de laatste dag van die TOTW gewacht. Opgepikt voor 38k. Hij zal nu vast iets duurder zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 15:14 schreef DannyDeko het volgende:
Het liefst vastbinden een aan kruis en stenigen.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Poll: We gaan stoereboii maar weer negeren
• Ja
• Nee
• Afschieten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Gewoon al een half jaar met een B ploeg spelen en nog boven PSV , Twente en Feyenoord staan
nee nog niet. Ben ff aant puzzelen voor een 3412 teampjequote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je hem gehaald?
Goedkoopste is nu 42k binBen blij dat ik hem al gehaald had.
Ik heb hem gekocht voor 75k tijdens de kerst en een maandje geleden verkocht voor 140k.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand een idee wat mensen betalen voor Shaarawy @ ps3? Wil hem halen maar heb er nog geen 1 verkocht zien worden.. en moet 'm wel goedkoop hebben natuurlijk
Koudgemaakt en afgevoerd naar een ijzerdump, mede mogelijk gemaakt door de FUT! Knokploegquote:
haha nice, hij is nu wel gezakt, zie er veel rond de 100-110k staan. Maarja als ze niet verkopen voor zoveel ga ik ze ook niet voor zoveel kopenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht voor 75k tijdens de kerst en een maandje geleden verkocht voor 140k.
Ze hadden geprobeerd om een pricefix te doen naar de 210k. Was helaas niet gelukt, anders had ik hem goed kunnen verkopenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha nice, hij is nu wel gezakt, zie er veel rond de 100-110k staan. Maarja als ze niet verkopen voor zoveel ga ik ze ook niet voor zoveel kopen
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Twente wint toch wel van Feyenoord. PSV - Heerenveen kan in principe alle kanten op.
quote:
no wayquote:
Ik gun het hem van harte. Hij heeft ook een moeilijk tijd doorgemaakt.quote:
Linkje van een stream please?quote:
Haha, ook lekker terechtquote:Op zondag 18 maart 2012 16:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte. Hij heeft ook een moeilijk tijd doorgemaakt.
Gefeliciteerd vandermar.
heb ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |