Die deuk is natuurlijk helemaal niet noemenswaardig.quote:Op de achterkant zitten enkele gebruikssporen, maar die zijn niet noemenswaardig wat mij betreft.
Welke deuk?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die deuk is natuurlijk helemaal niet noemenswaardig.
Is inderdaad een hele lichte deuk in de behuizing. Je ziet het alleen als het licht er op een bepaalde manier invalt. Mij is het nooit opgevallen, aangezien ik die hoes er altijd om heen heb.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad alsof er rechtsbovenin een deuk zit in de behuizing.
Oké, voor 400 heb je een nieuwe iPad 2, die beter is en geen deuken heeft, mijn bod blijft nog even staan!quote:
Prima. Maar daar krijg je hem niet voor.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:22 schreef guitarist het volgende:
[..]
Oké, voor 400 heb je een nieuwe iPad 2, die beter is en geen deuken heeft, mijn bod blijft nog even staan!
Prima. We zullen zien waar het heen gaat! ;-)quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Prima. Maar daar krijg je hem niet voor.
We zullen zien. Nogmaals: als ik de foto op een andere manier had genomen, zou je de deuk niet zien.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Prima. We zullen zien waar het heen gaat! ;-)
Ik zie het ja. Zonder cover. Hoogste bod staat bij mij op 180.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:37 schreef Coenehv het volgende:
Op dit forum is er een 2 te koop voor 280,-
Er staat nu iOS 5.01 op. Ik heb geen idee hoe lang de accu mee gaat, maar ik gebruik hem vrij intensief en hang hem zo nu en dan aan de oplader. Een schatting is minstens 6 maar ik denk 8+ uur.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:13 schreef guitarist het volgende:
Hoe draait hij trouwens met de nieuwe 5.1?
Ik heb een paar jaar geleden al een iPad gehad, maar gebruikte het toen niet zo veel, merkte af en toe wel wat hikjes. Nu heb ik een Android pad naast mijn Macbook Pro en iPhone 4 (kan eigenlijk niet hè?).
Maar loopt 'ie een beetje soepel? En hoe lang gaat de accu nog mee?
Ik denk inderdaad dat er nog wel meer iPods aangeboden worden. 200 e en verzendkosten delen is denk ik een mooie prijs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:29 schreef guitarist het volgende:
Thanks voor de info!
Ik ben nog steeds in dubio. Het beste voor mij is op het moment even wachten, straks zullen wel meer iPads aangeboden worden als de nieuwe er is. (sorry)
Mijn hoogste bod laat ik in ieder geval staan!
Geen probleem.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:32 schreef Bankpasje het volgende:
Mijn Bod vervalt, dacht dat het om een ipad 2 ging. Excuses hierbij mijn bod weer ingetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |