http://www.getrichslowly.(...)f-compound-interest/quote:For example, if 20-year-old Britney makes a one-time $5,000 contribution to her Roth IRA and earns an average 8% annual return, and if she never touches the money, that $5,000 will grow to $160,000 by the time she retires at age 65. But if she waits until she’s my age (39) to make her single investment, that $5,000 would only grow to $40,000. Time is the primary ingredient to the magic that is compounding.
23.44977225, dus afgerond 23.4 of op 2 decimalen 23.45.quote:
Doe maar alsof dit magische rietstengels zijn die zich voortplanten als kroos.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:55 schreef snabbi het volgende:
Is de groei van de plant in de breedte, dat hij het meer gaat bedekken? Groei van planten zou je vooral in de hoogte verwachten. Bedoel je dat de plant 3% per uur nieuwe plantjes krijgt.
Mijn bedoeling was oa:quote:Op zondag 18 maart 2012 20:03 schreef Arkai het volgende:
Ik snap niet wat de bedoeling is van de poll? Als je niet kan hoofdrekenen weet je niet wat groei is ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Die titel op youtube maakt het helaas wat aluhoedjes achtig. Maar dat is het geenszins.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef fedsingularity het volgende:
Ik wilde dat filmpje altijd al eens kijken maar ik dacht dat het zo'n zeitgeist ding was dus had er nooit de tijd voor genomen.
Zeker interessante stof!
ja duh.... Als je dat niet snap dan kan je net zo goed weer opnieuw de basisschool volgen.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:06 schreef Kaas- het volgende:
Wat men zich wel goed moet realiseren is dat in een OP met exact dezelfde gegevens als in deze, maar waarin er 100.000 dagen zou staan i.p.v. 100 dagen, het antwoord alsnog 1 dag zou zijn net als nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:50 schreef ComplexConjugate het volgende:
Exponentiële groei
Dat is nog steeda afgerondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want hoeveel duizendste of miljoenste seconde is het?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:50 schreef ComplexConjugate het volgende:
Exponentiële groei
Je mist de 59 seconden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
23 uur, 26 minuten, 59 seconden en 18 hondersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je mist de 59 seconden.
23 uur, 26 minuten, 59 seconden en 18 hondersteZelfs dat is een afrondingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die kroket mag je houden
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |