quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 10:13 schreef guitarist het volgende:Hoe draait hij trouwens met de nieuwe 5.1?
Ik heb een paar jaar geleden al een iPad gehad, maar gebruikte het toen niet zo veel, merkte af en toe wel wat hikjes. Nu heb ik een Android pad naast mijn Macbook Pro en iPhone 4 (kan eigenlijk niet hè?).
Maar loopt 'ie een beetje soepel? En hoe lang gaat de accu nog mee?
Er staat nu iOS 5.01 op. Ik heb geen idee hoe lang de accu mee gaat, maar ik gebruik hem vrij intensief en hang hem zo nu en dan aan de oplader. Een schatting is minstens 6 maar ik denk 8+ uur.
Op eerlijk te zijn merk je wel dat met iOS 5 de iPad 1 echt op het top van zijn kunnen zit. Bij zware sites merk je soms inderdaad wat hikjes. Ik had daar met 4.3 geen last van.
Maar dit forum en tweakers en zo, pakt ie gewoon fluitend. Alleen echt zware (foto)sites heeft ie moeite mee.
Edit: Verder gebruik de de iPad nog steeds naar alle tevredenheid. De apps draaien allemaal nog erg soepel (Video apps zoals Uitzendinggemist ook gewoon). En vind het vooral chill voor thuis op de bank om even wat op te zoeken etc. De laptop van mijn werk zet ik eigenlijk nooit meer aan, behalve voor werk. Ik doe alles wat ik prive doe op internet na werktijd gewoon op de iPad. De iPad 1 is daar nog steeds geschikt voor.
[ Bericht 3% gewijzigd door bierjoost op 20-03-2012 11:04:49 ]