Maar toen gingen ze allemaal achteruit ... benieuwd wat ze nu doenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vorige week scoorde PSV ook als eerste
sowiezo?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar toen gingen ze allemaal achteruit ... benieuwd wat ze nu doen![]()
Punten verspelen doen ze sowiezo.
Die zijn ze kwijtgeraakt de afgelopen paar wekenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef Longcat. het volgende:
Wat is dat deuntje nou van psv bij een goal
Onmogelijk, Feyenoord speelt in Enschedequote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef Type-R het volgende:
Dit wordt de kampioenswedstrijd [ afbeelding ]
Zombie Nation?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef Longcat. het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef Longcat. het volgende:
Hihiquote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar toen gingen ze allemaal achteruit ... benieuwd wat ze nu doen![]()
Punten verspelen doen ze sowieso.
Mooi.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ben even wat minder aanwezig. Heb problemen met een terminal server.˛
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ben even wat minder aanwezig. Heb problemen met een terminal server.˛
ok, fijn dat je het even meldt.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooi zoquote:Op zondag 18 maart 2012 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
1lovequote:Op zondag 18 maart 2012 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer genoeg welquote:
Hij trapt de bal tegen zijn linker voetquote:Op zondag 18 maart 2012 14:44 schreef Stringer het volgende:
Hahaha.... hoe krijg je er 'm niet in. Ole Ola
Beter dan zijn voet tegen zijn linker balquote:Op zondag 18 maart 2012 14:44 schreef starla het volgende:
[..]
Hij trapt de bal tegen zijn linker voet
Nee man volgens iedereen wint SCH.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:45 schreef TheVulture het volgende:
PSV gaat een makkelijke middag krijgen denk ik
Ik hoop echt dat Utrecht richting degradatie gaat.... kutelftalquote:
Onder normale omstandigheden wel, maar Heerenveen heeft het niet vandaagquote:
Ja daarom.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze moeten nog 80 minuten spelen hoor
PSV maakt nooit een goal uit een directe cornerquote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Corners kort nemenZulke mensen moet je direct wisselen
knjb jonge KNJB!111quote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef Zorro het volgende:
Dat was ooit rood. Maar ja dat was een tackle van achter vroeger ook. Kom je nu ook mee weg.
Edit: behalve tegen ajax dan, dan krijg je wel rood.
Het kan dus welquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:50 schreef ZaZoe het volgende:
Vertrouwen is terug bij PSV, wel ff doordrukken nu.
Verkeerde wedstrijd gekozen, PSV - Heerenveen is erg vermakelijk tot nu toe.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:50 schreef EddyAlbena het volgende:
Die pay per view van UPC werkt nog steeds. Ajax betaald en nu dus Twente-Feyenoord kijken. Ter info.
Ik let daar niet echt op, hou me meer het voetbal zelf bezig.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Strootman doet net alsof hij pijn heeft maar zijn mond staat altijd al zo
Jij hield je toch ook bezig met de hielen van spelers?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik let daar niet echt op, hou me meer het voetbal zelf bezig.˛
Daar sta jij wel om bekend idd.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik let daar niet echt op, hou me meer het voetbal zelf bezig.˛
Ik keek voor Ajax dus maakt me verder niet uit. PSV staat overigens aan op de laptop. Ik ben prima voorzien.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef Quisho het volgende:
[..]
Verkeerde wedstrijd gekozen, PSV - Heerenveen is erg vermakelijk tot nu toe.
Nah de lag nog een speler voor he. dus de scheids kon niks zien.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:52 schreef Zorro het volgende:
Had gewoon penalty moeten zijn, of mag als de bal weg is ineens alles?
Was geen penalty man.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:52 schreef Zorro het volgende:
scheelquote:Op zondag 18 maart 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Maakte PSV ook niet hands of benik scheel?
Had gegeven kunnen worden, maar goed kijk eens naar de naam van de scheidsquote:Op zondag 18 maart 2012 14:52 schreef Zorro het volgende:
Heerenveen bedoel jequote:
Ninja editquote:
zien dat ie edit en dan toch zijn edit aanpassen om je cool te voelenquote:
hahaquote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef Zorro het volgende:
Hoe inconsequent kun je zijn als scheidsrechter![]()
![]()
![]()
![]()
Bij een eerdere wedstrijd vanmiddag was dat rood geweest als een Haagsche speler dat had gedaan
Het zijn dan ook twee verschillende scheidsrechters... maar ik ben het met je eens dat het inconsequent is...quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef Zorro het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bij een eerdere wedstrijd vanmiddag was dat rood geweest als een Haagsche speler dat had gedaan
KNJBquote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef Zorro het volgende:
![]()
![]()
![]()
u mad?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
zien dat ie edit en dan toch zijn edit aanpassen om je cool te voelen
Dat was een andere hčquote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef Zorro het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waar heb je het over? Ajax zou bovenaan staan als de scheids/grensrechters neutraal waren, ben je de 100% goal van Ajax vergeten thuis tegen Twente?quote:
Klopt, zie de rode kaart die daar gegven werd.quote:
Dit dus... die Toivonen is zo irritant met zijn maniertjesquote:Op zondag 18 maart 2012 14:56 schreef OmniRocket het volgende:
Terecht geel Toivonen. Djuricic had ook geel moeten krijgen.
Die zijn allemaal scherpquote:
Rightquote:
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Maakte PSV ook niet hands of benik scheel?
Eerst Berg dan Matavzquote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef TheVulture het volgende:
Die Matavz... ik blijf het een miskoop vinden tot op heden
Vorig jaar had de 2-2 niet op het bord mogen komen... goedmakertje van de KNVB voro Heerenveenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Right. Zul je zien dat die gast van Heereveen ook 2x scoort
Marcelo en Mertens blijkbaarquote:
Wachten op de 1-1quote:Op zondag 18 maart 2012 15:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heerenveen begint steeds sterker te worden
Ik had het over PSV - Feyenoordquote:Op zondag 18 maart 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar had de 2-2 niet op het bord mogen komen... goedmakertje van de KNVB voro Heerenveen
PSV heeft het geluk dat acht van de elf Heerenveen spelers geen zin hebben om te spelen vandaagquote:Op zondag 18 maart 2012 15:05 schreef Zorro het volgende:
Heerenveen heeft geluk dat de beste man van het veld bij hen speelt: Gouweleeuw
Dat komt denk ik, omdat de back van Heereveen ligt te slapenquote:
Dat heet zo niet, dat heet overklast.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft het geluk dat acht van de elf Heerenveen spelers geen zin hebben om te spelen vandaag
Heerenveen heeft geluk dat ze met 11 man staanquote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft het geluk dat acht van de elf Heerenveen spelers geen zin hebben om te spelen vandaag
SCH heeft geluk dat het niet minimaal 2-0 staat en dat ze niet met 10 man staanquote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bossen is een randdebiel.quote:
Misschien geeft de gemeente nog wat geld aan PSV. Mag Ajax Dost hebbenquote:
Zei de ajacied.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Twe-Fey en Psv-Hee
beiden wedstrijden huilen met de pet op
Net een mooie pegel van SinterClasie.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Twe-Fey en Psv-Hee
beiden wedstrijden huilen met de pet op
Dit keer is het anders, Heerenveen speelt zijn slechtste wedstrijd van het seizoen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar domineerde PSV ook de eerste helft en de 2e helft ging het ook weer los like abos
Ik kijk alleen PSV maar vind het wel een aardige wedstrijd hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 15:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat het spannende wedstrijden zijn he?
Twente-Feyenoord is echt wel een mooie wedstrijd nu hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 15:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nog lang niet zo'n grafwedstrijd als ado-ajaquote:Op zondag 18 maart 2012 15:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwoah tempo is nogal laagquote:Op zondag 18 maart 2012 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kijk alleen PSV maar vind het wel een aardige wedstrijd hoor
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:10 schreef Shreyas het volgende:
Jeetje, Heerenveen wilt gewoon niet, zouden ze zijn omgekocht met een beetje extra gemeentegeld uit Eindhoven?
Alsof dat expres was.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die Djurovic schreeuwt om nog een kaart
okayquote:Op zondag 18 maart 2012 15:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja hij probeerde expres Bouma te tackelen en PSV te versterken
Heerenveen gaat de tweede helft vlammenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Zal het PSV duur komen te staan dat het niet de kansen afmaakt?"\
Ja
En daarmee hopelijk de wedstrijdquote:Op zondag 18 maart 2012 15:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heerenveen gaat de tweede helft vlammen
Klopt.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze kunnen trouwens bij Heerenveen de arrogantie weer in hun broekzak doen. Leuk dat ze winnen steeds maar bij de toppers laten ze niks zien
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:19 schreef ploegende_boer het volgende:
PSV moet doordrukken, als het 1-0 blijft wordt het waarschijnlijk wederom puntverlies.
Als het 1-0 blijft, dan wint PSV tochquote:Op zondag 18 maart 2012 15:19 schreef ploegende_boer het volgende:
PSV moet doordrukken, als het 1-0 blijft wordt het waarschijnlijk wederom puntverlies.
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:19 schreef ploegende_boer het volgende:
Wat is er met Wijnaldumquote:Op zondag 18 maart 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
Bossenblinde kutneet, zeker 2e geel voor Djurisic.
Hutchassaidi heeft het moeilijk.
Toivonen speelt lekker.
Lens![]()
Stroot![]()
Wijnaldum
geen weekend zonder falende arbitragequote:Op zondag 18 maart 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
Toivonen speelt lekker._O_
Lens![]()
Stroot![]()
Wijnaldum
Speelt Gini weer op rechtsbuiten? Zo ja:quote:Op zondag 18 maart 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
Lens![]()
Stroot![]()
Wijnaldum
Inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geen weekend zonder falende arbitrage
Onzichtbaar, 2 keer bal verlies waar een bijna een tegen goal uit komt, bijna Strootman geel omdat hij Wijnaldum zijn falen moet opruimen..quote:
Wijnaldum?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
Lens![]()
Stroot![]()
Wijnaldum
Middenveld.. maar voegt weer niks toe.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Speelt Gini weer op rechtsbuiten? Zo ja:![]()
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Middenveld.. maar voegt weer niks toe.
Pieters ook als Cocu niet snel wisselt.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toivonen gaat rood krijgen
Het gaat 1-1 worden
Daarna 1-2
Daarna pakt Toivonen rood
Maak je daarover niet druk man, Heerenveen is totaal onmachtig vandaag. Dit speelt PSV makkelijk uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:22 schreef Einthovuh het volgende:
1-0... Als die 2-0 niet komt krijgen we dadelijk de 1-1 let maar op.
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:22 schreef Einthovuh het volgende:
Dat is dom, maar...quote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe kan je met geel op zak zo expres hands maken?![]()
laat zien dat hij geen enkel probleem heeft met bewust het wedstrijdverloop te beīnvloeden. Zo iemand moet je gewoon terugzetten naar meisjesvoetbal. Misschien dat hij dat niveau net aan kan...quote:Bossen
Als je 2-0 maakt kan je inderdaad moeilijk de 1-1 makenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:22 schreef Einthovuh het volgende:
Misschien kan hij wat Eindhovens gemeentegeld bijschrijven als hij rood krijgtquote:Op zondag 18 maart 2012 15:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Djuricic wil graag een rode kaart geloof ik.
Je weet toch dat je met geel op zak ineens veel meer mag?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe kan je met geel op zak zo expres hands maken?
Bossen
Eitje.quote:
Ja, zou dat de ''kampioenswedstrijd'' zijnquote:
HAHAH MIJN DIJEN WAT DOE JEquote:Op zondag 18 maart 2012 15:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, zou dat de ''kampioenswedstrijd'' zijn![]()
Je hoofdletters doen raar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |